نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

هفت نکته ای که برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو باید بدانید!

1400/9/2 8:49
4,895 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

هفت نکته ای که برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو باید بدانید!

همانطور که می دانید روش های زیادی برای آرایش دائم و موقت ابروها ارائه شده است و این روش ها به مرور نیز با توجه به نیاز افراد بیشتر هم خواهد شد، اما جالب توجه است بدانید از پر طرفدارترین روش ها برای آرایش ابرو می توان میکروبلیدینگ را نام برد. به علت استقبال افراد از این روش نیاز آموزش میکروبلیدینگ به افرادی که علاقمند به این کار هستند و یا تجربه ای در زمینه تاتو و روش های مشابه دارند و به دنبال آپدیت کردن سبک های خود هستند، کاملا حس می گردد. برای آموزش میکروبلیدینگ چه متدها و تکنیک هایی توسط استاد کار آموزش داده می شود و به طور کلی آیا برای یادگیری و آموزش میکروبلیدینگ نیاز به داشتن اطلاعات پایه وجود دارد؟ تمام این سوال ها نکات مهمی است که در این مطلب به دقت بدان ها پرداخته می گردد. افرادی که به دنبال داشتن شغلی بی دردسر و کاملا مبتنی بر خود هستند، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

در مورد میکرو بلیدینگ

امروزه خانم ها به زیبایی خود بیش از پیش اهمیت می دهند و انجام دادن برخی کارها به صورت روزانه برای آن ها کمی کار را با دشواری روبه رو می سازد. از جمله این موارد می توان به یکسان سازی و قرینه کردن ابروها برای خانم هایی که ابروهای کم پشت دارند و یا ابروها به صورت طبیعی قرینه نیستند و یا جای زخم روی موضع ابروهای خود دارند، برای این افراد که مشغله زیادی هم دارند و انجام روتین آرایش روزانه ابروها کار دشواری است، روش میکروبلیدینگ ابرو را پیشنهاد می کنیم. روش میکروبلیدینگ برای ابرو اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است و هم افراد زیادی علاقمند به انجام دادن این روش بر روی ابروهای خود هستند و بالطبع افراد زیادی نیز هستند که به دنبال آموزش میکروبلیدینگ می باشند. برخی افراد نیز سابقه انجام تاتو و یا روش های دیگر آرایش موقت و دائمی ابرو را دارند و به دنبال آپدیت کردن اطلاعات و تجربیات خود هستند، این افراد نیز می توانند با آموزش میکروبلیدینگ علاوه بر افزایش تجربیات کاری خود، دست مشتریان خود را نیز برای انتخاب روش مناسب تر برای زیباسازی ابروانشان باز بگذارید.

مراحل آموزش میکروبلیدینگ

مراحل آموزش میکروبلیدینگ

آموزش میکروبلیدینگ نیاز به دانستن نکات زیادی است و با انجام دادن آن منجر به کسب تجربیات در این زمینه خواهد شد. انجام میکروبلیدینگ و ترمیم آن نیازمند داشتن تجربیات فرد پیگمنتر می باشد. بنابراین سعی کنید تا تمام نکات در این زمینه را به طور کامل آموزش ببینید و به این روش اطلاعات خود را تکمیل کنید.

از جمله مراکز تخصصی آموزش میکروبلیدینگ ابرو، آکادمی مهری ماه است. ورک شاپ های خانم مهریماه نجفی دارای ویژگی های خاصی بوده که آن را با سایر آموزش های میکروبلیدینگ متفاوت می سازد. به همین دلیل است تاکنون ورکشاپ های متعدد آموزش میکروبلیدینگ موفقی توسط ایشان برگزار شده و خروجی آن نیز هنرجویانی بودند که بیش از ۹۰ درصد آن ها وارد بازار کار شده اند.

آکادمی مهری ماه

نکته:

قبل از شروع میکروبلیدینگ با مشتری صحبت کنید و از وی بخواهید تمام‌ سوابق حساسیت خود را برای شما شرح دهد و در صورت داشتن هر گونه سابقه حساسیت به تاتو و روش های ترمیمی آن از انجام دادن میکروبلیدینگ برای فرد خودداری کنید. از طرف دیگر اگر فرد دارای بیماری قلبی و یا دیابت است، خطرات ناشی از ترمیم طولانی میکروبلیدینگ بر موضع ابروهای مشتری را کاملا هشدار دهید.

