نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

سرویس و تعمیر خودرو به صورت ۲۴ ساعته

1403/4/6 13:00
457 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

سرویس و تعمیر خودرو به صورت ۲۴ ساعته

مرکز امداد خودرو پاسارگارد خدمات امداد، سرویس و تعمیر خودرو به صورت ۲۴ ساعته تحت نظر افراد متخصص ارائه می شود.

با افزایش سفرهای برون شهری به شمال کشور در بهار و تابستان، وجود امداد جاده ای با کیفیت بیش از هر زمان دیگری ضروری است. گسترش استفاده از خودروهای شخصی و ارتقا تکنولوژی باعث گردیده است تا مصرف کنندگان امکان رفع مشکلات و راه اندازی مجدد خودرو را کمتر داشته باشند.

خدمات سرویس در ساری

دارندگان انواع خودرو به کمک خدمات سرویس در محل می توانند به دور از تحمل ترافیک های سنگین شهری و تردد در معابر شلوغ یا پیش از آغاز سفر برای صرفه جویی در زمان و هزینه ، از انجام سرویس های دوره ای خودرو در محل دلخواه خود استفاده نمایند.

اگر خودرو شما دچار مشکلی در شمال کشور از جمله شهر ساری شده باشد می توانید با امداد خودرو ساری (پاسارگارد) تماس بگیرید تا در کمترین زمان برای ارائه خدمات کنار شما باشند.

خدمات امداد در محل

خدمات امداد در محل

به هنگام خرابی خودرو، عدم حرکت آن از پارکینگ یا هر محل دیگری با استفاده از خدمات امداد در محل می توان در سریع ترین زمان ممکن، خدمات مورد نیاز را دریافت کرد.

ارائه مشاوره فنی

با تماس با امداد خودرو پاسارگارد و درخواست مشاوره، کارشناسان این مرکز به صورت 24 ساعته به ارائه مشاوره های فنی به فرد امداد خواه می پردازند . در صورت عدم رفع مشکل به صورت تلفنی، هماهنگی اعزام امداد در محل و پیگیری تا رفع مشکل را برای امداد خواه را صورت می دهند.

نگاهی به خدمات و سرویس های مرکز امداد خودرو در بابل

خدمات حمل خودرو

به هنگام وقوع تصادفات در شهر بابل ممکن است خودرو دیگر قادر به حرکت نباشد و یا در برخی مواقع، خرابی خودرو سبب توقف آن می شود؛ در این شرایط نیز امداد خودرو بابل (پاسارگارد )با استفاده از ناوگان مجهز و پرسنل حرفه ای جهت جلوگیری از آسیبهای احتمالی در زمان حمل خودرو درکنار مشتریان است. به دنبال اعلام درخواست، خودرو بر به محل اعزام می‌شود و خودروی امداد خواه را به نزدیک ترین نمایندگی مجاز منتقل خواهد کرد.

خدمات حمل خودرو

استفاده از قطعات و لوازم اصلی

در زمان تصادفات و یا خرابی خودرو، ممکن است برخی از قطعات خودرو دچار آسیب شود. پس از بررسی سلامت خودرو و قطعات، در صورت نیاز تکنسین تعمیرات امداد خودرو پاسارگارد در صورت معیوب بودن از قطعات اصلی برای تعمیر خودرو استفاده کرده و فاکتور رسمی قطعات و تعمیرات را جهت اطمینان از اصالت و سلامت قطعات را به فرد امداد خواه تحویل می دهند.

تعویض باتری خودرو

تمام شدن شارژ باتری یا تمام شدن طول عمر مفید باتری برای هر خودرویی رخ می دهد. با توجه به این‌که گاها افراد سودجو از اعتماد مشتری سوءاستفاده کرده و باتری‌های سالم را با یک باتری جدید و بعضا متفرقه جایگزین می کنند، بنابراین اعتماد کردن به افراد در چنین شرایطی بی تردید سخت است و امداد خودرو پاسارگارد به ‌صورت کاملاً تخصصی در این زمینه عمل می‌کند.

ابتدا وضعیت باتری بررسی می گردد. در صورتی که عمر مفید باتری به پایان رسیده باشد، باتری‌های اصلی بر روی خودروی امداد خواه نصب می گردد و گارانتی باتری در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا از این بابت نیز اطمینان کامل حاصل شود.

پنچرگیری خودرو در محل

در هر کجای شهر که خودروی مشتری پنچر شده باشد، می توانید درخواست خود را از طریق تماس با ما مطرح نمایید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان امداد به محل مراجعه کرده و پنچرگیری خودرو را انجام می‌دهند.

امداد خودرو جاده ای شبانه روزی پاسارگارد

امداد خودرو جاده ای شبانه روزی پاسارگارد

امداد پاسارگارد یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های امداد جاده ای در سراسر کشور است که به محض تماس مشتریان، نزدیک‌ترین امدادگر را به محل اعزام می‌کند.

ویژگی‌های امداد خودرو جاده ای شبانه روزی

حضور بیش از ۱۰۰ خودروی امداد کاملا مجهز در قائم شهر

فعالیت شیفتی بیش از ۱۲۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور

  • میانگین زمان حضور در محل کمتر از ۳۰ دقیقه
  • امدادرسانی جاده ای به صورت ۲۴ ساعته در تمام استان‌ها
  • پوشش تمام محورهای پر تردد
  • پوشش تمام محورهای اصلی کشور به ویژه محورهای پر تردد
  • فعالیت انواع متخصصین خدمات پس از فروش مانند تعمیرکار، صافکار و غیره

کارشناسان امداد پاسارگارد در صورت امکان مشکلات فنی خودرو را در محل برطرف کرده و در کوتاه‌ترین زمان خودرو را آماده ادامه سفر خواهند کرد، اما در صورت لزوم، خودرو به نزدیک‌ترین نمایندگی منتقل شده تا توسط متخصصان مجرب، تعمیر شوند.

گروه گسترده امداد خودرو

برای برقراری ارتباط با امداد خودرو جاده ای شبانه روزی پاسارگارد تنها کافیست با ما تماس برقرار کنید تا ضمن دریافت راهنمایی‌های لازم، سریع‌ترین خودرو امدادی به محل حضور شما ارسال شود.

لازم به ذکر است زمان رسیدن نیروهای امدادی متناسب با محل حضور درخواست کننده متغییر است. وضعیت ترافیک جاده، وضعیت آب و هوایی، تعداد درخواست‌های لحظه ای در منطقه و مواردی از این دست، متغیر خواهند بود ولی به طور میانگین خودرو امدادی در کمتر از ۳۰  دقیقه در محل درخواست کننده حاضر خواهند شد.

گروه گسترده امداد خودرو

کلام آخر

با مروری بر خدمات متنوع امداد خودرو پاسارگارد متوجه می شویم که چرخه ارائه خدمات ما که متولی اجرای آن در اختیار شرکت خدمات و تجارت پاسارگارد است با وجود خدمات مطرح شده به جهت افزایش رضایت، ایجاد آرامش خاطر و آسودگی امور مشتریان تکمیل گردیده است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)