نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

سونوگرافی در منزل تهران برای بارداری با گاما پرتو

1403/6/5 11:37
325 بازدید
اشتراک گذاری

سونوگرافی در منزل تهران برای بارداری با گاما پرتو ارائه دهنده خدمات سونوگرافی در منزل تهران با دستگاه پرتابل و پیشرفته سونوگرافی در منزل

سونوگرافی در منزل تهران برای بارداری با گاما پرتو

سونوگرافی یکی از اقدامات مهم و ضروری در دوران بارداری است که با استفاده از آن می‌توان از سلامت جنین اطلاع پیدا کرد.

سونوگرافی فرایندی است که در آن، از طریق امواج صوتی تصویری می‌توان جنین درون شکم و رحم مادر را روی یک صفحه‌نمایش تماشا کرد و وضعیت جنین و اطمینان از رشد صحیح او را مورد بررسی قرار داد.

برای زنان باردار، به‌ویژه افراد با شرایط خاص، ممکن است مراجعه مداوم به مطب پزشک برای انجام معاینات سونوگرافی و انتظار برای مدت زمان طولانی، کار دشوار و در برخی شرایط غیرممکن باشد. در چنین شرایطی، خدمات سونوگرافی در منزل گاما پرتو، یکی از گزینه‌های عالی برای دریافت سونوگرافی در منزل در دوران بارداری است.

در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات و نحوه فعالیت مجموعه گاما پرتو بیشتر آشنا شویم.

خدمات سونوگرافی در منزل چیست؟

خدمات سونوگرافی در منزل چیست؟

با پیشرفت روزافزون علم و ماشینی شدن زندگی‌ها، اغلب خدمات، حتی خدمات پزشکی و مربوط به سلامت نیز سعی در هماهنگی با شرایط داشته و به‌صورتی متفاوت از گذشته ارائه می‌شوند. خدمات سونوگرافی در خانه، یکی از جدیدترین و می‌توان گفت بهترین اقداماتی است که شاهد انجام‌شدن آن به شکل گسترده در تمام کشور هستیم.

سونوگرافی بارداری، یکی از اقدامات بسیار و مهم و اساسی در فرایند بارداری است که به پزشک و مادر کمک می‌کند تا از شرایط جنین و سلامت آن مطلع شوند.

برای برخی از بانوان باردار به دلایل مختلفی مانند دور بودن از بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، مشکلات سلامتی و جسمی و نداشتن زمان کافی برای انتظار در کلینیک‌ها، استفاده از خدمات سونوگرافی و انجام آن در منزل، بهترین انتخاب است. مجموعه گاما پرتو، یکی از مجهزترین و معتبرترین ارائه‌دهندگان خدمات سونوگرافی در منزل تهران است که آماده ارائه خدمات به تمام شهروندان تهرانی در هر نقطه از شهر است.

بیشتر بخوانید : سونوگرافی چیست؟

سونوگرافی بارداری: چرا و چه زمانی به آن نیاز دارید؟

سونوگرافی بارداری یک آزمایش کلیدی در دوران بارداری است. در این آزمایش، از امواج صوتی برای ایجاد تصویری از جنین در رحم مادر استفاده می‌شود.از طرفی این آزمایش به ارزیابی سلامت، تکامل جنین و شرایط پزشکی مرتبط با بارداری کمک می‌کند.

انجام سونوگرافی بارداری برای اغلب زنان باردار ضروری است و اغلب مادران باردار باید در سه‌ ماه دوم بارداری خود و در هفته‌های 18 تا 20 بارداری، انجام سونوگرافی را در برنامه خود قرار دهند. در برخی شرایط، سونوگرافی باید پیش‌از هفته 14 بارداری و در سه‌ ماه اول انجام شود. برای برخی مادران با شرایط پزشکی ویژه، مانند ابتلا به بیماری‌هایی چون آسم، چاقی مفرط و … زمان و تعداد دفعات سونوگرافی ممکن است متفاوت باشد که توسط پزشک متخصص تعیین می‌شود.

در چنین شرایطی، مادران می‌توانند از خدمات سونوگرافی در منزل گاما پرتو استفاده کنند. سونوگرافی بارداری در سه‌ ماه اول، جهت بررسی مدت‌زمان حاملگی، در سه‌ ماه دوم جهت تعیین جنسیت و جزئیات مربوط به آناتومیک جنین، در سه‌ ماه سوم نیز برای ارزیابی، تعیین میزان رشد و تکامل جنین، شرایط سلامتی و پزشکی مادر برای زایمان انجام می‌شود.

