نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

فروش تخصصی انواع پودر دکلره اصلی خارجی و ایرانی

1401/4/21 9:59
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

به دلیل اهمیت زیاد دکلره کردن مو، پودر دکلره از جمله محصولات آرایشی پرکاربرد محسوب می‌شود. دکلره کردن به معنی خارج ساختن رنگ طبیعی مو و بی‌رنگ کردن آن است. امروزه اکثر بانوان به دنبال داشتن استایلی زیبا و متفاوت هستند که رنگ مو بیشترین تاثیر را بر روی استایل بانوان می‌گذارد، به همین منظور بسیاری از خانم‌ها موهای خود را روشن می‌کنند. این امر بدون استفاده از پودرهای دکلره امکان ندارد؛ بدون استفاده از پودرهای دکلره تنها می‌توان چند درجه رنگ مو را روشن کرد.

برای آشنایی بیشتر با دکلره کردن مو، در ادامه انواع پودرهای دکلره و پایه‌های رنگی مو را توضیح می‌دهیم. همچنین در هنگام خرید پودرهای دکلره باید برخی از نکات را رعایت کنید تا بتوانید بهترین پودر دکلره را تهیه کنید، این نکات مهم نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت. پس برای افزایش اطلاعات خود در این زمینه تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

انواع پایه دکلره مو

فروش تخصصی انواع پودر دکلره اصلی خارجی و ایرانی

رنگ موهای اشخاص دارای پایه بندی مختلف است که در این تقسیم بندی، مشکی تیره در رده‌بندی 1 قرار دارد و سفید و رنگ‌های متمایل به آن در رده بندی 10 قرار دارند. برای روشن کردن رنگ موها باید این پایه رنگ‌ها را بدانید و با توجه به آن‌ها از پودر دکلره خارجی و ایرانی استفاده کنید تا رنگ موهایتان را به رنگ دلخواه برسانید. شما می‌توانید با توجه به رنگی که انتخاب می‌کنید و رنگ موهای خودتان، موهایتان را دکلره کنید. برای مثال اگر رنگ موهایتان روشن است، برای رنگ‌های قهوه‌ای، شرابی و رنگ‌های مشابه نیاز نیست موهایتان را دکلره کنید؛ اما اگر رنگ موهایتان تیره است، برای رنگ‌های قهوه‌ای و شرابی هم باید موهایتان را دکلره کنید. در ادامه 10 پایه دکلره آمده است که شما می‌توانید با دانستن آن به میزان لازم از پودر دکلره ابی و سفید استفاده کنید.

  • پایه یک : قرمز
  • پایه دو : قرمز متمایل به نارنجی
  • پایه سه : نارنجی متمایل به قرمز
  • پایه چهار : نارنجی
  • پایه پنج : نارنجی متمایل به زرد
  • پایه شش : زرد متمایل به نارنجی
  • پایه هفت : زرد
  • پایه هشت : زرد روشن
  • پایه نه : زرد مایل به سفید
  • پایه ده : سفید

برای رنگ‌های تیره از 1 تا 4 مناسب است و برای رنگ های روشن به غیر از رنگ‌های بلوند و فانتزی، پایه 4 تا 7 مناسب است. برای رنگ‌های یخی، فانتزی، طلایی پایه 8 تا 10 مناسب است. شما می‌توانید با توجه به رنگ انتخابی از پودرهای دکلره و اکسیدان مخصوص استفاده کنید.

انواع پودرهای دکلره

انواع پودرهای دکلره

پودرهای دکلره با توجه به میزان روشنایی و قدرتی که دارند به چند نوع گوناگون دسته بندی می‌شوند. در این بخش درباره دو نوع پرکاربرد آن یعنی آبی و سفید توضیحاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • پودر دکلره آبی : این پودر سریع‌تر از پودرهای دیگر، رنگدانه‌های مو را خارج می‌کند. این پودر دکلره بدون غبار است و برای موهایی با رنگ تیره مناسب‌تر است. معمولا برترین پودرهای دکلره که بتواند بیش‌ترین تاثیر و کمترین آسیب را داشته باشد پودر دکلره بلوندمی است که می‌توانید از سایت‌های معتبری مانند سایت لیلاک گالری خریداری نمایید.
  • پودر دکلره سفید : در میان انواع پودر دکلره خارجی و ایرانی، این پودر دکلره به عنوان پودر دکلره بدون آسیب شناخته شده است. این پودر قدرت و عملکردی مانند پودرهای دکلره آبی ندارد. پودر سفید برای موهای حساس مناسب‌تر است و باعث حفاظت موها در برابر شکنندگی و خشکی می‌شود. به دلیل قدرت عملکرد پایین این پودر، معمولا آن را برای روشن کردن موهایی که به طور طبیعی روشن هستند استفاده می‌کنند.

