نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

9 ویژگی ماسک وارمی که شما را شگفت زده خواهند کرد!

1400/9/15 13:07
3,576 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

9 ویژگی ماسک وارمی که شما را شگفت زده خواهند کرد!

اگر مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه، خطوط ریز، چربی و یا خشکی زیاد و ... را تجربه کرده باشید، متوجه می‌شوید که نرسیدن به پوست و سهل انگاری در مراقبت از آن چه ضررهایی دارد و تا چه حد در ظاهر فردی شما تاثیرگذار است. اگر هم از آن دسته افرادی هستید که به پوستشان نمی‌رسند اما هنوز با مشکلات پوستی مواجه نشده اند و اعتقاد دارند هر چه بیشتر در رسیدگی به پوست وسواس به خرج بدهند بدتر است، بعدا متوجه عواقب این کار خواهید شد و مشکلات پوستی را تجربه خواهید کرد. البته نگران نباشید! هیچ گاه برای ارزش دادن به پوست و تجربه داشتن پوستی زیبا دیر نیست.

 محصولات رسیدگی به پوست برای بهبود بافت آن و به تعویق انداختن نشانه‌های پیری فرموله می‌شوند و استفاده نکردن از آن‌ها مانند استفاده نکردن از دارویی است که پزشک برای شما تجویز کرده باشد. پس بیایید ویژگی‌های یک برند مراقبت از پوست تازه اما نام آشنا، یعنی وارمی را بیشتر بشناسیم و ببینیم که چه چیزی این برند را از سایر برندهای مشابه متمایز می‌کند.

وارمی، برند تخصصی تولید ماسک

وارمی، یکی از حرفه‌ای‌ترین برندهای تخصصی تولید ماسک صورت است که با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز، مواد اولیه و فرمولاسیون خلاقانه حس خوبی به پوستتان می‌دهد و باعث طراوت و جوانی آن می‌شود. این که یک برند، یعنی وارمی تنها بر روی یک محصول کار کند و بخواهد ماسک‌های صورت متنوع برای همه افراد را به تولید برساند، نشان می‌دهد که مراجعه به آن برند برای تهیه ماسک صورت بهترین و مطمئن‌ترین راه تهیه آن محصول است. البته این که وارمی در آینده چه مسیری را پیش می‌گیرد با پیشرفت و گسترش آن مشخص می‌شود؛ مهم این است که اکنون از معدود برندهایی است که ماسک‌های صورت تخصصی تولید کرده و تنها بر آن‌ها تمرکز دارد.

فرمولاسیون آلمانی برای داشتن پوستی بی‌نظیر

مواد اولیه ماسک‌های صورت وارمی همگی از اروپا آمده اند و طبیعی، ملایم و برگرفته از طبیعت بوده، با فرمولاسیون آلمانی با یکدیگر ترکیب شده اند تا پوست را جوان و شاداب کنند.

طبیعی!

با اشاره به این که محتویات این محصول و نوع ترکیب آن‌ها مورد تایید کشور آلمان است، باید بگوییم که وارمی از مواد طبیعی و منحصر به فرد بهره گرفته و به همین علت بسیار با پوست مهربان است. ماسک صورت وارمی دارای عصاره میوه‌ها، مواد معدنی کم‌یاب و گیاهان التیام بخش و جلا دهنده پوست است.

مقرون به صرفه

قیمت‌های ماسک صورت وارمی باور نکردنی است! این محصول هر آن چه از یک ماسک صورت می‌خواهید را در خود جا داده و صورتتان را مثل ابریشم صاف و نرم می‌کند. پوست شما به واسطه ماسک صورت وارمی روشن و پاکسازی می‌شود و این درحالی است که تمامی این مزایا با قیمتی بسیار مناسب نسبت به قیمت ماسک صورت به شما ارائه می‌شوند.

وارمی، مبدع ماسک تراپی

وارمی، مبدع ماسک تراپی

برند وارمی خود را مبدع ماسک تراپی می‌داند و با توجه به 5 ماسک ویژه‌ای که تا به حال وارد بازار کرده باید بگوییم که حقیقتا ادعای درست و صادقانه‌ای داشته است. شما به وسیله ماسک صورت وارمی می‌توانید اثر تمامی مشکلات پوستتان را کاهش دهید و باعث آرامش و درخشش آن شوید.