نکته مهم : سونوگرافی غربالگری حتما باید در بیمارستان انجام شود. بعد از انجام سونوگرافی غربالگری توسط بیمارستان، می‌توانید در محل سکونت خود خدمات سونوگرافی در منزل گاما پرتو را در دوران بارداری دریافت کنید.

کاربردهای سونوگرافی بارداری: از بررسی سلامت جنین تا تشخیص مشکلات احتمالی

همان‌طور که گفتیم، سونوگرافی در بارداری یکی از اقدامات بسیار مهم است که نقش زیادی در پروسه بارداری ایفا می‌کند؛ به همین دلیل است که خدمات مربوطه متنوعی مانند سونوگرافی بارداری در منزل گاما پرتو، امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است. ازجمله کاربرد‌های سونوگرافی بارداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تشخیص و تایید باردار بودن
  • تشخیص و بررسی حاملگی مولار، حاملگی خارج از رحم و …
  • بررسی سقط جنین و احتمال بروز آن
  • بررسی عوارض بارداری
  • بررسی سن بارداری و تعیین حدودی زمان زایمان
  • تشخیص تعداد جنین (دوقلویی، سه‌قلویی و …)
  • بررسی شرایط جنین (میزان رشد، حرکت، موقعیت در رحم، ضربان قلب و …)
  • بررسی اندام‌های لگنی مادر مانند رحم، دهانه رحم و تخمدان‌ها
  • ارزیابی میزان مایع آمنیوتیک (مایع حاوی هورمون‌ها، مواد مغذی، آنتی‌بادی‌ها و … درون کیسه آمنیوتیک رحم مادر)
  • بررسی و تشخیص انواع مشکلات و ناهنجاری‌های جنین و نقص‌های مادرزادی
  • مشاهده جنین و اعضای بدن آن در رحم مادر

یکی دیگر از مهم‌ترین و لذت‌بخش‌ترین کاربرد‌های سونوگرافی بارداری نیز تشخیص و تعیین جنسیت جنین است که پروسه بارداری را برای اغلب پدر و مادر‌ها به‌یاد‌ماندنی و زیبا می‌کند.

مزایای سونوگرافی در منزل

انجام خدمات سونوگرافی در منزل گاما پرتو مزایای زیادی به همراه دارد؛ این مزایا عبارت‌اند از:

  • جلوگیری از اتلاف وقت در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مطب پزشک زنان
  • عدم نیاز به طی مسافتی طولانی برای رسیدن به محل انجام سونوگرافی
  • کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و افزایش سرعت پروسه سونوگرافی
  • انجام و دریافت خدمات سونوگرافی در مدت‌زمان کوتاه‌تر از مراکز حضوری
  • سادگی و سهولت انجام سونوگرافی و کاهش استرس مادر
  • در امان ماندن مادر و جنین از خطرات احتمالی، ویروس‌ها و عفونت‌هایی که در فضای بیمارستانی وجود دارند.
  • جلوگیری از حرکت بیش‌از اندازه، ایستادن و راه رفتن مداوم و طولانی مادر، به‌خصوص برای زنانی با شرایط خاص و دوران بارداری سخت
  • پروسه نوبت‌دهی و رزرو وقت ساده و بسیار سریع

خدمات سونوگرافی در منزل گاما پرتو

خدمات سونوگرافی در منزل گاما پرتو

گاما پرتو یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه پزشکی و سلامت است که به‌طور اختصاصی در زمینه خدمات متنوع و مختلف سونوگرافی در منزل شهر تهران فعالیت می‌کند. از مجموعه خدمات سونوگرافی در منزل گاما پرتو می‌توان به انجام سونوگرافی شکم و لگن، سونوگرافی کبد، سونوگرافی کلیه و مثانه، سونوگرافی رحم و تخمدان، سونوگرافی کیسه صفرا، سونوگرافی پانکراس، سونوگرافی پروستات و سونوگرافی بارداری در منزل با استفاده از دستگاه پرتابل سونوگرافی اشاره کرد.

مجموعه گاما پرتو، در نقاط مختلف شهر تهران، خدمات سونوگرافی در منزل را از جمله:

  • سونوگرافی در منزل شمال تهران
  • سونوگرافی در منزل شرق تهران
  • سونوگرافی در منزل غرب تهران
  • سونوگرافی در منزل جنوب تهران

ارائه می دهد که با دارابودن تأییدیه رسمی، تجهیزات پیشرفته و کارشناسان مجربی را به‌کار گرفته است.

