نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

اسم بچه هاتون رو با نام نیکو راحت تر انتخاب کنید

1399/12/16 20:39
3,729 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

سلام 

امروز میخوام یه سایت خوب رو بهتون معرفی کنم که سختی انتخاب اسم رو براتون خیلی کم میکنه.

اگه یه سر به سایت نام نیکو بزنید، متوجه میشید که یکی از قشنگ ترین و باحال ترین سایت های انتخاب اسم رو پیدا کردید.

توی این سایت، میتونید از بین حدود 8 هزار تا اسم، اسم فرزندتون رو انتخاب کنید. نگران نباشید، نیاز نیست برید تک تک 8 هزار تا اسم رو بررسی کنید، کافیه به صفحه اسم ها توی نام نیکو برید، اونجا میتونید با ابزارهایی که قرار داده شده، به راحتی به اسم مورد نظرتون برسید. 

بزارید با یه مثال بهتون طرز کار این صفحه رو بگم : مثلا میخواید یه اسم پسرانه انتخاب کنید که با حرف م شروع بشه، شیک و باکلاس هم باشه : نتیجش این صفحه میشه : 

اسم های پسرانه

هر ترکیب دیگه ای که بخواید رو میتونید به راحتی توی این صفحه پیاده کنید. (مثلا اسم دخترونه ای که تاریخی باشه، ریشه ترکی هم داشته باشه، مذهبی هم باشه)

حالا بیاید محتوای داخل یه اسم رو بهتون توضیح بدم. برای مثال ما وارد صفحه معنی اسم فاطمه میشیم تا معنی و توضیحات این صفحه رو با هم ببینیم : 

اسم فاطمه در سایت نام نیکو

در این بخش اول، یه توضیح خلاصه از اسم و همچنین توضیحات رسمی ثبت احوال رو آوردیم، تا با یه نگاه سطحی، کلیت اسم دستتون بیاد و اگه خوشتون اومد، بقیه توضیحات رو هم مطالعه کنید. 

در ادامه نویسنده های خوش ذوق نام نیکو، یه متن زیبا برای هر اسم نوشتن که میتونید مطالعه کنید. علاوه بر این، یک سری اسم ها که با این اسم هم آوا هستن و مشابه این اسم هستن رو آوردیم، تا برای بچه های دوم و سوم هم خیالتون راحت باشه 😉

دو تا از جذاب ترین بخش های نام نیکو، بخش ارسال عکس فرزند و نظرسنجی انتخاب اسم هست. 

شما میتونید توی سایت نام نیکو، عکس کوچولوی زیر 10 سال خودتونو برامون ارسال کنید، تا به رایگان توی صفحه اسم خودش قرار بدیم و هر موقع اسمش رو جستجو کنه، عکس خودش هم ببینه و ذوق کنه.

قسمت نظرسنجی هم برای وقتی هست که بین چندتا اسم شک دارید، اگه اینطور بود، بیاید سایت نام نیکو و راحت و رایگان یه نظرسنجی ثبت کنید، تا نظر مردمو درباره اسمی که انتخاب کردید بدونید.

علاوه بر اینکه میتونید به یه اسم رای بدید، میتونید توی یه اسم حاضری بزنید. مثلا اگه اسم شما هم فاطمه هست، برید و توی سایت نام نیکو حاضری بزنید، اینطوری می بینیم از هر اسم چند نفر هستن تو دنیا و به جمع هم اسمی هاتون اضافه میشید.

برای هر اسم، یه عکس پروفایل خوشگل هم طراحی کردیم، تا اگه خواستید توی شبکه های اجتماعیتون برای دوستاتون بفرستید. 

تو نام نیکو، هدفمون اینه که راحت به اسمی که دوست دارید برسید، برای همین، اسم هارو تا جایی که میشد، دسته بندی کردیم. کافیه دسته ای که دوست دارید رو انتخاب کنید و کلی اسمی که توی اون دسته هست رو ببینید. اسم هارو نشان کنید و با خوندن توضیحات هر اسم، به یه اسم عالی دست پیدا کنید.

خیلی خوشحال میشیم که به سایت نام نیکو سر بزنید و اگه نظری داشتید، حتما بهمون بگید.

به امید دیدارتون

پسندها (2)

نظرات (0)