نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

شیردوش برقی و تب سنج مناسب برای کودک و نوزاد در توانی نو

1401/4/13 16:25
937 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

مادران گرامی که به دنبال خرید سیسمونی برای فرزند خود هستند؛ باید علاوه بر پوشاک و سرویس خواب به‌دنبال تهیه یک سری تجهیزات پزشکی نیز باشند. مثلا یکی از وسایل ضروری که هر مادری به آن نیاز دارد؛ تب سنج است. تب سنج انواع مختلفی دارد که نمونه‌های دیجیتالی به خاطر سهولت کار بهترین گزینه‌ هستند. همچنین مادرانی که برای مدت طولانی بیرون از منزل هستند و یا به‌خاطر شاغل بودن وظیفه مراقبت از فرزند خود را به پرستار می‌سپارند؛ می‌توانند به وسیله شیردوش برقی، شیر خود را دوشیده و در یخچال نگهداری کنند تا در صورت لزوم، پرستار با شیشه شیر به نوزاد شیر بدهد. جهت خرید انواع شیردوش برقی و تب سنج دیجیتالی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی توانی نو‌ اقدام کنید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو‌ به‌عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه‌ها در زمینه عرضه تجهیزات پزشکی و بهداشتی در ایران فعالیت می‌کند.

با ما همراه باشید تا شما را با مزایای شیردوش های برقی و دما سنج دیجیتالی آشنا کنیم.

شیردوش برقی : خرید اینترنتی شیردوش برقی خانگی و بیمارستانی

مزایای استفاده از شیردوش برقی

اگر جهت خرید شیردوش برقی دودل هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما با مزایای خرید این وسیله آشنا شوید تا با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید. از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیردوش برقی نسبت به نمونه‌های دستی سرعت مکش بیشتری دارد و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، مقدار مشخصی شیر را بدوشد. مادرانی که به خاطر مشغله کاری فرصت دوشیدن شیر خود را برای مواقع ضروری ندارند می‌توانند از این محصول استفاده کنند.
  • برخی از شیردوش های برقی دارای دو‌ پمپ هستند که این امکان را فراهم می‌کند که به‌صورت همزمان از دو سینه مادر، شیر پمپاژ شده و موجب صرفه‌جویی در وقت شود.
  • مادرانی که به صورت روزانه باید شیر خود را بدوشند؛ استفاده از شیردوش برقی نه‌تنها موجب صرفه جویی در وقت آنها می‌شود؛ بلکه دیگر دردسرهای نمونه‌های دستی را ندارند.

نکات مهم هنگام خرید شیردوش برقی

انواع شیردوش برقی با امکانات مختلف در بازار عرضه می‌شوند؛ به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

  • توجه به دو پمپه بودن شیردوش برقی. در هنگام خرید شیردوش برقی، حتما به دو پمپه بودن آن توجه کنید. برخی از مدل‌ها دارای دو پمپ هستند که امکان دوشیده شدن شیر از دو پستان مادر را فراهم می‌کنند. استفاده از این مدل علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، موجب دوشیده شدن شیر بیشتر نیز می‌شود.
  • استفاده آسان و قابلیت تمیز کردن شیردوش برقی. شیردوش برقی را خریداری کنید که پس از استفاده به‌راحتی تمیز و ضدعفونی شود. تمیز کردن برخی از شیردوش‌های برقی بسیار سخت و زمانگیر است و ممکن است به درستی ضدعفونی نشده و همین امر موجب آلوده شدن شیر دوشیده شده شود.
  • سرعت مکش شیردوش برقی. سرعت مکش یکی از نکاتی است که هنگام خرید شیردوش برقی باید به آن توجه کنید. همچنین در برخی از مدل‌ها امکان تغییر سرعت دوشیدن شیر نیز وجود دارد‌.
  • حمل آسان شیردوش برقی. اگر به‌خاطر مشغله کاری بیشتر در خارج از منزل هستید؛ حتما در زمان خرید شیردوش برقی به حمل آسان آن نیز توجه کنید. همچنین برخی مدل‌ها دارای کیسه‌های یخ جهت نگهداری شیر دوشیده شده و شارژر برای اتصال به باتری خودرو هستند.

