نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

3 لوازم مهم برای نگهداری کودکان چیست؟

1401/3/29 10:45
507 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

3 لوازم مهم برای نگهداری کودکان چیست؟

صندلی غذای کودک، صندلی ماشین کودک و کالسکه مسافرتی امروزه از وسایلی هستند که به کمک والدین آمده تا بتوانند کودکان بازیگوش و پر جنب جوش خود را به بهترین حالت کنترل کنند. این 3 محصول می‌تواند به‌ سلامت و امنیت کودکان شما با توجه‌ به کارایی که دارند کمک بسزایی بکند.

صندلی غذای کودک در سیسمونی نوزاد

در سال‌های گذشته یکی از مهم‌ترین اقلام سیسمونی خرید صندلی غذای کودک بوده است. خیلی از کودکان علاقه‌ای چندان به غذا خوردن ندارند. دوست دارند بیشتر وقت خود را به بازی کردند، سپری کنند برای همین این موضوع باعث کلافگی و سردرگمی مادران عزیز می‌شود. هر دفعه باید ظرف غذا به دست به دنبال کودک خود در خانه بچرخید، تا بتوانید اندکی به او غذا بدهید. صندلی غذای کودک دقیقاً برای آسایش و آرامش مادران عزیز طراحی شده است.

صندلی غذای کودک به مادران کمک می‌کند تا از بودن در کنار کودک خود لذت بیشتری ببرند و مجبور به تمیزکردن مداوم خانه بعد از هر وعده غذایی نباشند. صندلی کودک طوری طراحی شده است که مانع جنب جوش و حرکات اضافه‌ای کودک می‌شود و مادران عزیز می‌توانند در کمال آرامش وعده غذایی کودک خود را کامل به او بدهند. ممکن است سوال تیتر پایین در ذهنتان شکل بگیرد.

آیا فرزند ما تمایلی به نشستن بر روی صندلی غذای کودک دارد؟

در بیشتر مواقع جواب خیر است و علت آن هم کاملاً مشخص است. با نشستن بر روی این صندلی کودک شما دیگر نمی‌تواند به بازیگوشی خود بپردازد. مسئله مهم اینجاست که شما به‌عنوان یک راهبر در تربیت کودک خود باید به او آداب درست غذا خوردن، طرز صحیح نشستن و ... را با آموزش‌های سرگرم‌کننده به‌خوبی به او یاد بدهید.

طبق شخصیت و شناختی که از کودک خود پیدا کرده‌اید او را کم‌کم با صندلی خود آشنا کنید. مثلاً وسیله مورد علاقه‌اش را بر روی صندلی قرار بدهید و اجازه بدهید با او بازی کند. ممکن است کودک شما برای پذیرش این موضوع کمی مقاومت کند اما به‌ هیچ ‌عنوان عقب‌نشینی نکنید. مطمئناً با صبر و بردباری به نتیجه تأثیرگذاری خواهید رسید. در موقع خرید صندلی کودک، محصولی را انتخاب کنید که فرزند شما بر روی آن احساس راحتی کند. حتی می‌توانید از صندلی کودک‌هایی استفاده کنید که چندکاربره است. این مدل صندلی‌ها هم به‌عنوان صندلی غذا قابل‌استفاده هستند و هم به‌عنوان میز و صندلی آموزشی بهره ببرید.

آیا فرزند ما تمایلی به نشستن بر روی صندلی غذای کودک دارد؟

آیا صندلی غذای نوزاد بر روی رفتار اجتماعی او تأثیرگذار است؟

جواب به این سوال کاملاً مثبت است. فرض کنید شما در مراسم و مهمانی حضور پیدا کرده‌اید و فرزند شما در آنجا احساس غریبگی می‌کند. این‌جور مواقع کودکان هنگام غذا خوردن از خودشان رفتارهای عجیب غریبی نشان می‌دهند و باعث کثیف شدن محیط اطرافش می‌شود. رخ‌دادن این واکنش‌ها بابت این موضوع از سمت فرزند شما چندان خوشایند نیست.

درحالی‌ که اگر شما در منزل خود توسط صندلی غذای کودک آموزش‌های درست و رفتارهای درست را به او آموزش بدهید، دیگر کودک شما در جمع‌های شلوغی که همگان دور میز و صندلی نشسته‌اند، وحشت‌زده نمی‌شود. حتی می‌توانید برای راحتی کودک خود صندلی غذایش را با خود ببرید و در کنار میز صندلی خود قرار بدهید.

