نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

دیگر از پد تنبلی چشم برای درمان استفاده نکنید!

1400/7/21 12:54
2,741 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

سایکلاپس

تنبلی چشم، بیماری است که در اثر ناهماهنگی بین چشم و مغز ایجاد می‌شود. این بیماری در سنین کودکی خود را نشان می‌دهد. تنها 2 تا 3 درصد از کودکان به این نارسایی بینایی مبتلا هستند که در صورت رسیدگی و علاج به‌موقع، درمان می‌شود. در صورتی که این عارضه به‌موقع درمان نشود، می‌تواند موجب نابینایی یا کم بینایی در سنین بالاتر شود. روش معمول و سنتی درمان تنبلی چشم استفاده از پد تنبلی چشم است. مدتی است که روشی نوین به نام سایکلاپس پا به عرصۀ پزشکی برای درمان این عارضه گذاشته است. برای آشنایی بیشتر با سایکلاپس و مزایای آن، با ما همراه باشید.

تنبلی چشم و روش‌های سنتی درمان آن

پس از تشخیص تنبلی چشم، اولین کاری که پزشک می‌کند استفاده از روشی برای درمان چشم تنبل است. پزشک سعی می‌کند، استفادۀ مغز از چشم سالم را محدود کند. در صورتی که تنبلی چشم به‌موقع درمان نشود، مغز تنها از مسیر چشم سالم سیگنال‌ها را ارسال و دریافت می‌کند. این باعث می‌شود که چشم تنبل روزبه‌روز ضعیف‌تر شود. سیاست‌های درمانی اخیر کشور، بدین ترتیب بوده که کودکان قبل از 7 سالگی به‌صورت مرتب، به لحاظ بینایی و مشکلات احتمالی نظیر تنبلی چشم معاینه شوند.

معمول‌ترین روش‌های درمان که روش‌های سنتی محسوب می‌شود، بستن چشم تنبل است. استفاده از لنز و عینک هم روش‌های دیگری است که گاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق تحقیقات، این روش‌ها عوارض خاص خود را دارند. گاهی این عوارض حتی می‌تواند، آسیب روحی به کودک باشد. کودکی که به‌تازگی وارد دبستان شده است و مجبور است چشمش را با پد بپوشاند، ممکن است از ناحیۀ دیگران مورد تمسخر قرار گیرد. گاهی ممکن است عدم رعایت بهداشت در ناحیۀ تحت درمان، موجب التهاب و عفونت شود. گاهی این درمان‌های سنتی و استفاده از پد، ممکن است باعث بیماری‌هایی نظیر خشکی دهان، سرگیجه، تاکی کاردی و ... شود. علاوه بر این، ممکن است برخی کودکان به این روش‌ها عکس‌العمل منفی نشان دهند و زیر بار درمان نروند. از این رو سایکلاپس، به عنوان روش نوین درمان تنبلی چشم شناخته می‌شود.

سایکلاپس، روشی نوین برای درمان تنبلی چشم

استارتاپ سایکلاپس، با اشراف به تمامی عوارض درمان‌های سنتی و در جهت آرامش روحی کودکان و والدین و سلامت جسمی کودکان، قدم بزرگی برداشته است. این شرکت با طراحی نرم‌افزار جذاب و ویژه‌ای بر پایۀ واقعیت مجازی، درمان جدیدی برای تنبلی چشم ابداع کرده است. اگر کودک شما از تنبلی چشم رنج می‌برد، دیگر نگران نباشید. این روش به‌قدری جذاب است که برخلاف روش‌های سنتی، کودک شما خودش از آن استقبال می‌کند. در ادامه با ویژگی، کارایی و همچنین مزایای سایکلاپس بیشتر آشنا می‌شویم.

ویژگی و کارایی سایکلاپس

آشنایی با سایکلاپس برای درمان تنبلی چشم

سایکلاپس، اولین و مدرن‌ترین روش درمان تنبلی چشم بر اساس واقعیت مجازی است. سیستم هوشمند این روش، ابتدا سطح بیماری را تشخیص می‌دهد. سایکلاپس با استفاده از الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی و سیستم پچ داینامیک، درمان را آغاز می‌کند. جذابیت این روش به دلیل بازی برای کودک، به‌قدری بالا است که مدت دورۀ درمان هم کاهش می‌یابد. به دلیل قابلیت ارائۀ گزارش‌های دوره‌ای از پیشرفت، شما و پزشک معالج، می‌توانید از روند درمان مطلع ‌شوید.

در ادامه با مزایای سایکلاپس آشنا می‌شویم.