شیردوش برقی : خرید اینترنتی شیردوش برقی خانگی و بیمارستانی-01

بیشتر بدانید: بهترین انواع دستگاه بخور و مارک آنها

در زمان استفاده از شیردوش برقی باید به چه نکاتی توجه کنید

  • حتما قبل از استفاده از شیردوش، دست خود را خوب بشویید. همچنین یک کمپرسور آب گرم روی سینه قرار دهید و به آرامی سینه خود را ماساژ داده تا پمپاژ شیر سریع‌تر انجام شود.
  • قبل از استفاده، تمام قسمت‌های دستگاه را ضدعفونی کرده و طبق دستورالعمل، آن را مونتاژ کنید.
  • در زمان کار کردن دستگاه، حتما بنشینید و از دراز کشیدن خودداری کنید. زیرا در این صورت پمپاژ شیر از سینه مادر به درستی انجام نمی‌شود.

معرفی جدیدترین و پیشرفته ترین شیردوش های برقی

در این قسمت قصد داریم بهترین و جدیدترین شیردوش برقی را به شما معرفی کنیم.

1) شیردوش برقی بریسک مدل XN-2233M1

شیردوش برقی بریسک یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای موجود در بازار است. این دستگاه مجهز به متصل شونده از جنس سیلیکونی است که از سینه مادر محافظت کرده و از بروز درد هنگام پمپاژ شیر جلوگیری می‌کند. این محصول از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال ساخته شده و قابلیت شستشو با آب جوش را دارد. همچنین مادران عزیزی که پوست حساسی دارند؛ می‌توانند با خیال راحت از این دستگاه استفاده کنند. زیرا کاملا ضد حساسیت است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به قابل تنظیم بودن قدرت مکش، حمل آسان، امکان کار کردن با آداپتور و باطری اشاره کرد.

2) شیردوش بیمارستانی نیومامیلات

این شیردوش برقی علاوه بر بیمارستان در منزل نیز کاربرد دارد. این محصول از پلاستیک باکیفیت تولید شده که در برابر حرارت بسیار مقاوم است و امکان شستشو آن با آب جوش را فراهم می‌کند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به مجهز بودن به سیستم تنظیم خلا، داشتن دو شیشه شیر ۱۵۰ سی سی و ۲۴۰ سی سی و جابه‌جایی آسان اشاره کرد.

3) شیردوش برقی هوریگن مدل XN-2209 M1C

این شیردوش برقی از مواد بهداشتی و باکیفیت تولید شده و به‌همین خاطر امکان ضدعفونی کردن آن با آب جوش وجود دارد. همچنین این محصول دارای صفحه نمایش تنظیمات دیجیتال است که کار کردن با آن را آسان می‌کند. یکی از ویژگی‌های این دستگاه، مجهز بودن به سیستم ماساژ سینه است که با افزایش گردش جریان شیر در سینه مادر به پمپاژ بهتر شیر کمک می‌کند. جهت اطلاع از قیمت و خرید شیردوش برقی هوریگن می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو مراجعه کنید.

تب سنج دیجیتالی، یک وسیله ضروری برای نوزاد

تب سنج دیجیتالی یکی از مهم‌ترین وسایلی است که هر مادری به آن نیاز دارد. دما سنج انواع مختلفی دارد که می‌توان به جیوه ای، دیجیتالی و لیزری و غیره اشاره کرد. تب سنج دیجیتالی به خاطر استفاده آسان و دقت بالا، بیشتر مورد استقبال مادران عزیز قرار گرفته است. در صورتی که متوجه بالا بودن دمای بدن فرزند خود شدید؛ می‌توانید با استفاده از دما سنج، میزان حرارت بدن او را اندازه گرفته و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

شیردوش برقی : خرید اینترنتی شیردوش برقی خانگی و بیمارستانی-02

مزایای استفاده از تب سنج دیجیتالی

در این بخش می‌خواهیم به مزایای استفاده از تب سنج دیجیتالی اشاره کرده تا بتوانیم شما را در داشتن یک خرید خوب کمک نماییم.

