نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

آشنایی با شیشه ویال، جذاب ترین شیشه جهان!

1401/3/16 11:56
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

همه چیز درباره شیشه ویال

شیشه ویال یکی از شیشه های مقاوم می باشد که برای نگهداری دارو از آن استفاده می شود، این شیشه دارای سایزهای مختلفی است.

شیشه ویال نوعی شیشه دارویی محسوب می شود. شرکت های داروسازی انواع داروهای پودری و یا مایع تولید شده را در این بطری های شیشه ای نگهداری می کنند.

متین ویال، مرجع خرید شیشه ویال بصورت عمده و تک!

در بیشتر موارد شرکت های داروسازی از شیشه های ویال برای نگهداری داروهایی که مدت ماندگاری آنها کم است و نیاز به رقیق کننده دارند، استفاده می کنند. به طوری که داروهای مختلف و غلیظ را با آب مقطر رقیق می کنند و داخل شیشه های ویال می ریزند تا دیرتر خراب شوند.

گفتنی است می توان داروها را به صورت تک دوز و همچنین چند دوز در انواع شیشه های ویال نگهداری کرد.

از سایزهای مختلف شیشه های ویال برای نگهداری زعفران، انواع ادویه ها و همچنین دکوراسیون خانه نیز استفاده می شود. این شیشه ها بسیار شفاف می باشند.

اما در مورد درپوش شیشه ویال باید بگوییم که اکثر این شیشه ها دارای درپوش های پلاستیکی می باشند و در برخی موارد نیز دارای درپوش هایی از جنس چوب پنبه می باشند.

گفتنی است انواع شیشه های ویال دارای رنگ های مختلفی می باشند، این شیشه ها از ماندگاری بالا و استحکام مناسبی برخوردار می باشند.

شیشه ویال 1

شیشه ویال 1

خرید و فروش این شیشه به صورت عمده

همانطور که گفتیم شیشه های ویال دارای اندازه های مختلفی می باشند. به دلیل تنوع این شیشه ها در سایزشان، قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

یکی دیگر از مواردی که در قیمت شیشه های ویال تاثیرگذار می باشد، جنس درپوش آنها است. شیشه های ویال را می توان به صورت عمده و تکی خریداری کرد. اما بیشتر شرکت های دارویی به خرید شیشه ویال عمده مشتاق تر هستند، چون هزینه کمتری پرداخت می کنند.

اما به طور کلی می توان گفت که قیمت شیشه های ویال بالا نمی باشد و خرید آنها برای نگهداری دارو و کاربردهای دیگر به صرفه می باشد. گفتنی است قیمت شیشه های ویال نسبت به شیشه هایی که برای نگهداری پنی سلین ساخته می شوند، بسیار کمتر می باشد.

شیشه های ویال به صورت عمده توسط کشورهای مختلفی از جمله عراق و آذربایجان نیز خریداری می شوند.

گفتنی است که بسیاری از شرکت های تولید کننده، شیشه های ویال را به صورت عمده و از طریق سایت های اینترنتی با قیمت های مناسب به فروش می رسانند. انتخاب سایز و جنس شیشه ویال مورد نظر از طریق این سایت ها نیز خیلی آسان می باشد.

همچنین برای خرید شیشه مام می توانید کلیک کنید.

شیشه ویال 2

شیشه ویال 2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)