نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

تفاوت های بوکال فت و لیپوساکشن غبغب

1403/7/28 12:46
53 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

اگر می خواهید شکل وسط تا پایین صورت خود را تغییر دهید یا لاغر کنید، هم لیپوساکشن گونه و هم بوکال فت ممکن است گزینه های بسیار خوبی برای ایجاد فرم صورت تراشیده تر باشند.

برداشتن پد چربی باکال و لیپوساکشن گونه مشابه هستند، اما توجه به تفاوت بین این درمان‌های جوان‌سازی صورت مهم است. در حالی که برداشتن پد چربی باکال، پدهای چربی اضافی گونه ها را از طریق جراحی از بین می برد، روش لیپوساکشن گونه به کانولا و دستگاه وکیوم برای رسیدگی به گونه های چاق نیاز دارد.

اگر می خواهید شکل وسط تا پایین صورت خود را تغییر دهید یا لاغر کنید، هم لیپوساکشن گونه و هم بوکال فت ممکن است گزینه های بسیار خوبی برای ایجاد فرم صورت تراشیده تر باشند. اما ممکن است بر اساس اهداف و ترجیحات خاص خود کاندیدای بهتری برای یکی نسبت به دیگری باشید.

تفاوت های بوکال فت و لیپوساکشن غبغب

افراد مناسب انجام عمل بوکال فت چه کسانی هستند؟

عمل بوکال فت (Buccal Fat Removal) با هدف کاهش چربی از ناحیه‌ی گونه‌ها قرار است چهره ای تراشیده و زیباتر نصیب شما کند. اما برخی افراد بهتر است این عمل را انجام ندهند. این افراد گزینه های مناسبی برای عمل بوکال فت هستند:

  • افرادی با گونه‌های گرد یا پر: افرادی که به طور طبیعی گونه‌های پر و گرد دارند و احساس می‌کنند چهره‌شان بیش از حد "پف‌دار" به نظر می‌رسد.
  • افراد دارای سلامت عمومی استاندارد: اگر مشکلات سلامتی جدی دارید یا به برخی از داروها وابسته‌اید، باید با پزشک مشورت کنید.
  • افراد با نگاه واقع‌گرایانه: این جراحی قرار نیست به طور کامل فرم صورت را تغییر دهد، بلکه به بهبود جزئی و زاویه‌دارتر کردن صورت کمک می‌کند.
  • افراد 20 تا 40 ساله: افرادی که در دهه‌های ۲۰ تا ۴۰ زندگی خود هستند، معمولاً نتایج بهتری از این عمل خواهند دید.
  • افراد با وزن متناسب: این عمل بیشتر برای افرادی مناسب است که وزن طبیعی دارند . اگر اضافه وزن دارید، ممکن است به جراحی‌های دیگری نیز نیاز داشته باشید.
  • این جراحی به افرادی توصیه می‌شود که می‌خواهند ظاهر صورتشان زاویه‌دارتر و خطوط فکشان مشخص‌تر شود. افرادی که تمایل به داشتن چهره‌ای باریک‌تر و استخوانی دارند، معمولاً از این عمل استقبال می‌کنند.

تاثیر جراحی بوکال فت در چهره چگونه است؟

اگر می خواهید چربی بین استخوان گونه و فک خود را از بین ببرید، بهترین گزینه جراحی بوکال فت است. با این روش صاحب چهره ای متفاوت خواهید شد. همه افراد دارای چربی باکال هستند، اما برخی از آنها بیشتر از دیگران این چربی را دارند. چربی باکال قابل توجهی دارید، ممکن است هارمونی صورت شما را مختل کند. برداشتن چربی باکال، ساختار استخوانی صورت شما را برجسته می کند و ظاهری بالغ تر به شما می دهد.

مراقبت‌های بعد از عمل لاغری صورت

پس از جراحی بوکال فت، نیازی به بستری شدن نیست و بیمار می تواند همان روز به خانه بازگردد. جای زخم و بخیه در داخل دهان بعد از چند روز کاملاً از بین می رود و اثری از آنها باقی نمی ماند. همچنین بخیه ها جذب می شوند. در یک هفته اول پس از جراحی بوکال فت، باید غذاهای سبک و آبکی و نرم میل کنید. پس از عمل جراحی، روزی سه مرتبه، دهان را با دهانشویه بشویید. بعد از جراحی، از کپسول سفالکسین (آنتی بیوتیک) استفاده کنید. تا زمانی که محل جراحی کاملا ترمیم نشده است، از کشیدن سیگار یا سایر دخانیات پرهیز شود. تا 48 ساعت پس از جراحی از پایین آوردن سر و زور زدن جدا پرهیز کنید.

