نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

آموزش آنلاین زبان کودکان

1399/12/17 10:21
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

آموزش آنلاین زبان کودکان

امروزه با توجه به شرایط موجود، یادگیری زبان انگلیسی و تسلط بر آن، برای پیشرفت تمامی اعضای جامعه ضروری است. بنابراین شروع آموزش زبان از سنین پایین می‌تواند نقطه‌ی عطفی در آینده‌ی کودکان ایجاد کند. همین یکی از دلایل مهمی است که والدین باید آموزش زبان انگلیسی را از سنین پایین در برنامه‌ی آموزشی کودک خود قرار دهند.

طبق گفته‌ی روان‌شناسان بهترین زمان برای یادگیری زبان دوم بازه‌ی سنی بین خردسالی تا نوجوانی است. چرا که کودکان در این سنین ذهن انعطاف‌پذیرتری دارند و صحبت کردن به زبانی غیر از زبان مادری را ذاتی می آموزند. به همین دلیل قادر هستند تا لهجه و ریزه‌کاری‌های تلفظ لغات زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرند و در آینده در زمینه‌ی مکالمه و درک مطلب مشکلی نداشته باشند. به همین دلایل دوره‌های آموزش زبان متناسب با متدهای روز دنیا برای زبان آموزان در سنین کودکی شکل گرفته است.

نکته‌ی اصلی در روند آموزش کودکان این است که روش‌های تدریس ارائه شده در این سنین باید مطابق با روش های استاندارد و تخصصی روز دنیا باشند تا اثر معکوس بر ایجاد علاقه به یادگیری زبان در کودکان ایجاد نکرده و آن‌ها را از یادگیری خسته نکند.

دروه‌های آموزش آنلاین زبان کودکان موسسه المپ با مشاوره و همکاری اساتید دانشگاه و متناسب با تمامی نیازهای کودکان با هر ضریب هوشی، فراهم شده است.

این دوره‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و کودکان از طریق موبایل یا رایانه‌ی خود از هرجایی که باشند، می‌توانند به کلاس های آموزشی دسترسی پیدا کنند. شیوه‌ی تدریس در دوره‌های آموزش آنلاین زبان کودکان موسسه المپ به‌صورتی طراحی شده است که با سرعت یادگیری کودکان همگام شده و همچنین با ایجاد محیطی مفرح و سرگرم‌کننده‌ی استرس کودکان را برای شرکت در جلسات کلاس کاهش می‌دهد. کودکان در این دوره‌ها با کمک شعر، موسیقی و قصه‌گویی با کلمات جدید آشنا می‌شوند و در گام بعدی به آن‌ها آموزش داده می‌شود که از این کلمات به چه صورت استفاده کنند. این شیوه تقریبا مطابق با یادگیری زبان مادری است و به همین دلیل برای یادگیری زبان در بازه‌ی سنی خردسالان و کودکان بسیار مفید است. همچنین استفاده از این روش در طی سالیان نتیجه‌ی خوبی به همراه داشته است.

آموزش‌ها  همراه با بازی، موسیقی و تفریح است تا کودک در ابتدای کار، از آموزش زبان خسته نشود و یادگیری به یک سرگرمی مفرح تبدیل شود.

آموزش آنلاین زبان کودکان زیر شش سال

آموزش آنلاین زبان کودکان زیر شش سال

کودکان در این سن بسیار حساس‌تر هستند و روش‌های ارائه شده برای آموزش آن‌ها باید بسیار با دقت انتخاب و پیاده‌سازی شود. یک اشتباه کوچک می‌تواند تاثیر بدی در روند یادگیری و علاقه‌ی کودک به زبان انگلیسی ایجاد کند. در دوره های ارائه شده برای این رنج سن سعی شده است که مباحث همراه با تصاویر رنگی و شخصیت‌های داستانی جذاب باشد. هر کودک در دوره‌های آموزش آنلاین زبان کودکان موسسه المپ با مربی خود به صورت تعاملی رابطه برقرار می‌کند. این روش کمک می‌کند تا مربی از یادگیری کودک مطمئن شده و سرعت تدریس خود را با سرعت یادگیری کودک هماهنگ کند.

