نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

توجه و هزینه های غیر قابل باور خانم ها در حوزه دندانپزشکی زیبایی از زبان یکی از بهترین دندانپزشکان متخصص زیبایی

1400/9/18 11:28
2,433 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

به نقل از دکتر مانوشا امیری بهترین دندانپزشک زیبایی در رشت روکش های دندان یکی از روش های دندانپزشکی زیبایی هستند که روز به روز بین مردم پر طرفدا تر می شوند. معمولا بیشتر مردم از ظاهر دندان های خود ناراضی هستند و ظاهر دندان و لثه ی خود را دوست ندارند. ممکن است شما هم یکی از افرادی باشید که بخواهید ظاهر دندان و لبخند خود را تغییر دهید و به لبخند دلخواه خود برسید. برای اینکه بتوانید به لبخند دلخواه خود برسید مهم است که بتوانید روش زیبایی مناسب خود را انتخاب کنید.

ممکن است بپرسید آیا دندانپزشکی زیبایی ارزش وقت و هزینه را دارد؟

در پاسخ به این سوال روزانه افراد بسیاری به دکتر مانوشا امیری متخصص ترمیمی و زیبایی در رشت مراجعه و از روشهای زیبایی دندان مانند کامپوزیت دندان در رشت، لمینت دندان در رشت، بلیچینگ دندان، اصلاح طرح لبخند، و انواع روکش دندان بهره مند میشوند.

دقت و مهارت دکتر مانوشا امیری در ساخت و ارائه روکش های زیبایی دندان در کنار استفاده از متریال های معتبر با برندهای روز و شناخته شده در دنیا این دندانپزشک متخصص را به یکی از بهترین های این شاخه از دندانپزشکی که طرفداران بسیاری در کشور دارد تبدیل کرده است.

شما عزیزان میتوانید برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات زیبایی دندان به وبسایت drmanoosha.com مراجعه نمایید.

در ادامه ی مقاله به سوالات شما عزیزان در زمینه روکش های دندانی و عوامل موثر بر هزینه روکش دندان پاسخ داده شده است پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کامپوزیت دندان در رشت، دکتر مانوشا امیری

روکش دندان چیست؟

روکش های دندان لایه های ظریفی شبیه رنگ دندان ها هستند که برای پوشش سطح دندان ها و بهبود ظاهر آنها طراحی می شوند. روکش ها برای تغییر شکل، رنگ ، اندازه یا حتی طول دندان ها کاربرد دارند. روکش دندان برای هر فردی به صورت منحصر به فرد ساخته و طراحی می شود و ظاهر طبیعی به دندان ها می دهند و همچنین ویژگی هایی را که فرد می خواهد به دست می آورد. روکش دندان برای افرادی که به دنبال ظاهر خاص هستند گزینه ی مناسبی است. بافت لثه روکش های پرسلن را به راحتی تحمل می کند و یکی دیگر از مزایای پرسلن این است که مقاومت زیادی در مقابل لکه دارد.

یکی دیگر از مزایای مهم روکش دندان پرسلن این است که ظاهر دندان شما را تغییر می دهد بدون اینکه نیاز باشد شکل طبیعی دندان شما تغییر داده شود. ماندگاری روکش دندان پرسلن معمولا بین هفت تا پانزده سال است و بعد از آن برای حفظ ظاهر دندان باید آنها را توسط متخصص ترمیمی و زیبایی جایگزین کنید. روکش ها نیاز به مراقبت های خاص ندارند و برای سالم نگه داشتن آنها رعایت روال عادی بهداشت دهان و دندان کافی است. هزینه ی روکش دندان بستگی به عوامل مختلفی دارد و معمولا تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند چون در گروه زیبایی هستند.

روکش پرسلن و رزین کامپوزیت چه تفاوتی با هم دارند؟

هر کدام از این روکش ها مواد تشکیل دهنده ی متفاوت دارند و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که برای تعیین روکش مناسب خود بهتر است با متخصص ترمیمی و زیبایی خود مشورت کنید. مزایای روکش پرسلن در بالا توضیح داده شد و اما روکش کامپوزیت رزین که می تواند متناسب و مطابق دندان طبیعی شما ساخته شود. مواد تشکیل دهنده ی روکش کامپوزیت رزین ماندگاری خوبی دارند و با مراقبت مناسب می توانند چندین سال دوام بیاورند. یکی از معایب بزرگ کامپوزیت رزین این است که مقاومت خوبی در برابر لکه ندارند، یعنی اینکه مثل دندان های طبیعی تیره می شوند.

