نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

12 مدل پرطرفدار کاپشن دخترانه را بشناسید!

1403/7/11 10:56
87 بازدید
اشتراک گذاری

12 مدل پرطرفدار کاپشن دخترانه را بشناسید!

یکی از لباس‌های اصلی فصل پاییز و زمستان برای دختر شما، کاپشن دخترانه است. این لباس‌ها با طرح و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و در بازار به فروش می‌رسند.

در این مطلب می‌خواهیم به معرفی 12 نمونه از پرطرفدارترین مدل‌های کاپشن دخترانه در بازار بپردازیم و اطلاعاتی را درباره آن‌ها به شما ارائه دهیم.

پرفروش‌ترین کاپشن دخترانه مخصوص پاییز و زمستان

برای معرفی پرفروش‌ترین کاپشن دخترانه تصمیم گرفتیم به سراغ مدل‌هایی برویم که علاوه بر زیبایی، دارای کیفیت عالی و در عین‌حال بسیار گرم باشند:

1. کاپشن دخترانه مدل اسب تک شاخ

این مدل کاپشن، جنس ترکیبی از الیاف نخی، پلی‌استر و پنبه دارد. ترکیب رنگ بنفش و صورتی برای آن در نظر گرفته شده و طراحی پارچه آن به شکل اسب تک شاخ است.

در قسمت آستر این کاپشن خز کار شده است و با استفاده از زیپ باز و بسته می‌شود. همچنین به دلیل داشتن کلاه، به خوبی از کودک در برابر سرما محافظت می‌کند.

2. کاپشن دخترانه پوکو پیانو مدل dream-navy-tk5

کاپشن dream-navy-tk5 یکی از تولیدات برند آلمانی پوکو پیانو محسوب می‌شود. این لباس از جنس پلی‌استر است و طراحی ساده‌ای دارد.

کاپشن دخترانه پوکو پیانو مدل dream-navy-tk5

dream-navy-tk5 در برابر آب مقاوم است و یک کلاه هم دارد. شما می‌توانید از کاپشن مورد نظر برای ساخت استایل‌های اسپورت، روزمره، مهمانی‌ها و... برای کودک استفاده کنید.

3. کاپشن دخترانه مدل سیلیکونی

این کاپشن پارچه‌ سیلیکونی باکیفیت و همچنین طراحی ساده‌ای دارد. در قسمت داخلی آن از خز بره‌ای لطیف استفاده شده و در لایه میانی آن‌‌ هم پشم شیشه 150 گرمی به‌کار رفته است.

کاپشن دخترانه مدل سیلیکونی

تن‌خور این کاپشن، آزاد است و در برابر آب نیز مقاومت کافی دارد. برای آن یک کلاه با لبه خزدار نیز در نظر گرفته شده است که از کودک در برابر سرما محافظت می‌کند.

4. کاپشن دخترانه اش کش بی گش مدل flower

کاپشن فلاور گزینه بعدی برای دخترهاست. این محصول با داشتن کلاه و فرم آزادی که دارد، کودک شما را کاملا گرم نگه می‌دارد.

کاپشن دخترانه اش کش بی گش مدل flower

طراحی پارچه این کاپشن به شکل گل‌دار است و با استفاده از زیپ باز و بسته می‌شود. در لبه‌های کلاه آن هم خز سفید رنگی وجود دارد که با رنگ پارچه لباس هماهنگ است.

5. کاپشن دخترانه مدل رویال

کاپشن بعدی با نام رویال شناخته می‌شود. سایزبندی این لباس برای کودکان 3 تا 5 سال مناسب است و رنگ آبی و ترکیبش با دیگر تناژهای دخترانه باعث شده تا جذاب‌تر باشد.

کاپشن دخترانه مدل رویال

متریال به‌کار رفته برای دوخت این کاپشن بسیار باکیفیت است و رویه‌ای از پارچه تی‌سی دارد. داخل آن هم لایه‌ای از خز نرم و لطیف و در میانه آن لایه‌ای از پشم شیشه 150 گرمی قرار داده شده است.

6. کاپشن دخترانه لوپیلو ضد آب مدل قطره

کاپشن لوپیلو مدل قطره، جنس پلی‌استری دارد. برای دوخت این لباس از آستر مخملی استفاده شده است و طراحی آزاد و راحتی دارد.

