نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

آموزشگاه آرایشگری زنانه هنرآموزان

1399/6/18 14:45
2,250 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

آموزشگاه آرایشگری زنانه هنرآموزان یکی از مراکز معتبر آموزش آرایش و زیبایی است که دوره‌­های آموزشی کوتاه مدتی را برای هنرجویان برگزار می ‌کند تا آن ها بتوانند با صرف هزینه مناسب تر از سایر آموزشگاه ها، حتی گاهی با پرداخت اقساطی شهریه، به بهترین نحو آموزش ببینند. این آموزشگاه همچنین با دادن مدارک معتبر به هنرجو کمک می کند تا بعد از گذراندن دوره از این حرفه خود پول سازی کنند. اگر شاغل هستید و مشکل زمانی دارید، آموزشگاه آرایشگری زنانه هنرآموزان در روزهای تعطیل هم کلاس­ های خود را برگزار می­ کند که  مزیت بسیار مهمی است.

آموزشگاه آرایشگری

در این آموزشگاه از اساتید به نام و باتجربه و همچنین از دستگاه­ ها و ابزارهای به روز استفاده می­شود و حتی برای هنرجویان خود دوره­ های بازاریابی را به صورت رایگان برگزار می ‌کند. (این دوره­ ها برای بازار کار بسیار حائز اهمیت خواهند بود)

در این آموزشگاه هنرجویان آموزش‌های تئوری خود را به صورت عملی نیز زیر نظر اساتید تمرین کرده تا از تجربه کار آن­ها بهره مند شوند. از مزایای دیگر این آموزشگاه این است که در این برهه زمانی و به دلیل وجود ویروس کرونا، آموزش مجازی هم ارائه می­دهد و برای هنرجویان شهرستانی نیز امکانات خوابگاه را فراهم کرده­ است.

آموزش شینیون مو

معنی لغوی شینیون یعنی جمع کردن موها در پشت سر و مدل دادن به آن برای زیباتر شدن صورت و مو.

یکی از اصولی ترین آموزش ها در آرایشگری آموزش شینیون مو است که این عمل برای نگهداری بهتر از مو، زیبایی و رعایت بهداشت آن می باشد. هنرجو باید طوری شینیون را آموزش ببیند که مشتری رضایت کامل از آن را داشته باشد و با رضایت خود مشتری های دیگری را اضافه کند.

شینیون به سه دسته تقسیم می شود : بسته، باز و نیمه باز که آرایشگر باید با در نظر گرفتن فرم صورت و موی مشتری یکی از این سه حالت را انتخاب کند تا مشتری از شینیون موهای خود رضایت داشته باشد.

معمولا خانم ها برای رفتن به مهمانی ها و مراسم، به دنبال یک شینیون کار مجرب در سالن های زیبایی هستند که با شینیون های به روز و جدید آشنا باشد.

شینیون های سبک جدید شامل خطی، اروپایی و شینیون با ابزار است که یکی از پرکاربرد ترین شنیون های عروس ها، خطی می باشد.

لوازم مورد استفاده در دوره آموزش شینیون مو شامل گیره مو، کش مو، توری، بیگودی، چسب مو، ژل، واکس و سنجاق ریز و درشت، سرم مو، برس و شانه و سشوار می باشد. ممکن است برخی از آرایشگران برای جذاب تر شدن شینیون، از زیورآلات و تزیینات ساده مثل گل طبیعی، مصنوعی یا نگین های شینیون استفاده کنند و حتی گاهی از بافت های تزئینی هم می توان استفاده کرد.

برای این که شینیون زیبا به نظر برسد و مورد تایید مشتری قرار بگیرد، باید به نکاتی توجه کرد : از جمله پیدا نبودن سنجاق های به کار رفته شده در مو، انتخاب درست شینیون که با فرم صورت و سبک لباس هماهنگی داشته باشد، استفاده از حداقل گیره برای شینیون، برای شینیون موهای کم پشت باید از موهای اضافه استفاده شود. در بعضی از موارد از بابلیس و اتوی مو استفاده می‌شود که به این گونه شینیون ها حرارتی می‌ گویند که در این حالت باید از تثبیت کننده مو استفاده کرد تا  شینیون به هم نریزد.

