نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما: کیش زوم

1401/6/19 12:53
971 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

خرید بلیط هواپیما داخلی از کیش زوم

با کیش زوم به جامع‌ ترین سیستم رزرواسیون آنلاین بليط هواپيما داخلى دسترسی خواهید داشت. با امکان جستجوی آنلاین و پرداخت هزینه بلیط هواپیما با استفاده از کارت‌های شتاب، می‌توانید خريد بليط هواپيما داخلى را از طریق سایت بلیط هواپیما کیش زوم آسان‌تر از همیشه انجام دهید. همچنین برای خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی در سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما کیش زوم با دسترسی به تمامی پروازهای ایران، انتخاب گسترده‌ای برای خرید پرواز داخلی ارزان خواهید داشت. سامانه فروش آنلاین بلیط داخلی کیش زوم برای تمامی شهرهای ایران که امکانات فرودگاهی دارند فعال است و بدین ترتیب می‌توانید بلیط داخلی هواپیما را از معتبرترین سایت خرید بلیط هواپیما به آسانی خریداری نمایید

خرید بلیط چارتر هواپیما

خرید بلیط چارتر هواپیما

اگر به دنبال خريد بليط هواپيما ارزان هستید، خرید بلیط چارتر هواپیما گزینه مناسبی است. در کیش زوم بلیط چارتری هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی در کنار بلیط ‌های سیستمی فراهم شده است، تا کاربران انتخاب گسترده‌ تری برای خرید آنلاین بلیط هواپیما داشته باشند. بلیط چارتر کیش و بلیط چارتر مشهد از پر طرفدار ترین بلیط های چارتر داخلی هستند و بلیط چاتر تهران نجف و بلیط چارتر تهران استانبول از پرطرفدار ترین بلیط های چارتر خارجی هستند.

خرید بلیط هواپیما سیستمی

در کیش زوم امکان رزرو بليط هواپيما به صورت سیستمی برای تمامی پروازهای داخلی و خارجی در دسترس کاربران قرار گرفته است. اگر برنامه سفر مشخصی دارید بلیط سیستمی هواپیما را می‌توانید هفته ‌ها و یا حتی ماه‌ها قبل از سفر به صورت آنلاین و با بهترین قیمت رزرو نمایید.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

هنگام خرید بلیط هواپیما اگر با تکنیک‌ های خرید بلیط هواپیما لحظه آخری آشنایی داشته باشید، می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما را به راحتی خریداری نمایید. به همین دلیل است که این بلیط یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید بلیط هواپیمای ارزان است. برای خرید بليط پرواز در کیش زوم، کافی است که جستجوی پرواز خود را انجام دهید و پس از مشاهده برچسب لحظه آخری در صفحه نتایج جستجو، از میان پروازهای موجود مناسب‌ترین و ارزانترین پرواز لحظه آخری را انتخاب نمایید.

خرید بلیط ارزان هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما ارزان به کیش زوم اعتماد کنید. طی سالیان اخیر، کیش زوم با دسترسی به تمامی ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی و همچنین تمامی پروازها اعم از پروازهای خارجی، پروازهای داخلی ایران و پروازهای داخلی سایر کشورها، با ارائه قیمت های رقابتی و بی واسطه به کاربران طی سال‌های فعالیت خود، همواره پیشتاز فروش ارزانترين بليط هواپيما داخلي و خارجي بوده است و توانسته است به ارزانترین سایت خرید بلیط هواپیما در ایران تبدیل شود.

آموزش خرید بلیط هواپیما ارزان از کیش زوم

این راهنمای گام به گام، کمک می‌کند تا آسان و بدون نگرانی، خريد بليط هواپيما خود در کیش زوم را تکمیل کنید.

ابتدا بر روی لینک وبسایت کیش زوم کلیک کنید : https://kishzoom.com

1- وارد بخش بلیط هواپیما در اپ یا وبسایت کیش زوم شوید.

2- مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را وارد کرده و گزینه جستجو را بزنید.

3- همه پروازهای موجود در بازار به ترتیب قیمت به شما نمایش داده می‌شود.

4- پس از اینکه پروازتان را انتخاب کردید وارد صفحه ثبت اطلاعات مسافر خواهد شد.

5-  پس از تکمیل اطلاعات مسافر یا مسافران و مطالعه قوانین اضافه‌ بار و کنسلی، و زدن گزینه پرداخت وارد درگاه بانک خواهید شد و خرید اینترنتی بلیط هواپیما خود را نهایی کنید.

