نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

3 مدل از بهترین مبل های ریلکسی مناسب خانم های باردار + عکس

1400/12/19 10:59
3,115 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

واقعیت آن است که خانم های باردار در ماه های آخر بارداری علاقه مند به مبل راحت هستند و قرار دادن پاهای خود بر روی مبل ریلکسی دلیلی عالی برای استراحت کردن می باشد. ما شما را راهنمایی می کنیم تا مناسب ترین مبل را انتخاب کنید. درک می کنیم که با وجود گزینه های زیاد، پیدا کردن مناسب ترین مبل ریلکسی مطابق با نیازو سلیقه شما می تواند سخت باشد.

در ادامه این مقاله 3 مدل پرفروش را به شما معرفی میکنیم و همچنین اطلاعات مفیدی که مورد نیاز شما مثل قیمت مبل ریلکسی، مقایسه، بررسی و خرید آن را با شما در میان می گذاریم.

به یاد داشته باشید مهمترین قسمت این فرآیند راحتی و آرامش شما بانوان عزیز است، از این رو در انتها باید بتوانید آرام باشید و غرق در لذت صندلی تازه انتخاب شده خود باشید و هرگز نخواهید از جای خود بلند شوید.

بهترین مبل های ریلکسی مناسب خانم های باردار

آیا مبل ریلکسی جدید من در خانه جا می شود؟

اول از همه، مهم است که فضای اتاق خود را اندازه گیری کنید و سپس به سایت آرا سوفا مراجعه و جهت ابعاد و توضیحات ذکر شده درباره محصول مراجعه کنید زیرا این کار به شما این امکان را می‌دهد بهتر تجسم کنید که  شما چگونه در اتاق به نظر می‌رسد.

آیا مبل ریلکسی جدید من در خانه جا می شود؟

مبل ریلکسی شما باید بین 250 تا 900 میلی‌متر با فاصله از دیوار قرار گیرد تا امکان درازکشیدن وجود داشته باشد، بنابراین این نکته را در نظر داشته باشید، مخصوصاً اگر آن مبل را برای اتاق کوچک خریداری می کنید. ما حتی بعضی از مبل های ریلکسی کوچک و بزرگ را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید دقیقاً مبل مورد نیاز خانه خود را تهیه کنید. اگر برای انتخاب سایز مورد نظر خود به کمک نیاز دارید، کارمندان فروش ما در فروشگاه از آگاهی کاملی برخوردارند، بنابراین در مراجعه به فروشگاه ما و دیدن محصولات ما تردید نکنید. برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید.

مبل  ریلکسی چه سایزی بخرم؟

هنگام انتخاب مبل  ریلکسی مناسب، مطمئن شوید که پاهایتان در حالت نشسته با زمین تماس داشته و سرتان به راحتی روی تکیه گاه سر قرار بگیرد. از سوی دیگر مهم است که مبل شما با بقیه اتاق همخوانی داشته باشد، بنابراین انتخاب رنگ مناسب، چرم یا پارچه بودن آن ضروری است.

مدل ریلکسی آرا سوفا مدل Rm12

مدل ریلکسی آرا سوفا مدل Rm12

اگر به دنبال یک مدل ریلکسی دستی و ارزان هستید به شما مدل rm12 را پیشنهاد میدهیم. این مدل دارای پایه گردان 360 درجه در زیر میب می باشد و قابلیت حرکت به سمت جلو و عقب را نیز دارد. این مبل به ویله اهرم دستی که در کنار آن تعبیه شده است به راحتی به زاویه راحت تغییر میکند. برای مشاهده قیمت مبل ریلکسی می توانید به سایت آرا سوفا مراجعه نمایید.

ریلکسی مدل re12

این مدل ریلکسی دارای موتور برقی زیر آن می باشد که به وسیله ریموت یا دکمه های تعبیه شده در سمت راست یا چپ مبل تبدیل به حالت ریلکس می شود. مزیت این مدل نسب به مدل دستی آن این است که شما در هز زاویه ای که دوست داشته باشید میتوانید توقف نمایید و به استراحت بپردازید.

ریلکسی مدل re12

مبل های ریلکسی سالمندی

آرا سوفا همچنین مبل  های ریلکسی با وضعیت بلند و شیب دار را ارائه می کند، در این نوع مبل  از حالت ایستاده به حالت نشسته دراز می کشید و سپس به حالت ایستاده باز می گردد که دسترسی به مبل را آسان می کند.

در اواخر سال های زندگی‌تان هنگام بلند شدن از مبل دیگر با وجود چنین مبل ریلکسی دیگر مشکلی نخواهید داشت. با وجود چنین صندلی ریلکسی کار برای افراد سالخورده آسان شده و دیگر مشکلی برای بلند شدن از مبل نخواهند داشت.

مبل های ریلکسی سالمندی

جمع بندی

بیشتر مبل های ریلکسی با مکانیزم دستی یا برقی قابل سفارش هستند. بیشتر مبل ‌های ریلکسی دستی ما انتخابی بین گیره یا دستگیره در کنار مبل میباشد، این موضوع به زیرپایی اجازه داده تا پاهای شما را تا جایی که راحت‌ترین حالت را دارید بالا ببرد، سپس شما می‌توانید بیشتر در حالت افقی دراز بکشید. موقعیت با این وجود، در برخی از مبل های ریلکسی دستی، شما باید از وزن خود استفاده کنید تا مبل را به حالت اولیه خود بازگردانید. اما یک مبل ریلکسی برقی تمام این کارها را برای شما انجام می دهد و دراز کشیدن را برای شما راحت تر می کند. برای مطالعه و راهنمایی بشتر می توانید مقاله راهنمای جامع و مفید خرید انواع مبل ریلسکی را مطالعه نمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
23 اسفند 00 18:38
سلام.
مقاله خوبی بود . لطفا تلفن جای مناسب ریلکس هم کاش اضافه می کردید 😉
مریم
23 فروردین 01 11:39
سلام. مبل های ریلکسی واقعا برای بارداری فوق العاده است. خواهرم داشت و خیلی راضی بود. امیدوارم قیمت ها پایین بیاد تا ما هم بتونیم بخریم
shadi
23 فروردین 01 23:43
خیلی مطلب به درد خوبی بود👌🏻☺️ کاش بازم از این دست محصولات خفن بزارین
nbajqpei
21 تیر 01 15:32
سلام مقالتون عالیه راجب کادوی تولد گل پسرا هم بزارین ممنون