نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

دکتر آتوسا ضیغمی جراح بینی تهران

1400/10/26 13:05
1,849 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

پیدا کردن و انتخاب یک پزشکی که بتوانید به او اعتماد کنید، هنگام ملاقات با او استرس و اضطراب در شما بوجود نیاید و به راحتی خواسته هایتان را با ایشان درمیان بگذارید، بسیار امر مهمی است؛ به خصوص در زمینه عمل های زیبایی همچون عمل بینی. خیلی از افراد برای انجام انواع عمل ها به تهران می آیند؛ زیرا معتقد هستند شمار زیادی از بهترین پزشکان و حراحان در پایتخت فعالیت دارند. اگر شما هم قصد عمل کردن دماغ خود را دارید، دکتر آتوسا ضیغمی جراح بینی تهران بهترین انتخاب برای شماست.

عمل بینی یک پروسه کاملاً تخصصی در نظر گرفته می شود و حتما حتماً باید توسط جراح متخصص در این حوزه به انجام رسد. هر چه تجربه کاری جراح بیشتر باشد و عمل های بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد، قطعا قابل اعتمادتر خواهد بود. بینی به لحاظ ساختار انواع مختلفی دارد. از طرفی دیگر خواسته هر شخص مراجعه کننده با شخصی دیگر متفاوت خواهد بود. پس پزشک باید بتواند بینی را مطابق با چهره و البته خواسته فرد عمل کند؛ به طوری که هیچ مشکلی به لحاظ عملکردی برای او پیش نیاید. بدین ترتیب برای این که از رینوپلاستی به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنید بایستی در انتخاب جراح بینی خود دقت بسیاری داشته باشید و زمانی را به تحقیق در این زمینه اختصاص دهید. اگر نمونه کارهای فوق العاده عمل های زیبایی بینی دکتر ضیغمی را دنبال کرده باشید می بینید که ایشان در این امر بسیار موفق ظاهر شده اند.

دکتر ضیغمی جراح بینی

در یک جراح بینی خوب باید به دنبال چه مشخصه هایی باشید ؟

اگر بخواهیم پرسش فوق را کمی ساده تر بیان کنیم این است که از کجا بفهمیم کدام جراح بینی از همه بهتر است؟ قطعا همه ما برای انجام دادن هرکاری به این فکر می کنیم که باید در پایان فرایند، به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم. قاعدتاً برای حصول این امر فاکتورهایی لازم است. در مورد عمل بینی باید بگیم که یکی از اصلی ترین شروط آن مراجعه به یک پزشک و جراح ماهر است. حال می خواهیم در ادامه مطلب به شما کمک کنیم تا از بهترین بودن جراح بینی خود مطمئن شوید.

در گام اول بایستی از دانش و مهارت عملی دکتر اطمینان حاصل کنید. یک جراح بینی خوب می بایست تمام مراحل آموزش خود را در مراکز معتبر آموزشی و با موفقیت کامل به سرانجام رسانده باشد. فهمیدن این امر چندان سخت نیست. با یک سرچ در اینترنت یا پیگیری از سایت نظام پزشکی این مورد مشخص می شود. اما می دانید که برای انجام جراحی بینی گوشتی، عمل بینی استخوانی و غیره ، دانش لازم است اما به تنهایی کافی نیست. پزشک باید از مهارت و تکنیک بالایی نیز برخوردار باشد تا بتواند علم و دانش خود را به صورت عملی مورد استفاده قرار دهد. لازمه رسیدن به مهارت عملی بالا ، انجام عمل های متعدد است. هرچه جراح کیس های مختلفی را معاینه و عمل کند و چالش هایی را که سر راهش قرار می گیرند با موفقیت پشت سر بگذارد، تکنیک او نیز تقویت می شود. بدین صورت کسی که برای جراحی بینی استخوانی به چنین دکتری مراجعه می کند دیگر نباید نگران آن باشد که قوز دماغ برطرف نشود یا مشکلات تنفسی او همچنان باقی بمانند. پروفایل های کاری پزشک در اپلیکیشن های مختلف یا سایت شخصی ایشان، مراجع خوبی برای آگاهی از تکنیک جراح بینی می باشند. حتی در این صفحات می توانید با نظرات مراجعه کننده های قبلی پزشک مورد نظر روبرو شوید و ببینید تا چه حد از نتیجه راضی بوده اند.

عمل بینی با دکتر آتوسا ضیغمی جراح بینی تهران مطمئناً خاطره خوشی از جراحی بینی را برای شما به ارمغان می آورد. زیرا ایشان با اخذ مدارک معتبر و داشتن بیش از 20 سال سابقه در این عرصه، از تجارب ارزنده بسیاری برخوردار بوده و با تکنیک منحصر به فرد خود، مراجعه کنندگان را به هدفشان می رسانند.

بعد از آن که جراح مورد نظر را به لحاظ حرفه ای و تجربه کاری ارزیابی کرده و مورد تائییدتان واقع شد، لازم است از یک جنبه دیگر ایشان را بسنجید. خلق و خوی اجتماعی پزشک و چگونگی برخورد آن با افراد مراجعه کننده بسیار حائز اهمیت است. همان طور که شما باید از جانب تکنیک و انجام عمل خیال تان از جراح راحت باشد و بتوانید به او اعتماد کنید، این امر نیز مهم است که حین ملاقات، ایشان فضایی را مهیا کند تا شما بتوانید بدون خجالت خواسته تان را بیان کنید. فرد باید مطمئن باشد که پس از گفتن انتظارات خود، از سوی جراح قضاوت نمی شود بلکه ایشان با وجدان کاری که دارد، راهنمایی اش کرده و او را از درست یا غلط بودن خوسته اش از جراح بینی آگاه سازد. گاهی اوقات یک رفتار نامناسب از سوی پزشک، فرد را از مراجعه به او پشیمان می سازد؛ هر چند که پزشک به لحاظ حرفه ای در سطح ممتازی قرار داشته باشد.

پس شما برای انتخاب جراح بینی خوب باید هر دو مشخصه را در فرد متخصص مد نظر قرار دهید. این دو ویژگی مکمل یکدیگر بوده و هر دو با هم فرد را به بهترین جراح بینی مبدل می سازند.

جراحی بینی با دکتر ضیغمی

چرا عمل بینی با دکتر ضیغمی ؟!

دکتر آتوسا ضیغمی جراح بینی تهران، به پشتوانه تجربه فراوان خود و البته صبوری و رفتار اجتماعی بی نظیر ایشان با مراجعه کنندگان، سبب شده که در حوزه عمل زیبایی بینی از بهترین ها باشند. با نگاهی به رزومه ایشان درمی یابید که دکتر ضیغمی با تکنیک های مختلف جراحی همچون عمل بینی بسته، عمل بینی گوشتی و جراحی بینی ترمیمی که از پروسه های چالش برانگیز این حوزه هستند، آشنایی کامل داشته و متقاضیان از نتایجی که برایشان رقم خورده اند راضی هستند. همچنین ایشان علاوه بر نمونه کارهای خود، مقالات جامعی را در زمینه عمل بینی در سایت خود قرار داده است تا تمام کسانی که می خواهند بینی شان را عمل کنند با کسب آگاهی بیشتر و دید بازتری نسبت به انجام این پروسه اقدام نمایند.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
26 دی 00 19:45
🙏🙏🙏👌👌👌