نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

3 مورد از مهم ترین و ضروری ترین لوازم حمل نوزاد

1400/12/22 11:09
755 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

خرید سیسمونی کودک همیشه برای والدین جذاب بوده است و همان‌طور که می‌دانید کودکان به انواع و اقسام وسیله‌ی کمکی نیاز دارند که شاید یکی از مهم‌ترین و البته کار راه‌اندازترین آنها خرید صندلی ماشین کودک، خرید کالسکه مسافرتی، خرید آغوشی نوزاد و دیگر لوازم حمل نوزاد باشد. درواقع وقتی والدین تصمیم به سفر می‌گیرند یا حتی قرار است برای یک پیاده‌روی کوتاه برنامه‌ریزی کنند، مشکل اساسی‌شان جابجا کردن کودک‌شان است که در این‌گونه مواقع به‌کارگیری از یک آغوشی نوزاد یا کالسکه می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

حال اگر شما والدین گرامی نیز با چنین دغدغه‌ای روبرو هستید، به شما توصیه می‌کنیم که حتماً این مقاله را دنبال کنید تابه کمک مطالب ارائه شده، بهترین کالسکه مسافرتی را تهیه نمایید.

3 مورد از مهم ترین و ضروری ترین لوازم حمل نوزاد

چه نوع کالسکه‌هایی داریم

در حال حاضر انواع کالسکه‌ها وجود دارند که والدین کودکان به دلخواه می‌توانند نوع مناسب آن را انتخاب و استفاده کنند. ما در ادامه به بررسی خلاصه‌وار انواع کالسکه می‌پردازیم:

  • کالسکه سنتی کودک : این نوع کالسکه که از امکاناتی مانند سینی‌غذا، سبد و حتی سایه‌بان برخوردار است به‌راحتی و با قیمت‌های مناسب در دسترس والدین قرار دارد. از ویژگی‌های این نوع کالسکه می‌توان به درنظر گرفتن یک کریر جداگانه اشاره کرد که با متصل شدن به کالسکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • کالسکه مسافرتی کودک : این نوع کالسکه وزن بیشتری نسبت به نوع قبلی دارد و ممکن است ابعاد بزرگ‌تری نیز داشته باشد. دقت کنید اگر نیاز به چنین کالسکه‌ای دارید حتماً مدلی را انتخاب کنید تا بتوان کریر را از پایه‌اش جدا و روی بند کالسکه وصل کرد.
  • کالسکه ورزشی کودک : اگر هر یک از والدین، ورزشکار باشند معمولاً به آنها توصیه می‌شود که از کالسکه‌های ورزشی استفاده کنند. از مشخصه‌های این نوع کالسکه می‌توان به ثابت بودن چرخ جلو یا امکان چرخش به اطراف اشاره کرد که در هنگام دویدن، والدین کودک به راحتی می‌توانند کالسکه را از منحرف شدن حفظ کنند. ضمناً این نوع وسیله معمولاً دارای بندی است که به پدر یا مادر متصل می‌شود تا مانع جدا شدن ناگهانی کالسکه گردد.
  • کالسکه عصایی کودک : نوع دیگری از کالسکه‌ها وجود دارند که به‌راحتی جمع شده و از ویژگی‌هایی مانند وزن پایین و مقاومت بالا برخوردار هستند. گفتنی است که کالسکه عصایی را می‌توان بر خلاف کالسکه مسافرتی حتی در هواپیما نیز استفاده کرد.

ویژگی‌های مهم هنگام خرید کالسکه مسافرتی مناسب

به طور کلی اگر نیاز به یک کالسکه مناسب سفر داشته باشید، باید در هنگام خرید به ویژگی‌های مختلفی دقت کنید. ما در ادامه به مهم‌ترین این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • یک کالسکه‌ی خوب بهتر است که از یک سبد برخوردار باشد.
  • یک کالسکه حتماً باید دارای سیستم با کیفیت ترمز باشد.
  • در یک کالسکه‌ی مناسب از موادهای ضد حساسیت استفاده شده است.
  • وزن مناسب در یک کالسکه مسافرتی بسیار دارای اهمیت است.
  • مقاومت و استحکام یک کالسکه باید مورد توجه قرار بگیرد.
  • ایمنی یک کالسکه با در نظر گرفتن یک کمربند مناسب قابل بررسی است.
  • یک کالسکه‌ی مناسب، حتماً قابلیت تنظیم زاویه کفی تا 180 درجه را خواهد داشت.
  • بکارگیری از قابلیت اهرم برای رد شدن کالسکه از فضاهای کوچک بسیار با اهمیت است.
  • دارا بودن دسته‌های ارگونومیک مهم‌ترین بخش در یک کالسکه مسافرتی است.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع در هنگام خرید کالسکه باید مورد توجه قرار بگیرد.

