نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

با خرید جاروبرقی قسطی یک وام بدون کارمزد بگیرید

1401/5/31 12:36
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

خرید اقساطی جاروبرقی به مشتریان این امکان را می دهد تا راحت و بدون دغدغه یکی از ضروری ترین لوازم منزل شان را تهیه کنند. علاوه بر فروش اقساطی، خرید جاروبرقی ارزان قیمت و با کیفیت، خریدی ایده آل است که اکثر زوج های جوان به دنبال آن هستند.

خرید جاروبرقی قسطی بدون سود

خرید جاروبرقی قسطی بدون سود

خرید جاروبرقی قسطی بدون کارمزد نیز می‌تواند سود قابل توجهی را نصیب مشتری کند. اگرچه یک فقره چک به عنوان ضمانت پرداخت وجه بابت خرید جاروبرقی قسطی دریافت می‌شود اما این شرکت هیچگونه کارمزد یا هزینه ای اضافه بر مبلغ درج شده در سایت برای جاروبرقی پاکتین از مشتری دریافت نمی کند.

خرید قسطی با شرایط آسان و ساده

خرید جاروبرقی قسطی به شما فرصت یک خرید مقرون به صرفه و در عین حال بدون دغدغه را می دهد. شما ابتدا تنها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به شرکت پاکتین پرداخت می‌کنید. در ادامه نیز باقیمانده هزینه جاروبرقی را به شکل یک فقره چک ۱۲۰ روزه یا دو فقره چک ۹۰ روزه به شرکت ارائه می دهید. زمانی که چک به شرکت تحویل داده می شود، امکان دریافت جاروبرقی به سرعت و بطور رایگان برای مشتری فراهم خواهد شد.

خرید ضمانت شده از نمایندگی های معتبر

گارانتی ۵ ساله نیز خرید معتبر و مطمئنی را در اختیار مشتری قرار می دهد. مشتری با ارائه گارانتی ۵ ساله می تواند از خدمات پس از فروش شرکت پاکتین نیز بهره مند شود. این خدمات در سایر شهرهای ایران قابل دریافت است. ممکن شما ساکن یکی از شهرهای ایران به جز شهر تهران باشید. در این صورت نیز خدمات شرکت پاکتین برای شما قابل دریافت است. چرا که این شرکت در اغلب شهرهای ایران به شکل پراکنده دارای نمایندگی رسمی قانونی و معتبر است. در حال حاضر 250 نمایندگی شرکت پاکتین در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات به مشتریان هستند. بنابراین شما بسته به شرایط و موقعیتی که دارید، می توانید از خدمات نزدیک ترین نمایندگی شرکت پاکتین به محل زندگی خود بهره مند شوید.

اهمیت خدمات پس از فروش پاکتین به قدری مهم است که در وب سایت این مجموعه شما می توانید درخواست خدمات پس از فروش خود را در فرم مربوطه ثبت نمایید و کارشناسان این شرکت خیلی سریع درخواست شما را بررسی می کنند.

خدمات پس از فروش پاکتین

ارسال جاروبرقی بصورت رایگان

زمانی که اقدام به خرید جاروبرقی قسطی از سایت پاکتین می کنید، هزینه ای  بابت ارسال محصول از شما دریافت نمی شود. در واقع ارسال محصول در شرکت پاکتین به شکل کاملا رایگان انجام می شود. اگر نگاهی به قیمت ارسال مرسولات در سال جدید بیندازید، ارزش ارسال رایگان را بیشتر متوجه خواهید شد.

برآورده سازی نیاز مشتریان

مشتریان خرید جاروبرقی قسطی را به عنوان تجربه یک خرید مطمئن و در عین حال مقرون‌به‌صرفه مدنظر قرار می دهند. از این رو شرکتی که برای خرید جاروبرقی اقساطی مد نظر قرار می‌گیرد، باید بتواند کلیه شرایط ایده‌آل برای خرید موفق را به مشتری ارائه کند. به عنوان مثال شرایط اقساطی ساده و آسان را برای مشتری در نظر بگیرد. همچنین ضمانت نامه بابت فروش کالا به مشتری ارائه کند. مشتری را از خدمات پس از فروش بهره مند سازد. به تنوع رنگ و مدل محصول اهمیت دهد. چرا که نظر و سلیقه مشتریان در زمینه خرید محصول با هم متفاوت است.

کیفیت قطعات و محصول از دیگر مواردی است که شرکت های تولید کننده و عرضه کننده باید به آن توجه داشته باشند. خرید مستقیم و بدون واسطه می تواند از دیگر ویژگی‌های متمایز شرکت های ارائه دهنده این محصول باشد. خوشبختانه شرکت پاکتین تمام ویژگی های مورد نظر برای رضایت مشتریان را در برنامه کاری خود قرار داده و به نیازهای مشتریان توجه ویژه می کند.

جاروبرقی پاکتین دارای گارانتی طلایی و همچنین خدمات پس از فروش است. این خدمات توسط پشتیبانی قوی شرکت پاکتین انجام می شود. به همین خاطر دریافت خدمات پس از فروش برای مشتریان دشوار نخواهد بود. شما می توانید این جاروبرقی پرقدرت و با کیفیت را در مدل های مختلف تهیه کنید و بسته به نوع نیازتان از آن استفاده کنید. زیرا این جاروبرقی با قدرت های مختلف در بازار موجود است.

خرید از تولید کننده واقعی با قیمت مناسب

شرکت پاکتین تولید کننده مستقیم جاروبرقی و بدون واسطه است. بنابراین مشتری در هنگام خرید جاروبرقی قسطی از قیمت مصوب درج شده در سایت پاکتین بهره مند می شود. در واقع این قیمت، قیمت واقعی جاروبرقی پاکتین است و هیچگونه هزینه واسطه ای به آن اضافه نشده است. همین ویژگی خرید از سایت پاکتین را بسیار ایده آل می کند. در نتیجه مشتریانی که از سایت پاکتین خرید می کنند، می ‌توانند خرید ایده آل با قیمت بهینه را تجربه کنند.

خرید جاروبرقی قسطی بدون سود

خرید جاروبرقی قسطی بدون کارمزد نیز می‌تواند سود قابل توجهی را نصیب مشتری کند. اگرچه یک فقره چک به عنوان امانت از سمت شرکت پاکتین بابت خرید جاروبرقی قسطی دریافت می‌شود اما این شرکت هیچگونه کارمزد یا هزینه اضافی به جز هزینه مصوب درج شده در سایت برای جاروبرقی پاکتین از مشتری دریافت نمی کند.

اهمیت تنوع رنگ در خرید جاروبرقی قسطی

جاروبرقی ها از تنوع رنگی قابل توجهی نیز برخوردار هستند. بنابراین مشتری می تواند رنگ دلخواه و درخور را متناسب با دیزاین و دکوراسیون سایر لوازم خانگی و محیط منزل انتخاب کند.

.

برای خرید جاروبرقی قسطی به سایت پاکتین مراجعه کنید و بطور کامل از شرایط آن آگاه شوید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)