مراقبت‌های بعد از عمل لاغری صورت

کاربرد لیپوساکشن

لیپوساکشن (Liposuction) یک عمل جراحی زیبایی است که برای حذف چربی‌های اضافه از نواحی خاص بدن استفاده می‌شود. کاهش چربی‌های موضعی از ناحیه شکم و پهلوها، ران‌ها و باسن، بازوها، گردن و زیر چانه، کمر و سینه (در مردان مبتلا به ژنیکوماستی) با لیپوساکشن ممکن خواهد شد. در حالی که لیپوساکشن گونه به طور دائم چربی را از صورت پاک می کند، اما با برداشتن چربی باکال متفاوت است؛ زیرا شامل ساکشن (به جای بریدن) سلول های چربی در گونه ها می شود، نه تنها پدهای چربی باکال را هدف قرار می دهد. گاهی اوقات لیپوساکشن گونه با لیفت صورت همراه می شود.

لیپوساکشن چگونه انجام می شود؟

معمولاً از بی حسی موضعی برای لیپوساکشن گونه استفاده می شود مگر اینکه بیهوشی عمومی را ترجیح دهید. در طول عمل لیپوساکشن ، قبل از استفاده از یک کانول متصل به یک دستگاه مکنده برای از بین بردن بافت چربی ، برش‌های ظریفی در محل ایجاد می‌شود. یکی از روش‌های رایج لیپوساکشن به نام لیپوساکشن تامسنت است. در این روش، جراح قبل از خارج کردن چربی، مایعی که شامل محلول بی‌حسی، اپی‌نفرین (برای کاهش خونریزی) و محلول نمکی است، به ناحیه تحت درمان تزریق خواهد کرد. این مایع کاهش خونریزی، تسکین درد و سهولت در استخراج چربی را آسان می نماید. در مورد لیپوساکشن گونه گاهی اوقات بیماران لیپوساکشن گونه را با سایر روش ها مانند لیفت صورت ترکیب می کنند. ممکن است بلافاصله پس از لیپوماتیک کمی درد و تورم داشته باشید، اما با گذشت زمان از بین می رود و می توانید با داروهای بدون نسخه آن را به حداقل برسانید.

لیپوساکشن صورت

لیپوساکشن صورت یک راه حل فوری و دائمی برای چربی های ناخواسته صورت بدون توجه به علت است. بیمارانی که تحت لیپوساکشن صورت قرار می گیرند، کاهش چربی صورت، ظاهر زیباتر و کاهش دائمی چربی را تجربه می کنند. اگر می خواهید چربی اضافی صورت را به دلیل افزایش وزن، افزایش سن یا ژنتیک از بین ببرید، لیپوساکشن صورت ممکن است گزینه درمانی مناسبی برای شما باشد.

بر خلاف سایر درمان‌های کاهش چربی صورت که اغلب فقط یک ناحیه را در یک زمان هدف قرار می‌دهند ، لیپوساکشن صورت می‌تواند چندین ناحیه از صورت را هدف قرار دهد تا نتایج دلخواه شما بر اساس فرم صورت تان به دست آید.

لیپوساکشن برای چه افرادی مناسب است؟

کاندیدای ایده آل برای لیپوساکشن صورت کسانی هستند که دارای چربی زیر جلدی سرسخت در نواحی از صورت هستند. به گونه ای که ورزش و ماساژهای روزانه تاثیری بر این چربی ها نداشته است. علاوه بر این، جراح وضعیت فعلی پوست شما را ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل شود که خاصیت ارتجاعی پوست شما خوب است. شما همچنین یک ارزیابی پزشکی انجام خواهید داد تا مطمئن شوید که هیچ شرایطی ندارید که مانعی برای عمل لیپوساکشن باشد.

پسندها (1)

نظرات (0)