نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

معروفترین فروشگاه های اینترنتی پوشاک در دنیا را بشناسید

1401/3/2 10:24
923 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

بدون‌تردید یکی از تاثیرات مثبت اینترنت در زندگی ما، آسان کردن پروسه خرید پوشاک و البسه است. امروزه اکثر افراد ترجیح می‌دهند، لباس و سایر کالا‌های مورد نظر خود را از سایت‌های معتبر آنلاین خریداری و در وقت و سرمایه خود صرفه‌جویی کنند. قیمت مناسب، تنوع بالا و امکان مقایسه تنها برخی از دلایل محبوبیت خرید آنلاین پوشاک هستند. استقبال از خرید آنلاین موجب شده، سایت‌‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی زیادی ایجاد شوند تا افراد در هر جایی از دنیا به راحتی از آن‌ها خرید کنند. شما باید معروفترین فروشگاه های اینترنتی پوشاک در دنیا را بشناسید تا با اطمینان خرید کنید. به همین دلیل در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین سایت های خرید پوشاک را به شما معرفی کنیم.

معروفترین فروشگاه های اینترنتی پوشاک

amazon بهترین فروشگاه اینترنتی در جهان

آمازون در سال 1994 توسط جف بزوس در شهر سیاتل آمریکا راه‌اندازی شده و فعالیت رسمی خود را در زمینه فروش اینترنتی کتاب آغاز کرد. این فروشگاه به سرعت با استقبال کاربران مواجه شده و در زمینه‌های فروش محصولاتی چون لباس، کفش و لوازم الکترونیکی و ... فعالیت کرد. در حال حاضر هر کالایی در سایت آمازون یافت شده و شعب مختلفی در سرتاسر دنیا تاسیس کرده است. به طور تقریبی آمازون در حدود 2 میلیارد بازدید کننده داشته و نصفی از این آمار بازدید به خرید منجر می‌شود. تنوع بالای محصولی، تخفیفات روزانه، ارسال رایگان کالا و ارائه سرویس‎‌های مختلف به مشترکین باعث تمایز سایت آمازون از رقبای خود شده است.

فروشگاه زنجیره‌ای میسیز (Macy’s)

این فروشگاه در سال 1858 توسط رولند هاسی میسی تاسیس شد و حالا به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های جهان تبدیل شده است. لباس، کفش و جواهرات از محصولات اصلی این فروشگاه است. در حال حاضر این تنوع بالای محصولی فروشگاه زنجیره‌ای میسیز است که آن را از سایر رقبای خود متمایز می‌کند. اپلیکیشن خرید آنلاین و سایت فروشگاه macy’s هم در سال 2018 راه‌اندازی شد. فروشگاه macy’s اعلام کرده فروش فوق‌العاده و بالای اینترنتی تاثیری بر میزان فروش حضوری نداشته و حتی خرید فیزیکی رشد هم داشته است.

معرفی سایت Walmart

والمارت از بزرگ‌ترین شرکت‌های خرده‌فروشی در آمریکا بوده که اکنون در بیش از 15 کشور دنیا فعالیت دارد. این سایت تنوع محصولی بالایی داشته و کاربر می‌تواند علاوه‌بر پوشاک اجناس مختلفی را در دسته‌بندی‌های جواهر، لوازم ورزشی، اسباب بازی، کیف و کفش پیدا کند. سایت Walmart با درآمد 5317 میلیون دلاری رتبه سوم فروش خالص تجارت الکترونیکی را کسب کرده است. شعار سایت والمارت فروش بیشتر با سود کمتر بوده و همواره محصولاتی با پایین‌ترین قیمت را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

سایت Walmart

سایت shein از بهترین سایت های خرید پوشاک

یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه عرضه پوشاک، برند شی این است. این سایت در 2008 توسط یک کارآفرین چینی تاسیس شد و پس از ده سال توانست در حدود یک چهارم از بازار آمریکا را به تصرف خود در آورد. shein از بهترین سایت های خرید پوشاک بوده و بیشتر روی عرضه لباس زنانه تمرکز دارد اما می‌توان محصولاتی مانند کیف، کفش و حتی لباس مردانه را هم در دسته‌بندی آن پیدا کرد. عرضه کالا با قیمت تمام شده ارزان و پیروی از مد با آیتم‌ههای اقتصادی از اهداف مهم سایت شی این محسوب می‌شود.

فروشگاه های اینترنتی ایرانی خرید پوشاک

برای داشتن یک خرید امن آنلاین، لازم است که شما معروفترین فروشگاه های اینترنتی پوشاک در دنیا را بشناسید و از قوانین و شرایط خرید آن‌ها آگاه باشید. با شناخت قوانین و شرایط خرید این فروشگاه‌ها در نهایت می‌توانید بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران را شناسایی کنید. استعلام قیمت، طراحی ظاهری مناسب سایت، امنیت بالا و ارائه اطلاعات درباره محصول برخی از مولفه‌های یک فروشگاه اینترنتی مناسب است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، سایت‌های فروشگاهی موجود در کشور را بررسی و از بین آن‌ها بهترین مورد را انتخاب کنید. اگر به دنبال بهترین فروشگاه اینترنتی پوشاک مردانه هستید به شما سایت https://jurymen.ir را پیشنهاد می‌کنیم.

سایت ژوری من روی عرضه و فروش انواع پوشاک مردانه تمرکز کرده و انواع ست پیراهن، اکسسوری‌ها، شلوار، کیف و کفش را با بهترین قیمت عرضه می‌کند. پس اگر قصد خرید پوشاک مردانه با قیمت و کیفیتی مناسب را دارید به وبسایت ژوری من مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی Kohls

شرکت کولز در سال 1962 توسط مکس ول کول تاسیس شده و هم اکنون به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در جهان تبدیل شده است. فروشگاه اینترنتی Kohls علاوه‌بر پوشاک و لباس محصولاتی چون لوازم خانگی، جواهرات، مبلمان و لوازم آرایشی هم به فروش می‌رساند. آمار بازدید ماهانه از سایت Kohls 40 میلیون نفر در ماه بوده و حداقل یک چهارم از این بازدید به خرید منجر می‌شود.

فروشگاه اینترنتی Kohls

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)