با استفاده از خدمات گاما پرتو، دیگر نیازی نیست زنان باردار مسافت زیادی را برای حضور در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها طی کنند و ساعات زیادی را نیز در انتظار بمانند. برای استفاده از خدمات سونوگرافی در منزل تهران مجموعه گاما پرتو، به آدرس https://gama-parto.ir/sonography مراجعه کرده و فرم درخواست را تکمیل کنید. پشتیبانی گاما پرتو، در سریع‌ترین زمان ممکن برای انجام هماهنگی‌های لازم با شما در ارتباط خواهد بود.

رزرو آنلاین سونوگرافی در منزل گاما پرتو

رزرو آنلاین سونوگرافی در منزل گاما پرتو

برای دریافت خدمات سونوگرافی در منزل تهران از مجموعه گاما، کافیست به وب‌سایت https://gama-parto.ir مراجعه کنید و فرم درخواست سونوگرافی در منزل را تکمیل کنید.

بعد از تکمیل فرم و ثبت درخواست، گروه مجهز پشتیبانی گاما پرتو در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند. سپس از متخصصان سونوگرافی در منزل گاما پرتو اعزام شده و در محل حاضر می‌شوند و پس از بررسی شرایط، خدمات موردنیاز سونوگرافی در منزل را ارائه می‌دهند. در نهایت نیز عکس و مستندات سونوگرافی تحویل شما داده می‌شود.

تصویر سونوگرافی تهیه شده با کیفیت دیجیتال در همان لحظه به شما تحویل داده می‌شود. پزشک متخصص می تواند از این تصویر برای بررسی وضعیت بارداری و جنین استفاده کند.

تصاویر دیجیتال سونوگرافی در منزل گاما پرتو با کیفیت بسیار مناسبی ارائه می‌شود که نیاز به هزینه چاپ ندارد.

نمونه عکس سونوگرافی بارداری :

عکس سونوگرافی بارداری - گاما پرتو

تمام پروسه سونوگرافی در منزل توسط گاما پرتو، با استفاده از دستگاه پرتابل سونوگرافی و توسط متخصصان مجرب سونوگرافی مجموعه گاما پرتو انجام می‌شود.

هزینه سونوگرافی در منزل

بدون‌شک، یکی از دغدغه‌های مهم افرادی که قصد استفاده از خدمات سونوگرافی در منزل را دارند، هزینه انجام این کار است. هزینه انجام سونوگرافی در خانه، به عوامل و فاکتورهای مختلف و متعددی چون نوع سونوگرافی موردنیاز، محل سکونت فرد در شهر تهران، حساسیت انجام کار و تعرفه خاص سونوگرافیست بستگی دارد و نمی‌توان یک قیمت واحد برای تمام افراد در نظر گرفت. برای کسب اطلاعات دقیق و کامل از هزینه سونوگرافی در منزل گاما پرتو، بهتر است با شماره تلفن گاما پرتو تماس گرفته و با کارشناسان گاما پرتو در ارتباط باشید.

نتیجه‌گیری سونوگرافی در منزل تهران برای بارداری

سونوگرافی در منزل تهران برای بارداری - گاما پرتو

با پیشرفت علم و فناوری، اکنون امکان انجام سونوگرافی در منزل توسط گاما پرتو برای بانوان باردار فراهم شده است. با استفاده از دستگاه سونوگرافی پرتابل و قابل‌حمل گاما پرتو، دیگر نیازی به رفت‌وآمدهای طاقت‌فرسا و ماندن در صف‌های طولانی مطب پزشک نیست.

خدمات سونوگرافی در منزل گاما پرتو به‌خصوص برای زنان باردار، اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند به شما آرامش و راحتی بیشتری در دوران بارداری بدهد.

مجموعه گاما پرتو یکی از ارائه‌دهندگان این خدمت در تهران است. این مجموعه با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و تیم متخصص و متعهد، سونوگرافی بارداری را در منزل شما انجام می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی، می‌توانید به وب‌سایت گاما پرتو مراجعه کنید و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

مشخصات تماس با مجموعه گاما پرتو برای سونوگرافی در منزل تهران:

  • خدمات رادیولوژی و سونوگرافی در منزل تهران و کرج : https://gama-parto.ir
  • سونوگرافی در منزل تهران : https://gama-parto.ir/sonography
  • سونوگرافی در منزل کرج : https://gama-parto.ir/sonography-karaj
  • تلفن تماس : 09192559626 - 02177555659
  • اینستاگرام گاما پرتو : https://www.instagram.com/gama_parto_ir
  • پشتیبانی تلگرام گاما پرتو : https://t.me/gamaparto_support

خدمات سونوگرافی در منزل در دوره بارداری را با گاما پرتو تجربه کنید.

گاما پرتو، سلامت و آسایش شما اولویت اول ماست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)