نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

تغییر برند سالن بیوتی به ماهشو

1403/6/4 12:41
89 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

تغییر برند سالن بیوتی به ماهشو

اجازه دهید که متن تغییر برند سالن بیوتی به ماهشو (Maahsho) را با این جمله از باتجربه‌های دنیای کسب و کار آغاز کنیم: "ریبرندینگ، فقط یک اسم جدید نیست، بلکه بیانیه‌ای جسورانه از تکامل، انعطاف‌پذیری و تعهد به نوآوری است."

تغییر برند سالن بیوتی به ماهشو

در همه‌ی کنفرانس‌های انگیزشی و موفقیت، همه از تغییر صحبت می‌کنند، اما هر کسی شجاعت تغییر کردن را ندارد. مگر آن‌هایی که به پیشرفت کسب و کارشان ایمان دارند! و ماهشو یعنی "سالن بیوتی" سابق، بدون ترس از ایجاد دوگانگی در مخاطبانی که سال‌ها با آن آشنا هستند، برای پیشرفت، به استقبال تغییر برند رفته است.

پلتفرم ماهشو

درباره ماهشو "سالن بیوتی سابق"

وبسایت سالن بیوتی در 26 آذرماه سال 1401 فعالیت خود را به‌‌عنوان پلتفرم تخصصی معرفی مشاغل زیبایی در ایران آغاز کرد. بعد از مدت کوتاهی، توانست بیش از 6 هزار پروفایل زیبایی ایجاد کند. 100 منطقه را دراستان‌های مختلف ایران مثل مراکز زیبایی تهران، مراکز زیبایی کرج، اصفهان و شیراز و … را تحت پوشش قرار دهد.

سالن بیوتی حالا با چند سال سابقه، کسب تجربه و اطلاعات بیشتر، همانند خیلی از شرکت‌های دیگر، برای به‌روزرسانی کسب و کار و از همه مهم‌تر مرتبط شدن برند با نیازهای مشتری در تاریخ ششم خرداد ماه سال 1403 به نام ماهشو Maahsho یعنی مثل ماه، تغییر برند داد.

خدمات سالن بیوتی پیش از ریبرندینگ

سالن بیوتی با هدف تبدیل شدن به یک مرجع تخصصی برای معرفی سالن‌های زیبایی در سراسر ایران آغاز کرد. بنابراین با ثبت نام رایگان، متخصصین و کارشناسان حوزه خدمات زیبایی را گرد هم جمع کرد. در پلتفرم سالن بیوتی با مشخص کردن مراکز زیبایی در شهر و یا استان، پروفایل‌های زیبایی نزدیک‌ترین متخصصان زیبایی در منطقه، همراه با اطلاعاتی مثل نام مدیریت، خدمات و امکانات، رزرو آنلاین، آدرس، لوکیشن و شماره تماس نمایش می‌شوند.

پلتفرم راهنمای مشاغل زیبایی ماهشو

آشنایی با برند ماهشو

شما قبلا ما را با نام "سالن بیوتی" می‌شناختید ولی حالا با اسم جدید "ماهشو" در خدمتتان هستیم! این نام فارسی با معنی "به زیبایی ماه" با هدف ما بیشتر عجین است. با ماهشو مسیر زیبایی کوتاه است. به این معنا که با وارد کردن نام خدمات زیبایی مورد نظر لیستی از بهترین خدمات زیبایی شهر برایتان ردیف می‌شود.

بنابراین بجای پرس‌وجو از اهالی محل و جستجوی وقت‌گیر در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر، خیلی راحت تمامی سالن‌ها و کلینیک‌ زیبایی شهر را رصد می‌کنید. جزئیات و اطلاعات وارد شده در هر پروفایل، به‌روز و مطابق نیاز زیباجویان است.

چرا سالن بیوتی نیاز به ریبرندینگ داشت؟

مثل تمامی استارتاپ‌های دنیا که ذات پویا و نوآفرین دارند و از ایستایی نشانی از عدم حضور آن‌ها است، سالن بیوتی نیز با تغییرات همراه شد. از دلایل تغییر برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگاری با دنیای پویا: مرتبط ماندن و رقابتی بودن در بازار از طرفی دیگر همسو شدن با نیازهای مشتری، از اهداف مهم برای احیای برند است.
  • برای تقویت ارزش‌ها و چشم‌اندازها: برندهای جدید منعکس کننده‌ی ارزش‌های اصلی و چشم‌اندازهای شرکت برای آینده هستند. با ریبرندینگ به کاربران نشان می‌دهید که با برنامه‌ریزی دقیق، فصل نوینی از کار را آغاز کرده‌اید.
  • به‌روز بودن از نظر فناوری: ایجاد حضور دیجیتالی قوی‌تر و افزایش تجربیات کاربر به‌طور فزاینده‌ای در دنیای آنلاین. به‌روز بودن و همگام شدن با تغییرات تکنولوژی، برای سرپا نگهداشتن کسب و کارهای یک گزینه‌ی حیاتی است.
  • برای تکامل با مشتری: ریبرندینگ نشانی از تعهد به رشد و نوآوری است و شرکت‌ها را به سمت برآوردن تقاضای متنوع مشتری سوق می‌دهد. ریبرندینگ (Rebranding) بعد از سال‌ها تجربه، نشانی از خلاقیت و نوآوری است. معلوم است که با احساسات کاربران درگیر شده و نیازهای آن‌ها را به‌خوبی آنالیز کرده‌اید.