مرحله اول:

در آموزش میکروبلیدینگ مرحله اول شامل انجام بی حسی در موضع ابروان فرد می باشد. دقت کنید که فرد به مواد بی حسی حساسیت نداشته باشد و سپس می توانید از مواد بی حسی در موضع ابروان مشتری استفاده کنید. برخی مراکز از بی حسی تزریقی استفاده می کنند که البته این مورد زیاد رواج ندارد و پیگمنترها ترجیح می دهند از مواد بی حسی مایع یا پد بی حسی استفاده کنند. سعی کنید تمام مراحل میکروبلیدینگ را با دستکش یکبار مصرف لاتکس انجام دهید که احتمال انتقال عفونت و بیماری به حداقل کاهش یابد.

مرحله دوم:

پس از اینکه مطمئن شدید که بی حسی تاثیر خود را گذاشته است و اگر از پماد برای بی حسی استفاده کرده اید، با یک دستمال تمیز باقی مانده پماد و مواد بی حسی را از موضع ابرو پاک کنید و با دیوایدر و خط کش و ابزار کمکی سعی در کشیدن فرضی و یا با مداد برای خط تقارن و مدل هاشور مورد علاقه مشتری انجام دهید. البته فرد پیگمنتر است که با توجه به فرم صورت فرد می بایست مشاوره صحیح را به مشتری ارائه دهد و به وی گوشزد کند که چه نوع هاشور ابرویی برای چهره او مناسب تر است و با مشورت یکدیگر به طرح و ایده نهایی برسند.

مرحله سوم:

در آموزش میکروبلیدینگ مرحله سوم با مداد طراحی، طرح ابروی نهایی شده را روی پوست طراحی کند و حتما از فاصله دورتر به مشتری نگاه کند و مطمئن شود که طرح انتخابی کاملا با فرم صورت وی هماهنگ باشد.

مرحله چهارم:

از این مرحله کار با بلید یا همان تیغ شروع می شود و حتما به مشتری این هشدار را بدهید که کار شما با تیغ است و به هیچ وجه سر خود را تکان ندهد و موجب بروز مشکلات بعدی نگردد. با دو انگشت پوست را کمی می کشید و شروع به هاشور گذاری نقطه ای در خطوط خارجی ابرو می کنید و حتما مراقب باشید که این کار را از تاج ابرو شروع کنید.

مرحله پنجم:

از مهمترین مراحل آموزش میکروبلیدینگ این است که حتما خواب ابروی مشتری را در نظر بگیرید و مطمئن گردید که پر کردن ابروهای مشتری حتما هماهنگ با خواب ابرو های اوست و در غیر اینصورت خروجی ابروی تحویل داده شده، کاری کاملا نامنظم و نامرتب خواهد بود و کار خود را تضعیف می کنید. بهتر است حتما مدل ابروهای پایه مشتری را درنظر بگیرید، زیرا هر فرم و مدل ابرویی از یک روش های چهارگانه هاشورگذاری بهره می برد.

مرحله ششم:

در مرحله ششم پس از در نظر گرفتن خواب ابرو و هماهنگ با آن قسمت های خالی ابرو کاملا هاشور گذاری می گردد و در این مرحله قدرت دست پیگمنتر بسیار مهم است، اگر فشار دست کم باشد، رنگ به خوبی قرار نخواهد گرفت و اگر کار با فشار دست زیاد انجام دهد، قطر هاشورها بسیار ضخیم خواهد شد و ظاهری غیر طبیعی به ابرو خواهد داد.

مرحله هفتم:

این مرحله را آخرین مرحله آموزش میکروبلیدینگ می دانند که با نگاهی کلی به ابروها قسمت هایی که از قلم افتاده و خط گذاری و یا نقطه گذاری نشده است را مجدد هاشور گذاری کنید و خط های ریز بین هاشورها که جای خالی زیادی دارد را قرار می دهید تا کاملا فرم ابروی طبیعی به خود بگیرد.

خلاصه مطلب

آموزش میکروبلیدینگ در مراکز تخصصی برای افرادی که شغل مرتبط دارند و به دنبال آپدیت کردن آموزش های خود هستند، امری کاملا ضروری به نظر می رسد و علاوه بر این بهتر است قبل از دوره آموزش میکرو بلیدینگ با مراحل هفت گانه میکروبلیدینگ آشنا باشید، تا با دقت بیشتری به یادگیری بپردازید. برای داشتن آگاهی بیشار از مراحل هفت کانه آموزش میکروبلیدینگ این مطلب را مطالعه بفرمایید.

پسندها (2)

نظرات (0)