خرید کالسکه کودک

بررسی‌های مورد نیاز در هنگام خرید کالسکه کودک

اکنون پرواضح است که  قبل از خرید انواع کالسکه بخصوص کالسکه مناسب مسافرتی، باید به موارد مختلفی توجه ویژه داشت که در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

کیفیت تولید کالسکه

کیفیت ساخت یک کالسکه از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه هرچه موادهای استفاده شده در تهیه کالسکه مسافرتی بهتر باشد؛ این وسیله، دوام بیشتری خواهد داشت و به‌طور حتم والدین گرامی نیز رضایت بیشتری از محصول خریداری‌شان دارند. گفتنی است که درصورت کیفیت بالای یک کالسکه حتی پس از بزرگ شدن نوزادتان، این محصول را می‌توانید به اقوام و افرادی که نوزاد دارند، هدیه بدهید تا استفاده کنند.

تاشو بودن یا نبودن کالسکه

برای خانواده‌هایی که دارای فرزند خردسال هستند، وقتی صحبت از سفر می‌شود؛ باید از یک کالسکه مسافرتی استفاده کنند که تاشو باشد. درواقع کالسکه‌های این مدلی باید به‌راحتی در صندوق عقب خودرو جا شوند و یا اینکه حداقل بر روی باربند خودرو قرار بگیرند بدون آنکه سختی بلند کردن آن را تحمل شود. ضمناً پروسه‌ی جمع‌وجور کردن این نوع محصول نیز از جمله دغدغه‌های والدین است که با انتخاب یک کالسکه مناسب تا حد امکان رفع خواهد شد.

ایمنی کالسکه

به‌طور حتم در نظر گرفتن ایمنی یک کالسکه بخش مهمی از انتخاب این محصول را تشکیل می‌دهد. درواقع والدین تا زمانی که از امنیت کودک‌شان اطمینان حاصل نکنند، به‌هیچ عنوان دست به خرید این محصول نخواهند زد. برای این منظور توصیه می‌کنیم که از برندها و شرکت‌های معتبر اقدام به خرید کالسکه مسافرتی کنید چراکه معمولاً فقط این‌گونه شرکت‌ها هستند که به جوانب مختلف ایمنی یک کالسکه توجه می‌کنند. به طور کلی داشتن کمربند مطمئن از ابتدائی‌ترین موارد امنیتی است که می‌توان برای چنین محصولاتی در نظر گرفت.

گارانتی

توصیه می‌کنیم که در هنگام خرید انواع کالسکه‌ی مسافرتی، حتماً به گارانتی و اصالت محصول دقت کنید چراکه درصورت رخ دادن مشکلات و یا پیش آمدن ایراد در کالسکه، با دغدغه‌ی کمتری بتوانید نسبت به‌رفع مشکل و یا حتی تعویض کالسکه اقدام کنید. برای راحتی شما عزیزان در این خصوص، در انتهای این مقاله به یک شرکت معتبر اشاره خواهیم کرد تا با استفاده از آن بتوانید محصول مورد نظرتان را با خیال راحت‌تر تهیه کنید.

وزن کالسکه

مطمئناً از جمله مواردی که باید در هنگام خرید کالسکه‌ی مسافرتی در نظر گرفته شود، وزن کالسکه است. در واقع پرواضح است که یک کالسکه باید هل داده شود و طبیعتاً به‌کارگیری از انواع سبک‌تر این محصول از جمله خواسته‌های والدین است. در حال حاضر کالسکه‌های مسافرتی عموماً دارای وزن‌های سبکی هستند و به راحتی حمل می‌شوند. در ادامه به برخی از بهترین کالسکه‌های مناسب مسافرتی خواهیم پرداخت که هر کدام از ویژگی وزن سبک برخوردار هستند.