علاوه برموارد ذکر شده، نکات بسیار دیگر نیز وجود دارد که آشنایی با آن ها، به مهارت شما در شینیون مو می افزاید. تمامی این نکات ویژه توسط اساتید مجرب در هنرآموزان به شما آموزش داده می شود.

آموزش اکستنشن مو

اکستنشن مو، موهایی هستند که برای افزایش حجم و بلندی موهای طبیعی به آن ها اضافه می ‌شوند و دارای انواع مختلفی هستند که امروزه افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند زیرا با وجود اکستنشن می توانند مشکلاتی مانند نازکی، ضعیفی تارهای مو، ریزش و حتی کچلی را بپوشانند و رفع کنند.

یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که باعث زیبایی خواهد شد، داشتن موی بلند است، بنابراین افرادی که موهای کوتاهی دارند، می توانند از اکستنشن مو استفاده کنند و با انجام روش هایی مثل مش و هایلایت در بین موها به زیبایی آن بیفزایند که البته این کار تنها در اکستنشن های طبیعی امکان پذیر است که انجام آن هیچ محدودیت سنی ندارد و همه افراد می توانند از زیبایی و مزایای آن بهره ببرند. به همین دلیل طرفداران زیاد بازارکار بسیار خوبی دارد و با شرکت در دوره های آموزش اکستنشن مو، میتوانید به درآمدزایی برسید.

آموزش اکستنشن مو

اکستنشن مو به دو نوع تقسیم می‌شود؛ طبیعی که می ‌توان آن را رنگ کرد و حالت داد و دوام و عمر آن زیاد است و مو را پرپشت نشان می ‌دهد و به مراقبت زیادی احتیاج ندارد.

نوع دوم اکستنشن مصنوعی است که تنها مزیت آن نسبت به اکستنشن طبیعی، ارزان بودن است.

با پنج روش می توان اکستنشن را متصل کرد : 1) دوخت مو. 2) استفاده از چسب کراتین. 3) استفاده از رینگ.  4) با اتصال حرارتی.  5) اکستنشن به روش لاین.

به طور کلی اکستنشن به سه گروه اصلی دسته بندی می شود : 1) موقت که هر روز یا هر هفته می توانید آن را جدا و دوباره وصل کنید. 2) نیمه دائمی که حدود 6 تا 7 هفته باقی می ماند و با چسب های نامرئی متصل می شود. 3) دائمی که چندین ماه دوام دارند و تعداد دسته های مو بسیار زیاد تر از سایر روش ها است.

آموزش بافت مو

بافت مو یکی از مدل های مورد علاقه خانم ها به خصوص دختر ها نوجوان می باشد. حدودا بیش از ۵ قرن پیش، روش بافت مو ابداع شده است که ریشه آن به قاره آفریقا برمی‌گردد. بافت مو ابتدا به صورت ساده بوده است اما به مرور زمان بافت های دیگری هم ابداع شد.

مثل بافت فرانسوی، آلمانی و بافت چهارتایی و غیره که هر کدام نشان از یک فرهنگ و مذهب خاص در جامعه بوده است و حتی گاهی مدل بافت به سن و ثروت و وضعیت تأهل هم مربوط می ‌باشد. بافتن مو در قدیم برای هر کشوری معنا و مفهوم خاصی داشت مثلا در مصر بیانگر وضعیت مالی و طبقه اجتماعی شخص بود. در یونان بافت مو را با شینیون ترکیب و مو را تزئین می کردند. بافت مو در سنت آمریکا نشان دهنده قدرت بود و اگر مویی را باز می‌گذاشتند، نشانه ضعف اما اگر آن ها را می بافتند، بیانگر قدرت و اتحاد بود.

آموزش بافت مو

 معروفترین و پرکاربردترین بافت مو بافت مو تیغ ماهی می باشد که بسیار هم رایج است.

سعی کنید برای بافتن مو از موهای خودتان استفاده کنید و صاف یا ویو نکنید زیرا به مرور به آن ها آسیب خواهید زد. یکی از مزیت‌های بافت مو این است که برای بافت، احتیاج به تکنیک و وسایل خاصی ندارید و تنها با شرکت در یک دوره آموزش بافت مو، تحت نظر اساتید مجرب و حرفه ای قادر به انجام انواع مختلف آن خواهید بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)