  • دما سنج دیجیتالی دارای یک صفحه نمایش است که میزان حرارت بدن را نمایش می‌دهد. یکی از مزیت‌های این دستگاه، ذخیره کردن آخرین درجه حرارت گرفته شده است. این قابلیت امکان مقایسه درجه حرارت های گرفته شده را فراهم می‌کند.
  • دما سنج دیجیتالی با باتری ساده کار می‌کند که بسیار کم مصرف است. همچنین در صورت تمام شدن شارژ، امکان تعویض آن وجود دارد.
  • یکی از مزایای این محصول این است که کار کردن با آن بسیار راحت است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش بزرگ است که میزان حرارت بدن را به صورت خوانا نمایش می‌دهد.
  • یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه این است که در صورتی که فراموش کردید آن را خاموش کنید؛ به صورت خودکار بعد از چند دقیقه خاموش می‌شود.
  • محدوده دمای اندازه‌گیری این دما سنج بین ۳۲ تا ۴۲ درجه سانتی گراد است. در واقع این محصول می‌تواند تمام دماهایی بدن را اندازه گیری کند.
  • برخی از مدل‌های پیشرفته این دستگاه می‌تواند بدون تماس با بدن و در فاصله نزدیک، دمای بدن را اندازه‌گیری کند.
  • برخی از مدل‌های تب سنج دیجیتالی می‌توانند دمای شیشه شیر نوزاد را نیز اندازه‌گیری کنند. مادرانی که با شیردوش برقی، شیر خود را دوشیده و در یخچال نگهداری می‌کنند. در زمان گرم کردن شیر، همیشه نگران داغ بودن بیش از حد شیر هستند ولی با کمک دما سنج می‌توانند از معتدل بودن دمای شیر مطمئن شوند.
  • جالب است بدانید برخی از نمونه‌های پیشرفته دارای سیستم عیب‌یابی خودکار هستند. در صورتی که دستگاه در زمان اندازه‌گیری دمای بدن با مشکل مواجه شود؛ به صورت هوشمند مشکل آن برطرف می‌شود.
  • یکی از ویژگی‌های دما سنج دیجیتالی که آن را از سایر مدل‌های موجود در بازار متمایز می‌کند؛ اندازه‌گیری دمای بدن در کوتاه‌ترین زمان است. جهت اطلاع از قیمت و خرید تب سنج دیجیتالی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو مراجعه کنید.

معرفی بهترین دماسنج دیجیتالی

در این بخش قصد داریم شما را با بهترین و باکیفیت‌ترین دماسنج دیجیتالی موجود در بازار آشنا کنیم.

  • تب سنج دیجیتالی بی ول مدل WT-04. این دماسنج یکی از پیشرفته‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است که در عرض سی ثانیه می‌تواند دمای بدن را اندازه‌گیری کند. از امکانات این دستگاه می‌توان به امکان ذخیره آخرین دمای اندازه گیری شده، دقت بالا و قابلیت شستشو اشاره کرد.
  • تب سنج رز مکس مدل HA-500. دماسنج رز مکس یکی از پرفروش‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است که می‌تواند دمای بدن و اشیاء را اندازه‌گیری کند. یکی از ویژگی‌های این دستگاه این است که در صورت عدم استفاده به صورت خودکار خاموش می‌شود. هم چنین دارای حافظه‌ی داخلی است که امکان مقایسه دمای اندازه گیری شده در بازده زمانی مختلف را دارد.

تجهیزات پزشکی توانی نو

همانطور که مطالعه کردید شیردوش و دماسنج از وسایل مهم و کاربردی هستند که اکثر مادران به آن نیاز دارند. حتما جهت خرید این دستگاه به فروشگاه‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید. تجهیزات پزشکی توانی نو یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه عرضه کالای پزشکی فعالیت می‌کند. جهت خرید شیردوش برقی و تب سنج دیجیتالی می‌توانید به آدرس اینترنتی www.tavanino.com مراجعه کرده تا پس از ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید.

پسندها (1)

نظرات (0)