نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

معرفی و مقایسه بهترین سایت های آشپزی

1401/3/7 11:40
861 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

آشپزخانه

امروزه تعداد کمی از افراد برای پیدا کردن دستور غذاها یا رسپی های جدید به کتاب آشپزی مراجعه می کنند زیرا وب سایت های متعددی به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند و تلاش دارند به طور کامل طرز تهیه انواع غذاها را در اختیار افراد جویای آن قرار دهند. همچنین فضای وب به افراد دسترسی بهتر و سریع تری برای یافتن دستور غذاها می دهد. قطعا برای شما هم پیش آمده که قبل از نهار یا شام در سایت های مختلف به دنبال بهترین دستور پخت برای غذای آن روز باشید.

در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین سایت های آموزش آشپزی را به شما معرفی کنیم.

تجربه آشپزی با سایت چی شی

سایت چی شی در ابتدا فعالیت خودش را در زمینه های فرهنگی و سرگرمی مانند اشعار شعرا، پیامک در مورد موضوعات مختلف، دانستنی و حکایت آغاز کرد. اما بعد ها فعالیت اصلی خودش را در زمینه آشپزی شروع کرد و به شکل گسترده ای به آن پرداخت. دسته ی آشپزی در این سایت زیر شاخه های متنوعی را شامل می شود و تقریبا تمامی بخش های مربوط به آشپزی را شامل می شود. این زیر شاخه ها شامل آموزش آشپزی، آموزش شیرینی پزی، نوشیدنی ها، دسرها، چاشنی، ترشی، مربا، نکات آشپزی و خواص مواد غذایی است. در نهایت می توان گفت این سایت به خوبی دستور های آَشپزی را پوشش داده و با سرچ کردن هر غذایی خودش را نمایان می کند و به کمک شما می آید.

با باز کردن هر مقاله آشپزی شما در ابتدا جدول مواد لازم و سپس اموزش مرحله به مرحله ی غذا را مشاهده خواهید کرد.

سایت پارسی دی

هنگامی که سایت پارسی دی را باز می کنید با تصاویر جذاب و گرافیک نسبتا بالا مواجه می شوید. در واقع این سایت کاملا در اختیار آشپزی و دستور پخت غذاست. تمامی منو های آن مربوط به آَشپزی است. منو های دسته بندی این سایت شامل غذا های اصلی، پاستا و پیتزا، صبحانه، کیک و شیرینی و انواع نوشیدنی هاست. تمامی منو ها نیز از زیر منو های جزئی تری متشکل شده و شما به راحتی می توانید موضوع مد نظرتان را بیابید.

وب سایت فارسی بیوتی

سایت فارسی بیوتی تجربه ای کامل از آَشپزی تا سبک زندگی

سایت فارسی بیوتی سایتی جامع است که درمورد تمامی مسائل مانند ورزش، تندرستی، سلامت پوست و مو، دندان، ماساژ، رژیم های لاغری، روانشناسی و آَشپزی صحبت کرده و مقالاتی ارائه داده است. دسته ی آشپزی در این سایت به بخش های جزئی تری مانند کیک و شیرینی، نوشیدنی ها، سالاد ها، چاشنی، مربا، ترشی و خواص مواد غذایی تقسیم بندی می شود. سایت فارسی بیوتی از گرافیک بالایی برخوردار است و عکس های هر مقاله با دقت و کیفیت بالا انتخاب شده است. در مجموع این سایت بیش از 3000 مقاله در مورد آموزش آَشپزی، شیرینی پزی و تهیه سالاد های رژیمی متفاوت دارد و در هر مقاله به طور کامل در مورد نحوه ی پخت غذا، ارزش غذایی و نکات کلیدی برای تهیه غذا نوشته شده است و به طور کامل می تواند در تهیه غذا راهنمای شما باشد.

جهت مشاهده دستور های آشپزی سایت فارسی بیوتی به لینک زیر مراجعه کنید :

https://farsibeauty.com/category/cooking

در مجموع می توان گفت تمامی سایت های معرفی شده در جهت آموزش آشپزی مفید واقع شده اند و در هر لحظه می توان برای رفع ابهام به آنها مراجعه کرد. در این میان سایت فارسی بیوتی در کنار دیگر سایت ها از کاربردی ترین وب سایت ها برای آموزش آشپزی و حتی سبک زندگی می باشد.

پسندها (1)

نظرات (0)