نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

خرید عمده انواع پارچه غواصی در تهران و شهرستان

1401/5/4 14:18
6,626 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

پارچه یکی از منسوجات پرکاربرد در دنیا است و جهت تولید انواع لباس، بلوز، شلوار، کت، ملحفه و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این‌خصوص انواع پارچه متناسب با کلیه فصول سال تولید شده است تا مصرف‌کنندگان جهت خرید پارچه برحسب سلیقه، نیاز و توان مالی اقدام کنند. هر یک از پارچه‌های موجود در بازار ویژگی و خصوصیات خاص خود را دارند و برای شرایط دمایی و آب و هوایی مختلفی طراحی شده‌اند. پارچه غواصی از زمره بهترین و با کیفیت‌ترین پارچه ها برای تمامی فصل‌های سال مناسب است و بر همین اساس انواع لباس‌های زنانه و مردانه نظیر لباس‌های ورزشی و راحتی (غیررسمی) برای استفاده در منزل، تفریح و شنا با پارچه غواصی تولید می‌شوند.

خرید عمده انواع پارچه غواصی

به‌طور کلی پارچه های غواصی با ترکیبی از الیاف مصنوعی و پلی استر و همچنین روش‌های بافت ساده در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. این نوع از پارچه خاصیت کشسانی بالایی دارند و برای تمامی رده‌های سنی و با وزن‌های مختلف مناسب است. این ویژگی سبب شده تا طول عمر پارچه‌های غواصی نیز به نسبت افزایش پیدا کند و مصرف‌کنندگان مدت زمان بیشتری از این پارچه با کیفیت استفاده کنند. در سال‌های اخیر نیز شاهد افزایش میزان خرید پارچه غواصی نسبت به سایر پارچه‌ها هستیم و این موضوع نشان‌دهنده رضایت مصرف‌کنندگان از این نوع پارچه است.

پارچه غواصی چیست؟

پارچه لباس غواصی از پرکاربردترین محصولات در صنایع نساجی است و جهت دوخت انواع لباس اسپرت و غیرمجلسی از پارچه‌های غواصی استفاده می‌شود. در واقع بیشترین میزان استفاده از این پارچه به تولید لباس‌های ورزشی و بدنسازی اختصاص یافته است. از آنجایی‌که قیمت تهیه و تولید لباس‌های گوناگون با استفاه از پارچه‌های غواصی اهمیت فراوانی دارد و موجب صرفه‌جویی در هزینه و کاهش قیمت محصولات تولیدی می‌شود، می‌بایست پارچه عمده خریداری کنید. چرا که  در بسیاری از فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی خرید پارچه غواصی به‌صورت عمده با تخفیف ویژه همراه است و خریداران نیز پارچه را با قیمت کمتر تهیه می‌کنند. بدین جهت پیشنهاد می‌کنیم پارچه غواصی موردنیازتان را از سایت «جوادی تکس» تهیه کنید. در این سایت انواع پارچه‌های غواصی با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. علاوه بر این با بررسی قیمت‌ پارچه‌ها خواهید دید که قیمت پارچه عمده در این سایت به نسبت کمتر از سایر فروشگاه‌های اینترنتی عرضه پارچه است.

تفاوت پارچه ریون با غواصی

پارچه‌های ریون و غواصی از نظر جنس و حالت کشسانی شباهت زیادی با یکدیگر دارند. به‌طوری که بسیرای از مصرف‌کنندگان هنگام تشخیص این نوع پارچه دچار اشتباه می‌شوند. در این‌خصوص باید گفت که پارچه‌های ریون و غواصی در طرح و رنگ‌های متنوع تولید شده‌اند؛ اما پارچه‌های غواصی وزن و ضخامت بیشتری نسبت به پارچه‌های ریون دارند و به همین سبب خیلی نرم و لخت نیستند. البته حالت ایستایی و تن‌خور پارچه غواصی بهتر و مناسب از پارچه ریون است. بنابراین هنگام خرید پارچه‌های غواصی و ریون حتماً به این تفاوت‌ها دقت کنید و با توجه به آن مناسب‌ترین پارچه را انتخاب نموده و خریداری کنید. خاطر نشان می‌شود که پارچه غواصی ساندویچی یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار پارچه است و قیمت آن بیشتر از سایر مدل‌های پارچه غواصی است.

