نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین جنس ایمپلنت دندان

1401/1/16 11:45
834 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

بهترین جنس ایمپلنت چیست؟! اولین سوال هر متقاضی پروسه ایمپلنت دندان همین است که کاملا هم طبیعی می باشد. همه ما دوست داریم وقتی تحت یک روند درمانی قرار می گیریم، آن پروسه به نحو احسن و با بهترین متریال و تجهیزات برای ما به انجام برسد. اهمیت این مسئله زمانی که به سلامت دهان و دندان ها مربوط می شود، دو چندان خواهد شد. به این خاطر که ما تا پایان عمرمان برای حرف زدن و غذا خوردن به دندان هایی سالم نیاز داریم و اگر ناهنجاری جدی در سیستم آن ها وجود داشته باشد، ممکن است با گذشت زمان، بیماری های دشوارتری را ایجاد کند. اما چقدر راجع به این مسئله آگاهی دارید؟ اصلا می دانید بهترین کلینیک دندانپزشکی که می توانید به آن مراجعه کنید کجاست؟ تمام این موارد در نتیجه ای که شما از فرایند نامبرده بدست می آورید دخیل هستند و باید مورد توجه قرار بگیرند. خوب ما هم تصمیم گرفتیم برای آگاهی رسانی به خوانندگان عزیز و البته متقاضیان پروسه ایمپلنت دندان این مطالب را آماده کنیم و آن ها را با ایمپلنتیا، بهترین مرکز ایمپلنت دندان در محدوده ولنجک و شمال تهران آشنا کنیم تا بدانند برای انجام روندهای درمانی دندان مثل ایمپلنت به کجا مراجعه کنند.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان

قبل از اینکه بخواهیم بهترین جنس ایمپلنت را انتخاب کنیم، باید بدانیم چه زمانی به انجام ایمپلنت دندان احتیاج پیدا می کنیم :

در طول زندگی ممکن است برای فرد اتفاقات و حوادث خواسته و ناخواسته ای رخ دهد که او را به لحاظ روانی یا فیزیکی درگیر می سازد. امکان دارد بخاطر درگیری در یک دعوا، برخورد ناگهانی و تصادفی با دیوار یا هر نوع مانع دیگر، ضربه حین ورزش کردن و خیلی موارد دیگری که مطمئنا به ذهن شما هم رسیده اند، فرد دندان یا دندان های خود را از دست بدهد. به نظر شما از دست دادن دندان تا چه حد می تواند نگران کننده باشد؟ این اتفاق ناگوار می تواند هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی، سلامت او را به خطر بیندازد.

جای خالی یک یا چند دندان در دهان ممکن است باعث شود فرد در تکلم و بیان برخی حروف با مشکل مواجه شود. در صورتی که پیش از این اتفاق چنین مشکلی نداشته و به طور عادی صحبت می کرد. معلوم است که ناهنجاری ظاهر شده باعث می شود اعتماد به نفس فرد تا حدودی پایین بیاید. البته که راه درمانی برای این مسئله وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. همچنین از دست دادن دندان، ظاهر نامطلوب و ناخوشایندی را برای لبخند فرد ایجاد کرده و اعتماد به نفس او را پایین می آورد؛ به گونه ای که حتی امکان دارد در جمع های اجتماعی لبخند او را نخواهید دید. پس حتی فرد از نظر اجتماعی هم می تواند تحت تاثیر قرار گیرد. حال اگر جنبه زیبایی را کنار بگذاریم، به لحاظ سلامت جسمانی نیز امکان دارد مشکلاتی برای فرد بوجود آید. از طرفی می دانید که غذا برای اینکه به خوبی هضم شود باید در ابتدا به ذرات ریز تبدیل گردد. دندان ها وظیفه ریز کردن غذاها را برعهده دارند. حالا فکر کنید که اگر چند تا از دندان ها جایشان خالی باشد، چه اتفاقی می افتد؟ مطمئناً غذا آن طور که باید جویده نشده و بلع آن به درستی صورت نمی گیرد. در نهایت عمل گوارش با مشکل روبرو می شود. می بینید ارگان های بدن و عملکردشان چگونه به هم مرتبط هستند! از این بابت لازم است ناهنجاری های ایجاد شده در هر نقطه از بدن، از جمله دندان ها را جدی بگیرید. بهترین راه حل برای این امر، پروسه ایمپلنت دندان است که باید زیر نظر بهترین دکتر ایمپلنت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران به انجام رسد.

ایمپلنت دندان

چرا باید بهترین جنس ایمپلنت را انتخاب کنیم؟

اجزای ایمپلنت دندان متشکل است از یک پیچ از جنس فلز تیتانیوم با اندازه ای کوچک که در اصطلاح پزشکی به آن فیکسچر هم می گویند. در واقع فیکسچر نقش پایه را ایفا می کند که به استخوان فک جوش داده می شود. یکی دیگر از اجزای سازنده تاج دندان است که بر روی پایه قرار می گیرد و این دو ساختار توسط وسیله ای به نام اباتمنت به یک دیگر اتصال می یابند. از آنجایی که برای قرار دادن ایمپلنت در جای خالی میان دندان ها باید برشی ایجاد شود، می بایست ساختار آن، از بهترین متریال تهیه شده باشد تا موجب بروز عارضه نشود.

از طرفی دیگر فرد با این دیدگاه به انجام پروسه مذکور روی می آورد که تا سال های سال می خواهد از نتیجه آن بهره ببرد. زمانی این خواسته حقیقت پیدا می کند که شما در بهترین مرکز ایمپلنت دندان، زیر نظر متخصص و با استفاده از بهترین جنس ایمپلنت پروسه را به انجام رسانید. دقت داشته باشید که در هر مرکزی از بهترین جنس و برند ایمپلنت دندان استفاده نمی شود. بنابراین باید در انتخاب کلینیک دقت بالایی از خود نشان دهید.

بهترین جنس ایمپلنت

هر چه علم در حوزه پزشکی پیشرفت می کند، متعاقباً تجهیزات مورد استفاده در این حیطه نیز بروز می شوند. در دندانپزشکی برای انجام پروسه ایمپلنت دندان، امروزه برندهای مختلفی استفاده می شود که کشورهای مختلفی تولید کننده آن ها هستند. ممکن است ایمپلنت کره ای، برزیلی، فرانسوی و موارد این چنینی به گوش تان خورده باشد که همگی از بهترین مارک های ایمپلنت بوده و جنس آن ها در سطح عالی می باشد. البته امکان دارد تفاوت هایی با یکدیگر نیز داشته باشند؛ مثلا در حوزه هزینه پرداختی بابت آن ها! البته شما برای انتخاب بهترین جنس ایمپلنت بایستی حتما با بهترین دکتر ایمپلنت دندان مشورت نمایید. ایشان با در نظر گرفتن خواسته و نیازهایتان قطعا می تواند مطلوب ترین پیشنهاد را به شما ارائه دهد. در کلینیک دندان پزشکی ایمپلنتیا که بهترین مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران حومه ولنجک می باشد با بهره گیری از نوین ترین برند و جنس ایمپلنت، فرایند مذکور، به نحو عالی برای بیماران به انجام می رسد؛ به گونه ای که ایمپلنت ها تا سال های بسیار، سالم باقی مانده و شما به مجبور به تکرار پروسه نخواهید شد.

منبع: implantya.com

پسندها (3)

نظرات (0)