کاپشن دخترانه لوپیلو ضد آب مدل قطره

از جمله ویژگی‌های کاپشن قطره می‌توانیم به مقاومت بالای آن در برابر آب اشاره کنیم. همچنین کلاهی دارد که از سر کودک در برابر سرما محافظت خواهد کرد.

7. کاپشن دخترانه مدل بهاره

مدل بهاره در دسته کاپشن‌های اسپورت قرار می‌گیرد و می‌توان از آن به‌عنوان لباس روزمره برای کودکان استفاده کرد. این محصول طرح و رنگ جذابی دارد و بیشتر برای فصل پاییز مناسب است.

کاپشن دخترانه مدل بهاره

از جمله ویژگی‌های این کاپشن می‌توانیم به آستر سوزنی، کیفیت عالی پارچه و داشتن سایزبندی متنوع اشاره کنیم که آن را برای گروه‌های سنی مختلف مناسب کرده است.

8. کاپشن دخترانه مدل ایسا گوش دار

کاپشن دخترانه آیسا با پارچه خز دوخته شده است و با داشتن لایه آستر پلی‌استر، به خوبی کودک شما را گرم نگه می‌دارد. در این مدل دکمه و زیپ کار گذاشته شده است که تن‌خور ساده‌ای را برای آن رقم زده‌اند.

کمربند موجود روی لباس، ظاهر آن را زیباتر کرده و یک کلاه هم برای آن در نظر گرفته شده که گرمای این کاپشن را بیشتر کرده است.

9. کاپشن دخترانه لوپ مک مدل داخل خز

این کاپشن هم با جنسی از پلی‌استر می‌تواند انتخاب خوبی برای فرزندتان باشد. همان‌طور که می‌بینید، این لباس با زیپ باز و بسته می‌شود و کودک در آن کاملا راحت خواهد بود.

کاپشن دخترانه لوپ مک مدل داخل خز

نکته مهم درباره این کاپشن، وجود آستری از جنس خز است. به همین دلیل به خوبی کودک شما را از سرمای فصل پاییز و زمستان در امان نگه می‌دارد.

10. کاپشن دخترانه مدل Unicorn

کاپشن یونی کورن هم از نمونه‌های عالی و پرطرفدار بازار است. این محصول جنسی ترکیبی و باکیفیت از الیاف نخی و پلی‌استر دارد.

کاپشن دخترانه مدل Unicorn

با وجود استفاده از پارچه طرح‌دار، برای این کاپشن مدل ساده‌ای در نظر گرفته شده است که با کمک زیپ باز و بسته می‌شود. این مدل برای استفاده‌ روزمره و مهمانی‌ها انتخابی عالی خواهد بود.

11. کاپشن دخترانه مدل پافر شو

مدلی از کاپشن‌های موجود در بازار، پافرشوها هستند که آستین‌های آن‌ها از قسمت حلقه جدا می‌شود. با خرید این کالا می‌توانید تنوع بالایی از استایل‌های مختلف را برای کودک خود بسازید.

جنس این کاپشن ترکیبی از پشم، پلی‌استر و الیاف نخی است و آستری از جنس پارچه، پلی‌استر، خز و پشم دارد. طرح این کاپشن برای دختربچه‌ها بسیار عالی و مناسب است.

12. کاپشن دخترانه مدل گل بابونه

آخرین کاپشن در لیست ما نیز با طرح بابونه از جذاب‌ترین نمونه‌های بازار به‌شمار می‌آید که در سایزبندی متنوع برای سنین 4 تا 10 سال عرضه می‌شود. این محصول با طرح بابونه و مدل آزادی که دارد، بسیار پرفروش است.

جنس این کاپشن، چرم مصنوعی و آستر آن پارچه‌ای است. شما می‌توانید این محصول را برای مهمانی یا استایل‌های روزمره کودک خود انتخاب کنید.

خرید کاپشن دخترانه از دیجی کالا

در این مطلب به معرفی 12 نمونه از بهترین مدل‌های کاپشن دخترانه پرداختیم. شما می‌توانید هرکدام از این محصولات را در کنار گزینه‌های متنوع دیگر در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بیابید و بعد از بررسی دقیق مشخصات، مدل دلخواه خود را خریداری کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)