پارچه غواصی

ویژگی‌های پارچه غواصی

در صورتی‌که قصد خرید پارچه دارید، علاوه بر قیمت پارچه، می‌بایست با ویژگی و مزایای هر یک از مدل‌های مختلف پارچه نیز آشنایی داشته باشید. تا با توجه به ویژگی‌های پارچه و مقایسه قیمت پارچه عمده در فروشگاه‌های گوناگون بتوانید بهترین و اقتصادی‌ترین مدل را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید. در این زمینه بعضی از مهمترین ویژگی‌های پارچه غواصی به شرح زیر عبارت است از :

1) تنوع زیاد در طرح و رنگ؛ از آنجایی‌که مصرف کنندگان با اهداف و نیازهای گوناگون اقدام به خرید پارچه می‌کنند، تولیدکنندگان جهت این دسته از منسوجات نیز تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند، تا یک تنوع عظیم در طرح و رنگ پارچه‌های غواصی ایجاد کنند. بر همین اساس خریداران براساس سلیقه و رنگ مورد علاقه‌شان می‌توانند نسبت به خرید پارچه غواصی اقدام کنند.

2) حالت ارتجاعی، چسبان و کشسانی؛ پارچه‌های غواصی به دلیل داشتن خاصیت ارتجاعی و کشسانی بالا برای دوخت انواع لباس‌های ورزشی و غیر‌رسمی مناسب هستند. بدین جهت بیشترین میزان خرید پارچه عمده غواصی به تولید لباس‌های ورزشی و راحتی اختصاص یافته و مصرف‌کنندگان نیز از کیفیت و کارایی پارچه غواصی رضایت کامل دارند.

3) نرم و دارای بافت پفکی؛ پارچه‌های غواصی بافت شبیه به پفک دارند و به همین سبب بسیار نرم هستند. این ویژگی سبب شده تا لباس‌های تهیه شده از پارچه غواصی بسیار نرم باشند و افراد هنگام استفاده از این لباس ها احساس سبکی و راحتی کنند. این ویژگی در پارچه غواصی ساندویچی نیز بیش از سایر مدل‌ها خود را نشان داده است.

4) دارای ضخامت متوسط و نیمه سنگین؛ پارچه‌های غواصی به لحاظ داشتن وزن نیمه‌سنگین و ضخامت متوسط برای استفاده در چهار فصل مناسب هستند. از این‌رو قیمت پارچه غواصی دارای یک ثبات نسبی است و خرید پارچه غواصی در کلیه ماه‌های سال انجام می‌گیرد.

خاطر نشان می‌شود که وزن مناسب، نرمی و چسبندگی پارچه‌های غواصی موجب شده تا تنفس اعضای بدن بهتر انجام شود و به نسبت میزان تعرق بدن کاهش یابد. البته به یاد داشته باشید که برای حفظ کیفیت، کارایی و طول عمر پارچه غواصی می‌بایست در زمان شستشو و اتوکشی نهایت دقت را به خرج دهید. به‌طور مثال شستشوی این پارچه در دمای بیش از 40 درجه موجب آسیب به الیاف آن می‌شود و حال کشسانی آن را کاهش می‌دهد.

جمع‌بندی

پارچه غواصی

انتخاب و خرید پارچه گام نخست برای تولید انواع لباس، شلوار، کت، دامن و سایر لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه است. به همین جهت برای تهیه بهترین پارچه می‌بایست با انواع مختلف و ویژگی‌های آن آشنایی داشته باشید، تا بتوانید ضمن مقایسه قیمت پارچه عمده و خرده پارچه موردنظرتان را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. از آنجایی‌که پارچه غواصی یکی از پرکاردترین و محبوب‌ترین پارچه‌های موجود در بازار مناسب‌ترین قیمت پارچه عمده را به خود اختصاص داده و مصرف‌کنندگان جهت تولید انواع لباس ورزشی و غیررسمی از آن استفاده می‌کنند. در این زمینه فروشگاه اینترنتی جوادی تکس به آدرس www.javaditex.com و یا با تماس با شماره های 02155898415 و 09352113800 انواع پارچه‌های غواصی را تهیه نموده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما نیز می‌توانید از راهنمایی، تجربه و محصولات این سایت فعال در زمینه عرضه انواع پارچه استفاده نمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)