6 - بليط هواپيما صادر شده برای شما، به نشانی پست الکترونیک شما و شماره همراه شما آنی ارسال می‌شود.

هر زمان نیاز به پشتیبانی داشتید، تیم پشتیبانی کیش زوم با شماره 28427710 با پیش‌شماره 021 در خدمت شماست.

ارزانترین قیمت بلیط هواپیما مشهد به استانبول در کیش زوم

8  نکته طلایی در خرید بلیط هواپیما

  • 1) در خرید بلیط هواپیما به هیچ عنوان عجله نکنید و با آرامش و تمرکز خرید خود را انجام دهید گاها بعضی از پرواز ها بعد از خرید غیر قابل استرداد میباشند.
  • 2) اگر کودک همراه دارید بلیط هواپیما سیستمی را از کیش زوم تهیه کنید بلیط هواپیما کودک را با نرخ کودک خریداری کنید.
  • 3) در پرواز های داخلی بعد از خرید بلیط هواپیما از کیش زوم 1 ساعت قبل از پرواز و در پرواز خارجی 3 ساعت قبل از خرید در فرودگاه حضور داشته باشید.
  • 4) اگر برنامه سفر و تاریخ سفرتون مشخص نیست و قصد خرید بلیط هواپیما دارید سعی کنید بلیط هواپیما سیستمی ماهان خریداری کنید درصد جریمه خیلی پایینی دارد.
  • 5) اگر قصد سفر در شهریور ماه و عید را دارید سعی کنید سریعتر بلیط هواپیما خود را رزرو کنید معمولا بلیط هواپیما در این زمان تقاضای زیادی دارد.
  • 6) توجه فرمایید که بلیط هواپیما چارتر ایرلاین های ترکیش و پگاسوس معمولا درصد جریمه بالای دارند یا غیر قابل استرداد میباشند.
  • 7) برای خرید بلیط هواپیما ارزان همیشه برنامه سفرتون را برعکس تقاضای عموم برنامه ریزی کنید تا بلیط هواپیما لحظه آخری با قیمت های باورنکردنی تهیه کنید.
  • 8) اگر پرواز چارتر و سیستمی هواپیما تفاوت قیمت ندارد حتما پرواز سیستمی هواپیما را خریداری کنید.

کیش زوم

رزرو بلیط هواپیما همه ایرلاین های ایرانی و خارجی

بليط هواپيما همه ایرلاین های ایرانی و هر ایرلاین خارجی که پروازهایش توسط آژانس‌ها و سایت‌های ایرانی دارای مجوز به فروش برود، در کیش زوم قابل خرید است. شرکت‌های هواپیمایی ایرانی مانند ایران ایر (هما)، ماهان، قشم ایر، کیش ایر، آسمان، وارش، زاگرس، آتا، معراج، کارون، ایران ایرتور، تابان، کاسپین، اترک، پویا، ساها، سپهران، فلای پرشیا، پارس و مشهورترین ایرلاین های خارجی مانند: ترکیش ایرلاین، آنادولو جت، هواپیمایی امارات، فلای دوبی، پگاسوس، لوفت هانزا، قطر ایرویز، ایر عربیا، سوئیس ایرلاین و ... همه در کیش زوم قابل خرید اند.

بلیط هواپیما تهران استانبول

خرید بلیط تهران استانبول اولین قدم اساسی برای داشتن یک سفر هیجان انگیز به یکی از زیباترین شهرهای جهان، آن هم در همین نزدیکی است. استانبول، عنوان بزرگترین شهر ترکیه را به دوش می‌کشد و درباره جاذبه‌ها و اهمیتش، گفتنی‌های بسیاری وجود دارد. تصور کنید که با خرید بلیط هواپیما استانبول، تنها در عرض چند ساعت با یک امکان حضور در شهری را خواهید داشت که نقطه تلاقی دو قاره آسیا و اروپاست و بخش مهمی از حافظه مهم تاریخی جهان را در خود دارد.

برای سفر به استانبول تنها لازم است که بلیط هواپیما استانبول و هتل خود را از مرجعی معتبر و ارزان همچون کیش زوم رزرو کنید و به فکر بستن چمدان‌هایتان برای یک سفر فوق العاده باشید.

بلیط هواپیما تهران نجف

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران نجف در سامانه خرید بلیط هواپیما کیش زوم بسیار آسان است. کافی است که هنگام جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در صفحه نتایج پرواز های تهران نجف تمامی گزینه‌ها برای خرید بلیط هواپیما را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری تهران به نجف و بلیط هواپیما تهران به نجف چارتر را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ کیش زوم می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت بلیط تهران نجف را انتخاب کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)