نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

تور تفلیس و باتومی لحظه آخری فقط 6 میلیون تومان!

1401/5/27 9:49
998 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

لحظه آخر مرجع تورهای چارتری و لحظه آخری با گرد هم آوردن برترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی، تمام سعی خود را به کار می‌برد تا بهترین و مناسب ترین تور لحظه آخری گرجستان را خدمت کاربران همیشه همراه خود ارائه می‌دهد. این تورها دارای امکانات زیادی می‌باشند که از جمله آن ها می توانیم به امکان مقایسه قیمت تورهای مختلف نام برد. در ادامه با یکدیگر در مورد جاذبه های گردشگری این کشور آشنا می شویم.

تور 6 تومنی گرجستان

تفریحات تفلیس

تفلیس به عنوان یک شهر اروپایی و در عین حال ارزان، مکان های گردشگری و تفریحی بسیاری دارد که می تواند هر توریستی را شگفت زده کند. از جمله این تفریحات می توانیم به مواردی همچون تفریحات آبی، پارک های ساحلی، شهربازی ها و ... اشاره کنیم که در ادامه به توضیح مختصر هر یک می پردازیم.

پارک آبی تفلیس

اگر با تور تفلیس به گرجستان سفر می‌کنید، پس حتما پارک های آبی این شهر را نیز می‌خواهید امتحان کنید. در ادامه سه تا از پارک های آبی تفلیس را خدمتتان شرح داده ایم :

  • پارک آبی جینو پارادایس :

این مجموعه چند منظوره، علاوه بر دسترسی مناسبی که دارد، بخش های متنوعی نیز دارد که گردشگران را به وجد می‌آورد. اسپا، باشگاه، فودکورت، بخش کودک، بخش ساحلی، مرکز سلامت و… از امکانات جینو پارادایس هستند.

  • آکوا پارک تفلیس :

یکی از پرطرفدارترین پارک‌های آبی گرجستان آکوا پارک تفلیس است که با اینکه در خارج شهر تفلیس قرار دارد اما دسترسی با مترو به آن ساده است. (بین ایستگاه مترو Gotsiridze و Didube) استخر، جکوزی، باشگاه، خدمات ماساژ، رودخانه مصنوعی، رستوران و کافه از امکانات آکوا پارک هستند.

  • پارک آبی متاسمیندا :

این پارک آبی بیشتر به درد کودکان می خورد. در این پارک انواع بازی ها و تفریحات مناسب کودکان قرار دارد و کودک دلبند خود را می توانید برای تفریح به این پارک آبی ببرید. همچنین در اطراف این پارک غذای محلی گرجی وجود دارد که چشیدن آن ها خالی از لطف نیست.

تفریحات تور تفلیس لحظه آخری

پارک ریکه تفلیس

ریکه یک پارک فوق العاده برای گذراندن بعد از هر بهاری است. فضای وسیع و سرسبز، فواره‌ها و حوض‌ها، قایق‌سواری در رودخانه، بازی‌های کودک، دیوارهای صخره‌ای مصنوعی، انواع دست‌فروشی و مواد خوراکی و … در این پارک برای گردشگران مهیا است.

شهربازی متاتسمیندا

اگر به دنبال هیجان در سفر خود هستید، این شهربازی جذاب و هیجان انگیز را از دست ندهید. چرخ و فلک بلند این پارک پنجمین شهربازی مرتفع دنیاست. به طوری که هر دور آن حدودا 15 دقیقه طول می‌کشد.

دیدنی‌ های تفلیس از نظر فرهنگی

از جمله دیدنی های گرجستان و به خصوص شهر تفلیس می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • موزه ملی گرجستان
  • موزه هنرهای تفلیس
  • خانه اپرای پالیاشویلی
  • دریاچه لیسی
  • دریاچه لاکپشت تفلیس
  • سد ژینوالی

دیدنی های تور تفلیس

خدمات تور گرجستان لحظه آخر چیست؟

آژانس‌های مسافرتی که با لحظه آخر همکاری می‌کنند، خدمات مختلفی را خدمت مسافران تور گرجستان لحظه آخری ارائه می‌دهند تا بتوانند رضایت بالای مشتریان و مسافران خود را کسب نمایند؛ که از جمله آن‌ها می‌توانیم به رزرو هتل، وعده های غذایی، بلیط رفت و برگشت هوایی یا زمینی، محل اقامت مناسب، راهنمای فارسی زبان، تور لیدر و بیمه مسافرتی اشاره کنیم.

اگر همچنان در انتخاب تور مسافرتی خود مردد هستید، می توانید با مراجعه به وبسایت لحظه آخر از مشاوره رایگان این عزیزان استفاده کرده و مناسب ترین تور گرجستان را برای خود تهیه نمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)