نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

درمان گردن درد با لیفت سینه

1400/12/17 13:31
911 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

ممکن است خودتان یا اطرافیانتان به صورت مکرر دچار گردن درد شده باشید و علت دقیق آن را ندانید و پس از مراجعه به پزشک متخصص متوجه شوید علت آن بزرگی سینه تان باشد در این مقاله می خواهیم به درمان گردن درد با لیفت سینه بپردازیم.

زنان امروزه به شدت علاقه مند به داشتن اندامی زیبا می باشند و برای داشتن زیبایی اندام نیز حاضر به صرف هزینه های بسیاری هستند. خوش فرم بودن اندام مزایای بسیار زیادی ازجمله نداشتن مشکلات سلامتی بر اثر چاقی و بالاتر رفتن اعتماد به نفس را دارد.سینه ها اعضایی در زنان می باشند که عامل بسیار مهمی در زمینه زیبایی می باشد اما با وجود بالاتر رفتن سن دچار مشکلاتی چون افتادگی و چین و چروک می شوند و تا حدودی زیبایی خود را از دست می دهند اما راه های زیادی برای رفع این مشکلات وجود دارد که از جمله آنها می توان به انواع جراحی های سینه اشاره کرد که می توانند تا حدود زیادی ظاهر سینه ها را بهبود ببخشند و زیبایی اندام زنان را دو چندان کند.

لیفت سینه

گاهی اوقات افتادگی سینه ها علاوه بر مشکلاتی که در خصوص زیبایی ایجاد می کنند باعث بروز مشکلاتی در زمینه سلامتی نیز می شوند. در برخی از موارد سینه ها وزن زیادی دارند و هنگامی که دچار افتادگی می شوند باعث بروز درد در گردن و کمر شده و این اعضا درد زیادی را متحمل می شوند. برای حل شدن این مشکل معمولا از لیفت سینه برای بالاتر بردن سینه و جلوگیری از اعمال درد استفاده می شود.

البته با توجه به شرایط افراد از دو تکنیک استفاده از ایمپلنت و لیفت سینه عدم استفاده از ایمپلنت معمولا پیشنهاد می شود. در سایت راز جراحی پروسه لیفت سینه بسیار جامع و کامل توضیح داده شده که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنید.

چه عواملی در افتادگی سینه ها موثر قلمداد می شوند؟

  • بارداری : زنان در دوره بارداری و شیردهی تغییرات هورمونی بسیاری را تجربه می کنند و به دلیل اینکه پر می شوند کشش خود را از دست می دهند و در نتیجه افتاده می شوند.
  • نوسانات وزنی : تغییر وزن مداوم و پشت سرهم می توانند باعث کشیدگی پوست می شود.
  • جاذبه زمین : جاذبه زمین معمولا می تواند باعث افتادگی در سینه ها شود.

کاندیدای مناسب برای جراحی لیفت سینه

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد این امکان وجود دارد که برای برطرف کردن افتادگی سینه ها از تکنیک های متفاوتی استفاده شود که لیفت سینه یکی از کاربردی ترین روش ها است که علاوه بر بالا بردن سینه ها موجب بالاتر بردن نوک سینه ها نیز بشود و به طور کلی فرم پستان ها را زیباتر کند.

گاهی اوقات بالاتر رفتن سن در زنان می تواند موجب افتادگی سینه ها و وجود درد زیاد در ناحیه گردن شود. درد گردن باعث بروز اختلال بسیار زیادی در کارهای روزمره می شود بنابراین افرادی که دچار این مشکل هستند کاندیدای مناسبی برای لیفت سینه به شمار می روند.

افرادی که تصمیم به انجام این جراحی می گیرند نباید در دوره بارداری و شیردهی باشند. همچنین آنها باید در سلامت کامل قرار داشته باشند و نگاه بسیار معقولی نسبت به نتیجه جراحی داشته باشند.

باید بیش از 18 سال سن داشته باشند.

افرادی که بعد از سرطان سینه قسمتی از سینه خود را از دست داده اند می توانند تا حدودی فرم از دست رفته آن را بازیابی کنند.

خانم هایی که دچار عدم تقارن در سینه ها می باشند.

به دلیل بزرگی سینه چه نوع کمردرد و گردن دردی را تجربه می کنید؟

سینه های سنگین باعث می شود گردن و شانه ها به سمت جلو بکشند.

این فشار شامل آسیب هایی بر روی ستون فقرات می شود. این فشار در نهایت باعث وجود درد در ناحیه گردن و کمر خواهد شد. درمان درد کمر و گردن با انجام لیفت سینه امکان پذیر است.

لیفت سینه تحت چه شرایطی از طرف پزشکان توصیه می شود؟

  • هنگامی که نوک سینه ها به سمت پایین قرار گرفته باشد.
  • سینه ها از نظر محل قرارگیری هماهنگ نباشند.
  • سینه ها شل شده و حالت آویزان داشته باشند.
  • پوست سینه بسیار افتاده باشد.

هنگامی که این شرایط برای افراد پیش می آید پزشک بعد از معاینه به افراد لیفت را پیشنهاد می دهد.

برای اینکه متوجه شوید این پروسه به طور کلی با انجام چه برش ها و تکنیک هایی انجام می شود می بایست مقاله هایی که در سایت راز جراحی در این خصوص نوشته می شود را مطالعه کنید و در این خصوص به میزان کافی اطلاعات کسب کنید.

هزینه لیفت سینه

برآورد این هزینه بستگی به دانستن و آگاهی از مسائل مختلف و گوناگونی می باشد. تجربه پزشک متخصص و دستمزد درخواستی او برای این جراحی، محل بیمارستان یا کلینیک از لحاظ جغرافیایی و هزینه های دریافتی آنها که می تواند بستگی به عواملی چون تجهیزات موجود در این اماکن دارد. همچنین فرآیند هایی مانند لیفت سینه هزینه های بیهوشی و داروهایی که بعد از جراحی به آن نیاز خواهید داشت در میزان هزینه بستگی دارد.

لیفت سینه با نخ

علاوه بر انجام لیفت سینه با جراحی این تکنیک قابل انجام با نخ می باشد. این تکنیک از جمله جدیدترین روش های لیفت به شمار می رود که امروزه در میان زنان مورد توجه قرار گرفته است برای انجام این تکنیک نواحی برش علامت گذاری شده سپس آنها را ضدعفونی کرده و برای وارد کردن سوزن آماده خواهند شد. نخ ها را با بکار بردن نوعی سوزن مخصوص وارد پوست سینه می کنند و سپس آنها را می کشند در این روش نخ ها باعث کلاژن سازی در پوست و ترمیم آن می شوند و در نتیجه باعث می شوند سینه ها بالا کشیده می شوند. این تکنیک به دلیل اینکه از تکنیک جراحی استفاده نمی کند و دوره نقاهت نسبتا کوتاهتری دارد محبوبیت زیادی دارد. البته باید خاطر نشان شد که این روش یک الی دو سال ماندگاری دارد.

سخن آخر

ما در این مقاله در خصوص لیفت سینه با روش جراحی و لیفت سینه با نخ صحبت کردیم و همچنین در این مورد حرف زدیم که این جراحی برای چه اشخاصی مناسب می باشد و می توانند از آن استفاده کنند. در صورتی که نیاز دارید در خصوص لیفت سینه مطالب مفصل تری را بدانید می بایست به سایت راز جراحی مراجعه کنید و در مقاله های مربوط به لیفت سینه در این خصوص جست و جو کنید.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)