طبق تحقیقات انجام شده آموزش آنلاین گروهی برای سنین زیر شش سال بازده مورد نظر را ندارد بنابراین دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی موسسه المپ برای کودکان زیر شش سال تنها به صورت خصوصی برگزار می شود.

آموزش آنلاین زبان کودکان بالای شش سال

آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی المپ با بهره‌گیری از مجرب‌ترین کادر آموزشی ماهر در زمینه‌ی آموزش زبان انگلیسی به کودکان به‌ عنوان یکی از مطرح‌ترین آموزشگاه‌های آنلاین زبان انگلیسی شناخته شده است. با توجه به این نکته که در دنیای امروز آموزش با شیوه‌های سنتی منسوخ شده و پاسخگوی نیاز و شرایط افراد نیست، روش‌های تدریس ارائه شده در المپ کاملا بروز و تخصصی بوده و امتحان خود را به بهترین نحو پس داده‌اند. در تمامی جلسات آموزش آنلاین زبان، کودک با موسیقی و آواز خوانی، بازی‌های متنوع و داستان‌ خوانی به یادگیری زبان می‌پردازد. بنابراین با ثبت نام کودک خود در این آموزشگاه دیگر نباید نگران نحوه‌ی یادگیری و تاثیر سوی متد آموزشی غیر تخصصی بر روحیه و انگیزه‌ی یادگیری کودکان خود باشید. تمامی منابع آموزشی المپ با توجه به بهترین و به روزترین متد تخصصی آموزش زبان انگلیسی مخصوص کودکان گردآوری و فراهم شده‌اند.

دوره های آموزش آنلاین زبان کودکان در 7 سطح تشکیل می‌شوند که بسته به هر سطح کودک با مباحث مختلفی مواجه شده و آموزش می‌بیند. بسته‌های آموزشی این دوره‌ها به صورت الکترونیکی در دسترس زبان آموزان قرار می‌گیرد بنابراین نیازی نیست تا کتاب خاصی تهیه شود. دوره‌های ارائه شده برای سنین بالای شش سال به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و دونفره تشکیل می‌شوند. این تنوع در نحوه‌ی ارائه کلاس باعث می‌شود تا هر کودک بسته به ضریب هوشی و سرعت یادگیری، آموزش مورد نیاز خود را دریافت کند. به عنوان مثال اگر کودکی دارید که سرعت یادگیری بالایی دارد، ممکن است در کلاس‌های نیمه خصوصی خسته شود چرا که بقیه کودکان نیاز به تکرار و تمرین بیشتری دارند. برای این کودکان بهترین گزینه گذراندن کلاس‌های آنلاین خصوصی است.

دوره‌ها به صورت ویدئو کنفرانس ارائه می‌شوند و کودک در تمامی مراحل یادگیری به صورت رودررو با مربی و همکلاس‌های خود تعامل دارد. نحوه‌ی ارزشیابی نیز توسط اساتید و به ‌صورت استاندارد برگزار می‌شود که برای تمامی زبان آموزان کلاس‌های خصوصی نیمه خصوصی و دونفره بصورت آنلاین انجام می‌شود.

در پایان این دوره های آنلاین 7 سطحی زبان، کودک قادر خواهد بود تا به‌ صورت روان درباره‌ی اتفاقات و مسائل روزمره‌ی دنیای کودکانه‌ی خود به زبان انگلیسی صحبت کند. به شما این نوید را می دهیم  که پس از گذشت چند ترم ‌می‌توانید نتیجه‌ی سرمایه‌گذاری روی زبان فرزند خود را با تماشای صحبت کردن کودک با لهجه‌ی زیبای آمریکایی ببینید. در انتهای این دوره‌ها به دلیل یادگیری اصولی و پله به پله‌ی زبان انگلیسی کودک با پایه‌ی زبان قوی می‌تواند وارد دوره‌ی بزرگسالان شود و بدون هیچ نگرانی به یادگیری زبان و پیشرفت در تمامی مهارت‌ها ادامه دهد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناشناس
18 اسفند 99 14:25
کادر بسیار حرفه ای دارن و اساتید از نظر اموزشی حرف اولو میزنن