نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

شما هم برای حمام به درب ضد آب احتیاج دارید؟

1400/9/15 10:41
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

حمام رفتن بچه ها مانند دیگر فعالیت های آن ها با بازی های مختلف همراه می شود. آب پاشیدن به درب و دیوار اولین کاری است که هر کودکی در حمام انجام می دهد. حالا اگر درب ضد آب نباشد خیلی سریع خراب می شود.

خراب شدن درب حمام بجز مشکلات ظاهری برای سلامت کودکان هم می تواند مضر باشد. بطور معمول اگر از درب چوبی معمولی برای حمام استفاده کنید خیلی سریع قسمت های پایینی آن، محل رشد قارچ ها می شود که این اصلا برای سلامتی ما و کودکان خوب نیست.

در این اینجا انواع درب هایی که می شود با خیال راحت برای حمام و یا سرویس بهداشتی استفاده کرد را با هم بررسی می کنیم.

درب شیشه ای

قطعا شیشه های نشکن می توانند بهترین انتخاب به عنوان درب های ضد آب باشند. اگر حمام بزرگی دارید می توانید قسمت دوش را به وسیله شیشه از دیگر قسمت ها جدا کنید و این شاید یکی از بهترین راه حل ها باشد.

شیشه دوش

به تصویر این شیشه دوش که از سایت magnushomeproducts برداشته ایم نگاه کنید. این شیشه دوش بسیار زیبا و کار آمد است. با این شیشه برای دوش دیگر هیچ جای حمام خیس نمی شود. اگر میخواهید تصاویر بیشتری از این محصول ببینید به دسته آن در سایت magnus مراجعه کنید.

اما گزینه جذاب دیگر یک درب شیشه ای برای ورود به حمام است. این درب ها بسیار زیبا و جذاب هستند اما باید هم هزینه بالایی پرداخت کنید و هم از طراحی آن با خانه شما سازگار باشد.

درب شیشه ای حمام

درب ABS

درب ABS گزینه بعدی در انتخاب یک درب ضد آب خوب است. این محصول با یک لایه از پلاستیک به نام ای بی اس پوشانده شده که مانع از ورود آب به داخل درب و خراب شدن آن می کند.

بدلیل ضخامت بالای پلاستیک استفاده شده به عنوان روکش، بطور معمول این درب ها بسیار ساده هستند. اما اگر یک دستگیره زیبا برای آن انتخاب کنید، سادگی درب به بیشتر دیده شدن دستگیره و زیبا شدن خانه شما کمک می کند.

تصویر این درب ABS را از سایت سام درب برداشته ایم و اگر می خواهید تصاویر دیگر این محصولات را ببینید می توانید به این دسته از محصولات سام درب مراجعه کنید.

درب abs

از مزایای این محصول باید به مقاومت بسیار بالای آن اشاره کرد، زیرا کودکان با ضربه و اجسام تیز مانند مداد رنگی و ... نمی توانند صدمه ای به درب بزنند.

درب روکش پی وی سی

این محصول دارای روکش پی وی سی است. این روکش ها نسبت به روکش ABS بسیار نازک تر و زیبا تر هستند. این محصول در اکثر فروشگاه های ایرانی موجود است. این محصول برخلاف محصولات ای بی اس، دارای تنوع طرح و رنگ بسیاری است.

اما به دلیل نازک بودن روکش پی وی سی، می بایست مراقبت های زیادی از آن انجام دهید. بطور مثال باید مراقب باشید کودکان با مداد روی آن نقاشی نکنند. زیرا ممکن است روکش آن پاره شود و آب به داخل آن نفوذ کند.

یکی از مزیت های اصلی این محصول، زیبایی و طرح های بسیار متنوع آن است. شما می توانید روکش هایی کاملا مشابه چوب طبیعی را برای این درب انتخاب کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)