سایکلاپس هوشمند است

سایکلاپس، روش درمانی هوشمندی است که با استفاده از نرم‌افزار کار می‌کند. هوشمند بودن نرم‌افزار سایکلاپس باعث می‌شود، شما همیشه پزشک را در کنار خود داشته باشید. این نرم‌افزار، با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و هوش مجازی کار می‌کند. به دلیل هوشمند بودن این سیستم، احتمال خطا در تشخیص سطح بیماری و روند پیشرفت بسیار کاهش می‌یابد.

 روش کار بدین صورت است که نرم‌افزار سایکلاپس روی گوشی هوشمند شما نصب می‌شود. کودک، عینک واقعیت مجازی را روی چشمانش می‌گذارد. سپس تصاویر متفاوتی برای هر دو چشم کودک ارسال می‌شود. سیستم هوشمند، بدین صورت است که تصاویر مهم و نیازمند به پردازش توسط مغز، به چشم تنبل ارسال می‌شود و تصاویر کم اهمیت یا پس‌زمینه به چشم فعال. بدین صورت، تنبلی چشم به‌راحتی درمان می‌شود.

سایکلاپس عوارض جانبی ندارد

اغلب خانواده‌ها از عوارض روش‌های سنتی مانند استفاده از پد بسیار ناراحت هستند. آن‌ها ناراحت‌اند که چشمان فرزندشان به این پدها حساس است، از ریزش اشک از چشمان فرزندشان شکایت می‌کنند. گاهی والدین شکایت می‌کنند که با این پدها صورت فرزندشان پر از التهاب می‌شود. با استفاده از نرم‌افزار سایکلاپس می‌توانید از شر پد چشم خلاص شوید.

سایکلاپس استفادۀ راحت و بی‌دردسر دارد

برای استفاده از این روش درمانی با مقاومت فرزندانتان مواجه نخواهید شد. با استفاده از این روش، کودکان شما تمایل زیادی به درمان نشان می‌دهند. در این روش، کودک شما با استفاده از بازی‌های واقعیت مجازی هم بازی می‌کند و لذت می‌برد و هم درمان می‌شود. به‌علاوه با این روش تنبلی چشم کودک می‌تواند با دیدن انیمیشن‌های جذاب درمان شود.

سایکلاپس قیمت مناسب و پشتیبانی دارد

قیمت نرم‌افزار سایکلاپس نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی بسیار مناسب است و با توجه به کاهش دورۀ درمان، در طولانی‌مدت باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود. تاکنون حدود 100 بیمار با این روش به‌صورت قطعی درمان شده‌اند و حدود 500 بیمار دیگر نیز با اطمینان خاطر تحت درمان هستند. این نرم‌افزار ایرانی است و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

سایکلاپس، عینک جذاب و سبکی مناسب کودکان دارد

با استفاده از یک عینک سبک و جذاب، کودکان می‌توانند با بازی‌های گوناگون، سرگرم شوند. این باعث می‌شود کودک حس منفی ناشی از بیمار یا متفاوت بودن را نداشته باشد.

سایکلاپس طول دورۀ درمان را کاهش می‌دهد

با توجه به اینکه سایکلاپس، گزارش هفتگی پیشرفت را ارائه می‌دهد می‌تواند طول دورۀ درمان را کاهش دهد. با نصب اپلیکیشن، نتایج پیشرفت به‌صورت هفتگی برای پزشک ارسال می‌شود. بدین ترتیب پزشک، بدون حضور شما در مطب، می‌تواند از روند درمان مطلع شود.

سخن آخر

نحوۀ خرید نرم‌افزار سایکلاپس

با ویژگی‌ها و مزایای سایکلاپس، آشنا شدیم. دانستیم که سایکلاپس نرم‌افزاری هوشمند است که جایگزین روش‌های سنتی مانند استفاده از پد شده است. این روش هیچ‌گونه عوارض جانبی ندارد. تنبلی چشم کودک در این روش با بازی و دیدن انیمیشن‌های جذاب درمان می‌شود. شرکت توسعه درمان سرو، با همکاری جمعی از نخبگان، توانسته گامی بزرگ در جهت سلامت هوشمند بردارد. سایکلاپس، نخستین محصول این شرکت است که توانسته برای درمان تنبلی چشم بسیار مؤثر واقع شود. اگر کودک شما تنبلی چشم دارد و به استفاده از پد یا دیگر روش‌های سنتی تمایلی ندارد، هم‌اکنون برای دریافت این مجموعه، با سایکلاپس تماس بگیرید. ‌اکنون زمان آن فرا رسیده که شادی و نشاط را به فرزند خود هدیه دهید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)