نکاتی که باید در هنگام خرید پودرهای دکلره بدانید!

نکاتی که باید در هنگام خرید پودرهای دکلره بدانید!

پودر‌های دکلره مانند سایر مواد آرایشی دارای انواع گوناگون با کیفیت‌های متفاوت هستند. اگر کیفیت محصول برای شما مهم باشد، باید در هنگام خرید برخی از موارد را رعایت کنید که در ادامه توضیحاتی در این رابطه داده می‌شود.

نکته اول: پودرهای دکلره گاز ندارند!

باید این نکته را در هنگام خرید حتما بررسی کنید که پودرهای دکلره نباید گاز داشته باشند. برای تست کردن این موضوع بهتر است پودر موردنظر خود را در ظرفی بریزید، اگر از پودر دکلره غبار خارج شود نشانه این است که در داخل این پودر گاز وجود دارد. اگر از پودری که در داخل ظرف ریخته‌اید غباری خارج نشود، نشان از کیفیت بالا و مرغوبیت آن است و می‌توانید با خیالی آسوده این محصول را خریداری نمایید.

نکته دوم: پودرهای دکلره هنگام ترکیب با اکسیدان کف نمی‌کنند!

برای اینکه پودرهای دکلره را به موهایتان آغشته کنید باید با اکسیدان خوب ترکیب کنید. پودری که در هنگام ترکیب با اکسیدان کف تولید کند مناسب استفاده برای موهای شما نیست؛ کف نشان از بی‌کیفیتی محصول است و ممکن است باعث آسیب به موهای شما شود. آسیبی که پودرهای دکلره کف‌دار به موها وارد می‌کنند باعث سوزاندن و شکستن تارهای مو می‌شوند، پس بهتر است در هنگام انتخاب پودرهای دکلره دقت کافی را داشته باشید.

نکته سوم: به رنگ موهای خود توجه کنید!

موها هرچقدر تیره‌تر باشند، به پودرهای دکلره قوی‌تر و اکسیدان بیشتری احتیاج دارند. شما باید با توجه به رنگ موهای اولیه خود و رنگ مویی که می‌خواهید داشته باشید پودر موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر پودرهای دکلره به درستی انتخاب نشوند، ممکن است علاوه بر وارد کردن آسیب به مو و پوست سر؛ باعث این شود که شما به رنگ موی دلخواه خود نرسید. (موهایتان یا روشن‌‌تر از چیزی که می‌خواستید می‌شود یا تیره‌تر از مدل دلخواهتان می‌شود.)

سخن پایانی

در این مقاله با انواع پودر دکلره و تاثیراتی که هریک می‌توانند داشته باشند آشنا شدید. همچنین شما دانستید در هنگام خرید مواد آرایشی مناسب مانند پودرهای دکلره باید به چه نکاتی توجه کنید. حال نوبت آن رسیده است که یک فروشگاه معتبر در این زمینه به شما معرفی کنیم تا با خاطری آسوده محصولات مورد نظر خود را خرید کنید. فروشگاه لیلاک گالری یکی از فروشگاه‌هایی است که در این زمینه در حال فعالیت است.

این فروشگاه در حال حاضر دارای دو شعبه در شهر تهران است و شما می‌توانید برای خرید حضوری به هریک از شعبه‌ها مراجعه نمایید. اگر در شهرهای اطراف زندگی می‌کنید یا امکان خرید حضوری ندارید می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه؛ محصولات خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. محصولات خریداری شده در اسرع وقت به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شوند.

کیفیت محصولات این فروشگاه درجه یک است و همه مواد دارای ضمانت اصالت کالا هستند و دیگر نیاز نیست در هنگام خرید نگران کیفیت و اصالت کالای خریداری شده باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)