خدمات نوین با ماهشو

انتخاب نام فارسی "ماهشو با معنای به زیبایی ماه" دقیقا مرتبط با خدمات زیبایی این پلتفرم است. ماهشو در صدد است که با گسترش خدمات، مثل معرفی کلینیک‌های زیبایی و معرفی پزشکان متخصص در این حوزه، مسیر زیبایی را برای زیباجویان ایرانی کامل کند.

نام فارسی ماهشو که مرتبط با نوع خدمات است، نشانی از دقت و وسواس تیم ماهشو برای ارائه بهترین‌ها است. ماهشو در تلاش است تا یک بستر امن و مطمئن برای مشتریان و کاربران ترتیب دهد.

اهمیت ریبرندینگ

در دنیایی که دائما در حال تغییر است، برای عقب نماندن، باید همراه با آن تغییر کرد و شرکت‌ها و استارتاپ ها نیز برای پویایی و به‌روزرسانی نیازمند تغییر هستند. ریبرندینگ نشان می‌دهد که کسب و کار شما در حال رشد است و با تجربه‌ای که به‌دست آورده، مطابق با نیاز مشتری‌ها ارتقا یافته است.

  • انتخاب نام مناسب، به شما فرصت می‌دهد که از تجربیات به دست آمده در طول سال‌ها فعالیت، در راستای رضایت بیشتر کاربران قدم بردارید.
  • همگام بودن با تکنولوژی روز، باعث می‌شود که مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند. وقتی به‌روز باشی گرد و غبار کهنگی از کسب و کارتان زدوده شده و شکل و شمایل نوینی به خود می‌گیرد.

یکی از دلایل مهم برای ریبرندینگ، بازتاب درک احساسات کاربران در سال‌های ابتدایی کار است.

درگیر شدن با احساسات، نشانی از اهمیت شما به جزئیات است. چون شما قصد دارید دلخواه کاربران پیش‌روید. با ریبرندینگ، معلوم می‌شود که کسب و کار شما برنامه، استراتژی و چشم‌اندز مشخصی دارد.

تغییر برند شرکت‌های مهم

گاهی تغییر برند خیلی جزئی است و گاهی هم خیلی اساسی و از پایه است. در هر دو حالت تغییر برند کار شجاعانه و البته پرخرجی است.

در ادامه نگاهی گذری به ریبرندینگ شرکت‌های مهم دنیا می‌اندازیم:

برند X

اگر اپلیکیشن توییتر را روی گوشی داشته باشید و درگیر خبرهای تغییر برند آن نبودید، حتما از دیدن یک X سیاه در بین اپلیکیشن‌های گوشی‌اتان تعجب می‌کردید! بله یک ایکس سیاه بجای یک پرنده سفید!

گوگل Google

بله همین گوگل که هر روز پاسخگوی سوالات شما است، نامش در ابتدا Backrub بود و در سال 1997 نام آن به گوگل تغییر کرد.

برند Nike

برند نایکی در سال 1964 با نام Blue Ribbon Sports تاسیس شد. اما در سال 1971، با در نظر گرفتن استراتژی‌های جدید در حوزه ورزش و تولید کفش‌های ورزشی، نام آن به Nike تغییر کرد.

برند LG

در سال 1958 شرکت تجهیزات الکترونیک چند ملیتی به نام Gold Star در کره تأسیس شد. اما بعد از چند سال با در نظر گرفتن برنامه و استراتژی‌های جدید، با نام LG (Lucky Goldstar تغییر نام داد.

پلتفرم زیبایی ماهشو Maahsho

پلتفرم ماهشو (سالن بیوتی سابق) با هدف پایه‌گذاری فرهنگ استفاده از خدمات آنلاین سالن زیبایی کار خود را چند سالی است که آغاز کرده است. ماهشو پلتفرم تخصصی و مرجع پروفایل‌های زیبایی در سراسر ایران است. این وبسایت دامنه وسیعی از نیازهای مدیران سالن‌ها، متخصصان، آکادمی‌ زیبایی و جدیدا کلینیک‌هایی زیبایی برای خدمات‌دهی بهتر و بیشتر، پوشش می‌دهد.

لینک خبر : تغییر برند سالن بیوتی به ماهشو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)