نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

عملکرد مولتی ویتامین ها و معرفی برند ویتالی تون

1401/2/1 12:47
834 بازدید
اشتراک گذاری

عملکرد مولتی ویتامین ها و معرفی برند ویتالی تون

مکمل ها و مولتی ویتامین ها برای رفع کمبود ویتامین های مورد نیاز بدن استفاده می شوند. ویتامین ها به دو دسته ی مختلف تقسیم می شوند دسته ی اول ویتامین هایی که در آب حل می شوند. دسته ی دوم ویتامین هایی که در چربی حل می شوند. این دو دسته کاملا از هم متفاوت هستند. وجود هر دو برای بدن ضروری می باشد و هر کدام نقش خاصی را در بدن ایفا می کنند.

ویتامین هایی که قابلیت حل شدن در آب را دارند به سرعت از طریق کلیه ها دفع می شوند باید به صورت روزانه مصرف شوند. اما ویتامین هایی که از طریق چربی جذب بدن می شوند، در کبد ذخیره شده و نباید به صورت روزانه مصرف شوند. این ویتامین ها باید به صورت دوره ای و زیر نظر پزشک تغذیه مورد استفاده قرار گیرند.

مولتی ویتامین مخصوص آقایان برند ویتالی تون

مولتی ویتامین مخصوص آقایان برند ویتالی تون

بالا بردن کارایی بدن با استفاده از مکمل ها

مصرف روزانه و دوره ای مکمل ها و مولتی ویتامین ها باعث بهبود عملکرد بدن و حفظ سلامتی شما می شود. کمبود ویتامین باعث ضعیف شدن کارایی اعضای بدن و بروز بیماری شده و سلامتی بدن را به خطر می اندازد. با مصرف این مکمل ها و مولتی ویتامین ها احتیاج بدن به ویتامین های مورد نیاز تا میزان قابل قبولی برطرف می شود. اما تنها نباید به مولتی ویتامین ها اکتفا کرد. بلکه باید در برنامه غذایی خود از مرکبات، سبزیجات و غلات که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی طبیعی هستند استفاده کرد. همچنین در افراد سالمند قدرت جذب بدن بسیار پایین است. این افراد (سالمندان) به شدت نیاز به مصرف مکمل ها و مولتی ویتامین ها دارند.

افزایش انرژی

مکمل ها و مولتی ویتامین ها انواع ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می کنند. این امر موجب بالا رفتن انرژی و شاداب بودن بدن می شود. همچنین باعث میشود تا در انجام فعالیت های روزمره خود قوی تر ظاهر شویم و با انرژی بیشتر به کارهایمان رسیدگی کنیم. یکی دیگر از مزایا ی استفاده از مولتی ویتامین ها بالا بردن میزان سم زدایی بدن می باشد.

شاداب ماندن پوست

با بالا رفتن سن پوست پیر می شود و کلاژن خود را از دست می دهد. اما نگران نباشید با استفاده مکمل ها و مولتی ویتامین ها و تامین کردن ویتامین های مورد نیاز،پوست شما شاداب و جوان تر باقی می ماند. این مورد یکی از دلایل مصرف زیاد مکمل ها و مولتی ویتامین ها است.

مولتی کمپلکس برند ویتالی تون

مولتی کمپلکس برند ویتالی تون

مبارزه با سرطان با استفاده از مولتی ویتامین ها

مصرف منظم (زیر نظر پزشک) مولتی ویتامین ها موجب جلوگیری و عدم پیشرفت از سرطان ها و بیماری های خطرناک مانند دیابت می شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از این مکمل ها کاهش اضطراب و استرس می باشد.

تاثیر مثبت بر روی اخلاق و روحیات

جالب است بدانید که کمبود برخی از ویتامین ها در بدن موجب ایجاد اضطراب،استرس و در نتیجه بروز افسردگی و ناراحتی اعصاب در فرد می شود. با استفاده از مولتی ویتامین ها، ویتامین مورد نیاز تامین شده و وضعیت روانی و رفتاری شما را بهبود می بخشد و باعث می شود تا مود نرمالی داشته باشید.