حتی اگر این محصولات به طور مستقیم درمانگر پوست شما نباشند مکمل‌هایی عالی برای درمان شما خواهند بود و در کنار بهره‌گیری از محصولات حیاتی مانند کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب، رفته رفته سلامتتان را تضمین خواهند کرد. در ماسک تراپی لازم است 10 دقیقه از زمان خود را به فکر کردن به پوستتان اختصاص دهید. فکر کنید که هیچ چیز دیگری به جز پوستتان در دنیا مهم نیست و تمامی دغدغه‌هایتان را به فراموشی بسپارید. آرام کردن ذهن و خیالتان را بخشی از درمان بدانید و با ادامه دادن این روند و استفاده از ماسک وارمی در آن 10 دقیقه شاهد معجزه و داشتن پوستی بی‌نقص باشید.  

فیشال خانگی کامل با براش‌های سیلیکونی وارمی

حال که گذاشتن ماسک بر صورت نوعی تراپی محسوب می‌شود، به ابزارهای مخصوص خود نیاز دارد و باید یک خوش گذرانی حسابی و سرشار از انرژی مثبت برای شما و پوستتان باشد. وارمی تنها بهبود دهنده پوست شما نیست، بلکه ذهنتان را نیز مملوء از آرامش و حس شادی می‌کند و باعث می‌شود به ارزش پوست خود پی ببرید. براش‌های سیلیکونی وارمی کمک می‌کنند که ماسک بهتر روی پوست بنشیند و به راحتی قابل شستشو هستند. استفاده از براش سیلیکونی بهداشتی‌ترین راه حل برای قرار دادن ماسک بر صورت است و از هدر رفتن محصول پیشگیری می‌کند. جنس سیلیکونی این محصولات مسئله رعایت بهداشت را دو چندان می‌کند، چرا که هیچ قسمتی از ماسک در آن باقی نمی‌ماند و آلودگی ایجاد نمی‌کند. هر یک از این براش‌ها رنگی مطابق با ماسک مخصوص خود را دارد و جهان شما را از تیرگی و استرس روزمره دور می‌کند و به آن رنگ می‌دهد.

تنوع در محصولات

وارمی تا اکنون 5 ماسک مختلف را به بازار توزیع کرده که شامل ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری، ماسک و اسکراب زغال و شکر سیاه وارمی، ماسک صورت خاک رسی نعناع و لیمو وارمی، ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو وارمی و ماسک صورت خاک رسی کانی‌های دریایی وارمی اند. این محصولات برای انواع پوست و آقایان و خانم‌ها کارایی دارند و در عرض چند دقیقه حس ناب پاکیزگی را به پوستتان هدیه می‌دهند.

درمان جوش و آکنه تخصص اصلی وارمی است!

درمان جوش و آکنه تخصص اصلی وارمی است!

از آن جایی که ماسک صورت وارمی پاکسازی کننده، سم زدا و لایه بردار است، نخستین تاثیر آن از بین بردن کومدون‌های سرباز یعنی جوش‌های سرسیاه و بعد از آن درمان دیگر انواع جوش است. لایه برداری سبب ترمیم پوست و افزایش متابولیسم سلولی می‌شود و جای جوش را نیز کمرنگ کرده، با تقویت کلاژن سازی و افزایش الاستین خاصیت کشسانی پوست را زیاد می‌کند که خود سبب کاهش چین و چروک‌ها است. ماسک صورت وارمی با فرمولاسیون ملایم خود اثر خشکی ندارد و مرطوب کننده، جوان کننده، آبرسان و مغذی است.

خرید آسان ماسک صورت وارمی

این محصول خیلی زود بازار را پر کرد و به فروشگاه‌ها و داروخانه‌های معتبر فروخته شد. ماسک صورت وارمی به راحتی قابل دسترس است و از فروشگاه‌های معتبری مانند پیشگام نگار خریداری می‌شود. این محصول تمامی کم کاری‌های گذشته برای پوستتان را جبران می‌کند و خیالتان را از همه چیز آسوده می‌کند. فراموش نکنید که در کنار ماسک صورت از کرم ضد آفتاب و دیگر محصولات مراقبتی پوست استفاده کنید و با نظم و روتین مشخصی به این کار ادامه دهید. پوست شما بهترین دوست شما است، پس با آن به خوبی رفتار کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)