معرفی 3 صندلی غذای کودک حرفه‌ای

  • صندلی غذای سوپر بیبی super baby مدل s1
  • صندلی غذاخوری zooye زویه مدل z32
  • صندلی غذای ببکو bebeko مدل happy time

علت استفاده از صندلی ماشین کودک چیست؟

تصادفات شهری و جاده‌ای حقیقتاً اجتناب‌ناپذیرند و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید من تصادف نخواهم کرد. کودکان و نوزادان به ‌خاطر جثه کوچکی که دارند نمی‌توانند از کمربند ایمنی استفاده کنند. در چنین شرایطی شما باید از صندلی مخصوص کودکان استفاده کنید. تا در صورت ترمز ناگهانی کودک شما به جلو پرتاب نشود.

صندلی کودک برای چه سنینی مناسب است؟

صندلی خودرو کودک را در سایزبندی‌های متفاوتی می‌توانید در بازار پیدا کنید. از نوزادان تازه به دنیا آمده تا کودکان ۵ساله می‌توانند به‌راحتی از این محصول استفاده کنند. صندلی‌های خودرو کودک باتوجه‌به وزن تقریبی هر کودک گروه‌بندی‌شده‌اند که به‌اختصار مشاهده می‌کنید.

  • گروه 0 صفر: از بدو تولد تا وزن 10 کیلوگرم مناسب
  • گروه 1: برای وزن ۹ تا ۱۷ کیلوگرم مناسب
  • گروه 2: برای وزن ۱۵ تا ۲۵ کیلوگرم مناسب
  • گروه 3: برای وزن ۲۵ تا ۳۶ کیلوگرم مناسب

در هنگام خرید صندلی کودک توجه کنید که بر روی محصول کلمه universal نوشته شده باشد. Universal به معنای این است که این صندلی برای روی تمامی خودروها قابلیت نصب دارد.

به چه مواردی موقع خرید صندلی ماشین باید توجه کرد؟

  • امکان قابلیت تنظیم صندلی
  • اندازه صندلی ماشین کودک
  • راحتی کودک شما هنگام استفاده
  • سیستم ایزو فیکس صندلی کودک
  • قابلیت شستشوی صندلی ماشین کودک
  • دارای کمربند ایمنی صندلی ماشین کودک

بهترین برند صندلی خودروی ماشین

بهترین برند صندلی خودروی ماشین

امروزه تنوع‌های بسیار زیادی در تولید صندلی خودروی ماشین وجود دارد اما برترین و پرفروش‌ترین برندها شامل دلیجان، چیکو، بیبی فور لایف، ببکو، بیبی لند و آرتمن است. برند دلیجان از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

کاسکله مسافرتی برای چه افرادی مناسب است؟

امروزه کالسکه یکی از ضروری‌ترین و راحت‌ترین اقلامی هست که برای حمل نقل کودکان استفاده می‌شود. به همین جهت به کیفیت و کارایی کالسکه در هنگام خرید در زمان سیسمونی توجه ویژه‌ای داشته باشید. کالسکه‌ای را خریداری کنید که کودک شما از امنیت و راحتی ایده آلی بهره‌مند باشد.

بهترین سن برای استفاده از کالسکه از سن 6 ماهگی تا 6 سالگی است. در زمان نوزادی می‌توانید از کریر یا آغوش گیر استفاده کنید.

اگر شما از جمله افرادی هستید که مسافرت زیاد می‌روید می‌توانید از کالسکه مسافرتی استفاده کنید. این نوع از کالسکه‌ها قابلیت این را دارند که اجزای کالسکه از یکدیگر جدا بشوند. کالسکه‌های عصایی بهترین انتخاب می‌تواند برای شما باشد. به‌آسانی می‌توانید این نوع از کالسکه را جمع کنید، بسیار هم سبک و قابل‌حمل است. از مزیت‌های دیگر استفاده از کالسکه در هنگام مسافرت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امنیت و سلامت بیشتر کودک در هنگام عبور از مکان‌هایی مثل خیابان
  • با نصب سایبان از آفتاب ‌سوختگی و گرمازدگی کودک جلوگیری می‌شود
  • آرامش خاطر و راحتی بیشتر والدین
  • کاهش چشمگیر هزینه‌ها

نکات مهم در هنگام خریدن کالسکه

  • نشیمنگاه کالسکه
  • ایمنی و کمربند کالسکه
  • اکسسوری‌های ضروری کالسکه
  • قابلیت تعویض و شستشوی تشک

فروشگاه معتبر برای خرید صندلی خودرو و صندلی غذای کودک

امروزه فروشگاه های بسیاری در بستر آفلاین و آنلاین وجود دارد که انواع صندلی برای کودکان را ارائه می دهد. فروشگاه بدو نی نی یکی را فروشگاه های معتبر در بستر آنلاین می باشد که می توانید خریدهایتان را از این فروشگاه انجام دهید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)