برطرف کردن هوس های غذایی

یکی دیگر از علائم نشان دهنده فقر ویتامین در بدن بروز هوس های غذایی است. با استفاده از مکمل ها مشکل هوس های غذایی برطرف شده و ویتامین های مورد نیاز بدن شما تامین می گردد. همچنین بعضی از درد های عضلانی ناشی از فقر و کمبود ویتامین بدن می باشد. در این مواقع شما نیاز به استفاده مواد غذایی طبیعی و میوه ها که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند دارید. همین طور می توانید با استفاده همزمان از این مکمل ها نیاز کامل بدن را برطرف کرده و به کارایی بدن خود بهبود ببخشید.

مولتی ویتامین و مواد معدنی برند ویتالی تون

مولتی ویتامین و مواد معدنی برند ویتالی تون

تاثیر مکمل ها بر سیستم ایمنی بدن

سیستم ایمنی بدن، از بدن شما در مقابل آلودگی، میکروب ها، بیماری های کوچک و بزرگ و بروز اختلالات محافظت می کند. با این حال شما فکر کنید با ضعیف شدن این سیستم (سیستم ایمنی بدن)، چه اتفاقات وحشتناکی ممکن است برای بدن شما رخ دهد. با مصرف مولتی ویتامین ها و مکمل ها طبق دستور پزشک دیگر نیاز نیست تا نگران ضعیف شدن سیستم ایمنی بدنتان شوید. مولتی ویتامین ها با تامین کردن ویتامین های مورد نیاز سیستم ایمنی بدن شما را تقویت و به حداکثر کارایی می رسانند.

معرفی برند ویتالی تون

محصولات برند ویتالی تون در شرکت معتبر و بزرگ ویتا فارمد سوئیس تولید می شود. این برند ارائه دهنده ی با کیفیت ترین و بهترین مولتی ویتامین ها و مکمل های غذایی است. برند ویتالی تون دارای 15 سال سابقه معتبر در تولید مکمل ها و مولتی ویتامین ها است. دانشمندان این شرکت در تلاش اند تا محصولاتی تولید کنند که تمام نیازهای بدن را به عنوان یک مکمل غذایی برطرف کند. برند ویتالی تون یکی از پرفروش ترین و معتبر ترین برند ها در تولید مکمل ها و مولتی ویتامین ها در کشور ما ایران است.

برند ویتالی تون

برند ویتالی تون
 

یک طرز فکر اشتباه در مورد مولتی ویتامین ها

یک طرز فکر اشتباه در مورد مکمل ها این است که افراد بر این باور هستند، استفاده از مولتی ویتامین ها برای تامین ویتامین های مورد نیاز بدن کافی است. همچنان تمام ویتامین های مورد نیاز بدنشان با استفاده از این مکمل ها برطرف می شود در صورتی که این یک اشتباه بزرگ است. باید بپذیریم که هیچ مکمل و قرصی وجود نداردکه بتواند ویتامین ها، مواد معدنی و مغذی موجود در سبزی ها، میوه ها و غلات را به بدن شما برساند. به هیچ وجه این مواد طبیعی در هیچ یک از مکمل ها و ویتامین ها یافت نمی شود.

کلام پایانی

بدن انسان به تنهایی نمی تواند تمام نیاز های خود را برطرف کند. با داشتن یک رژیم غذایی مناسب و تایید شده توسط پزشک تغذیه ما نیازی به استفاده از مکمل ها و مولتی ویتامین ها نداریم. اما با در نظر گرفتن شرایط امروزی، استفاده از مکمل ها و مولتی ویتامین ها در کنار وعده های های غذایی خالی از لطف نیست. این امر در بهبود عملکرد بدن ما نقش به سزایی دارد. پیشنهاد کارشناسان ما به شما عزیزان استفاده از مکمل ها و مولتی ویتامین های برند ویتالی تون می باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)