لمینت دندان در رشت،دکتر مانوشا امیری

برطرف کردن مشکلات رایج توسط روکش دندان

روکش دندان می تواند مشکلات زیبایی را در لبخند یا دهان شما بر طرف کند و برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله :

  • برطرف کردن رنگ ناخوشایند دندان
  • بستن فاصله بین دندان ها
  • ترمیم دندانهای ضعیف شده
  • ترمیم دندانهای شکسته
  • تنظیم دندانهای ناهموار یا نامنظم

با کمک متخصصین ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی، می توانید دندانهایی را که در آرزوی آن بوده اید بدست آورید!

فرایند انجام روکش دندان

برای انجام روکش دندان احتمالا باید سه جلسه مراجعه به مرکز تخصصی ترمیم و زیبایی داشته باشید. اولین جلسه معاینه و مشاوره، جلسه ی دوم آماده سازی و ساخت و سومین جلسه قرار دادن روکش دندان می باشد.

می توانید روکش دندان را همزمان برای چند دندان انجام دهید.

اولین ویزیت: مشاوره

معمولا در اولین مراجعه به متخصص زیبایی دندان در مورد دلیل و هدف خود از انجام روکش صحبت می کنید. پزشک دندان های شما را معاینه می کند تا ببیند چه نوع روکشی برای شما مناسب است و در مورد جزئیات روکش و فرایند آن با شما صحبت می کند. ممکن است پزشک لازم بداند توسط اشعه ی ایکس تصویر برداری انجام دهد.

دومین ویزیت: آماده سازی و ساخت روکش

متخصص زیبایی قبل از شروع روکش دندان باید اقداماتی را روی سطح دندان انجام دهد این اقدامات شامل تراشیدن مینای دندان می شود تا جایی که برای نصب روکش و طبیعی بودن ظاهر دندان لازم است . پزشک در مورد استفاده از بی حسی با شما مشورت می کند و سپس مدلی از دندان های شما تهیه می کند و به آزمایشگاه دندانپزشکی ارسال می کند که روکش مطابق دندان های شما ساخته شود. معمولا چند هفته طول می کشد تا از آزمایشگاه به مطب فرستاده شود.

سومین ویزیت: نصب روکش

در جلسه ی آخر متخصص زیبایی قبل از نصب دائمی روکش ها، از متناسب بودن اندازه و رنگ آنها مطمئن می شود. ممکن است روکش را برای چند بار بردارد و اصلاح کند یا رنگ آن را تنظیم کند. بعد از آن با استفاده از چسب مخصوص روکش را روی دندان قرار می دهند. متخصص زیبایی دندان با استفاده از یک نور و اشعه مواد شیمیایی موجود در چسب را فعال می کند تا محکم شوند. سپس چسب اضافی را برداشته و تنظیمات نهایی را انجام می دهد.

قیمت و هزینه ایمپلنت دندان،دکتر مانوشا امیری

لمینت دندان و روکش دندان چه تفاوت هایی با هم دارند؟

ممکن است متخصص از شما بخواهد که چند هفته بعد از آخرین ملاقات برای پی گیری آخرین مراجعه را نزد او داشته باشید.

اگر از ظاهر دندان و لبخند خود ناراضی هستید و در آرزوی رسیدن به لبخند دلخواهتان هستید می توانید به مرکز بهترین متخصص ترمیمی و زیبایی دندان در رشت دکتر مانوشا امیری برای مشاوره و تعیین روکش مناسب دندان خود مراجعه کنید و نتیجه ی دلخواهتان را به دست آورید.

در مرکز دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دندان دکتر مانوشا امیری انواع درمانهای زیبایی دندان شامل لمینت کامپوزیتی، لمینت سرامیکی، بستن فواصل بین دندانی، اصلاح طرح لبخند، بلیچینگ دندان و کلیه درمان های رایج ترمیمی شامل پرکردن دندان با مواد همرنگ و آمالگام توسط دکتر مانوشا امیری متخصص ترمیمی و زیبایی دندان در رشت و محیطی آرام و زیبا و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و استفاده از برندهای روز دنیا انجام می پذیرد شما عزیزان میتوانید جهت وقت ملاقات با شماره ی ۳۲۱۳۲۶۴۴-۰۱۳ تماس و یا جهت مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)