بهترین نوع کالسکه‌های مسافرتی

بهترین نوع کالسکه‌های مسافرتی کدامند

اکنون که با موارد پراهمیت خرید انواع کالسکه‌ی مسافرتی آشنا شده‌اید، شاید بد نباشد که چند نمونه از بهترین برندهای کالسکه نوزاد را معرفی کنیم:

  • کالسکه مسافرتی کیکابو (kikkaboo): از جمله برندهایی که می‌توان برای انتخاب یک کالسکه‌ی مناسبی در نظر گرفت، برند کیکابو است که اصالتی بلغاری اسپانیایی دارد. جنس آلومینیوم این محصول آن‌قدر محکم است که وزن سبک آن نیز شما را به تعجب وا می‌دارد. از ویژگی‌های این نوع کالسکه می‌توان به چرخش 360 درجه، کمربند ایمنی با رعایت همه‌ی اصول، ترمز بسیار قوی و مواردی از این دست اشاره کرد. ضمناً گفتنی است که قیمت این نوع کالسکه به نسبت سایر کالسکه‌های مسافرتی مناسب و کاملاً ارزنده است.
  • کالسکه جی بی (gb) مسافرتی: این برند از کالسکه، مربوط به کشور آمریکا است که مناسب برای نوزادان 4 ماه تا 4 سال است. از ویژگی‌های این نوع کالسکه می‌توان به وزن‌های مختلف و همچنین ابعاد گوناگون آن اشاره کرد. راحتی در جمع کردن کالسکه جی بی از دیگر مشخصه‌های این محصول است که مورد توجه بسیاری از والدین قرار گرفته است. ضمناً کاربری راحت این نوع کالسکه‌ی مسافرتی در موقعیت‌های مختلف مانند خودرو، هواپیما و مواردی از این دست، افراد را به خرید این محصول ترغیب کرده است.
  • کالسکه ترک ال اله (elele) مسافرتی: برند این نوع کالسکه، ایتالیایی بوده و از مهم‌ترین مشخصه‌های آن ظاهر بسیار شیک و جذاب آن است. معمولاً جنس بدنه‌ی این نوع کالسکه مسافرتی از آلومینیوم است که طبیعتاً دوام قابل قبولی نیز دارد. وجود 4 چرخ مناسب، کمربند ایمنی مستحکم و همچنین ترمز کاملاً ایمن از جمله مزیت‌های استفاده از این محصول به حساب می‌آید. به‌طورکلی اگر نیاز به یک کالسکه مناسب برای نگهداری و حفظ کودک‌تان دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این نوع کالسکه را در نظر داشته باشید.
  • کالسکه سی بی ایکس (cbx) مسافرتی: اگر به دنبال کالسکه‌های کوچک و کاملاً جمع‌وجور برای فرزندتان هستید، بهترین انتخاب می‌تواند کالسکه برند سی بی ایکس باشد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ساک قابل حمل، امکان استفاده از قابلیت خواب نوزاد و کاور باران اشاره کرد. ضمناً ناگفته نماند که قیمت این محصول در فروشگاه‌های معتبر بسیار عالی بوده که دست افراد را برای خرید باز گذاشته است.

حال برای اینکه بتوانید به یک کالسکه‌ی مسافرتی مناسب دسترسی داشته باشید، توصیه می‌کنیم که بند آخر این مقاله را مطالعه کنید چرا که به یک مرکز و فروشگاه ایده‌آل برای خرید انواع کالسکه اشاره کرده‌ایم.

خرید کالسکه مسافرتی از فروشگاه آنلاین سیسمونی مادرلند

خرید کالسکه مسافرتی از فروشگاه آنلاین سیسمونی مادرلند

با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنان‌چه، نیاز به یک کالسکه‌ی مسافرتی ایده‌آل دارید کافی است که از یک شرکت معتبر در این زمینه استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه آنلاین سیسمونی مادرلند، کمک بگیرید؛ چراکه در این فروشگاه بهترین محصولات مرتبط با کودکان دراختیار شما والدین عزیز قرار می‌گیرد.

از مزیت‌های خرید کالسکه مسافرتی، آغوشی نوزاد و همچنین خرید صندلی ماشین کودک از فروشگاه مادرلند می‌توان به مواردی مانند تنوع بالا، قیمت‌های جذاب و همین‌طور کیفیت بسیار مطلوب محصولات اشاره کرد. بنابراین برای اینکه بتوانید از کلیه‌ی خدمات درنظر گرفته شده در این فروشگاه استفاده کنید، کافی است که از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده در سایت، با مشاوران و مدیران این مجموعه درارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه آنلاین سیسمونی مادرلند، می‌توانید به سایت https://motherlaand.com مراجعه کنید و از کلیه خدمات ارائه شده در آن بهرمند شوید. شما با خرید یک سیسمونی باکیفیت و جذاب از فروشگاه آنلاین مادرلند، می‌توانید آسایش و شادی کودکتان را تجربه نمایید (ارسال رایگان به سراسر کشور).

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)