نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

ایمپلنت دندان با کیفیت بالا و قیمت مناسب

1402/2/16 15:11
472 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

آیا شما نیز به خوبی از دندان های خود مراقبت می کنید؟ روزانه چند بار از نخ دندان و مسواک استفاده می کنید؟ آیا می دانید که مصرف دخانیات و وارد شدن ضربه های شدید می تواند در از بین رفتن دندان های شما موثر باشد؟ فاکتورهای متعددی در از بین رفتن دندان های شما نقش خواهند داشت، بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع باید بدانید که نبودن دندان در دهان می تواند تاثیرات منفی بر طرح لبخند و حتی تکلم بهتر شما نیز بگذارد.

در صورتی که بنا به هر دلیلی شما نیز دندان های خود را از دست داده باشید، باید بدانید که ایمپلنت دندان یک راه کار بی نظیر بوده که همانند دندان های طبیعی کارایی خواهند داشت. به همین دلیل بهترین راه برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته به حساب می آید.

توجه داشته باشید که افراد متقاضی جهت جراحی کاشت دندان دغدغه ای همچون ایمپلنت دندان با کیفیت بالا و قیمت مناسب را نیز دارند، که این موضوع در اقدام به انجام این روش کمی آن ها را نگران می کند. اما چرا نگران؟ با همراهی ما در این مطلب می توانید با خیالی آسوده درمان خود را نزد بهترین متخصصان آغاز کنید.

ایمپلنت دندان

کیفیت را هدف اصلی خود قرار دهید !

ایمپلنت دندان یک پروسه درمانی با حساسیت و پیچیدگی بسیار بالا محسوب می شود؛ در نتیجه کیفیت انجام این روش باید هدف اصلی شما باشد. بیش از 100 برند در بازار محصولات مرتبط، ایمپلنت های دندانی را نیز عرضه کرده اند، که هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته؛ برخی با کیفیتی بالا و بعضی از آن ها کیفیت خوبی نخواهند داشت. بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران در این مواقع با بررسی تمامی جوانب و با در نظر گرفتن شرایط بیمار و همچنین مشورت با او، بهترین نوع آن را انتخاب خواهد کرد؛ بدین ترتیب شما نیز موظف خواهید بود تا نیاز خود را به دکتر اطلاع دهید تا از بهترین و مناسب ترین نوع ایمپلنت های دندانی برای آغاز فرایند درمان شما استفاده شود.

با وجود دائمی بودن این پروسه، شاید تصور کنید که نوع آن اهمیتی ندارد و یا به علت پر هزینه بودن آن به خصوص در مواقعی که دندان های بسیار زیادی از بین رفته باشند، ایمپلنت ها با کیفیت های پایین را انتخاب کنید. هرگز چنین کاری نکنید و کیفیت را برای هزینه کمتر کنار نگذارید. عدم استفاده از ایمپلنت های خوب و شناخته شده می تواند در بروز عوارض همانند عفونت دندان و لثه ها نیز نقش داشته باشند و به فک شما نیز اسیب برساند. به دنبال این نوع عوارض حتی ممکن است شما عزیزان دیگر قادر به استفاده از این پروسه زیبایی و درمانی نباشید. در نتیجه درمان خود را به متخصص ایمپلنت خوب و با تجربه بسپارید.

قیمت مناسب ایمپلنت ها

با وجود تفاوت در نرخ ارزش ارز در برخی کشور ها، میزان هزینه لازم جهت آغاز فرآیند درمان جراحی ایمپلنت متغیر می باشد؛ جالب است بدانید که ایران نیز از جمله کشور هایی بوده که با وجود وارد شدن محصولات ایمپلنت از دیگر کشورها درگیر چنین مسائلی می باشد. البته شایان ذکر است که بهترین برند ها از ایمپلنت های دندانی مربوط به کشورهای خارجی می باشند، اما با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی کشور ما در این زمینه، بسیاری از شرکت های داخلی توانسته اند بهترین نوع ایمپلنت ها را تولید کنند که هزینه حاصل از آن ها بصرفه تر نیز خواهد بود. طی این پروسه درمانی و زیبایی باید بدانید که ممکن است در بازه زمانی طولانی تحت درمان نیز قرار بگیرید، در واقع این پروسه مرحله به مرحله بود و همانند برخی دیگر از تکنیک های دندانپزشکی تنها در یک جلسه به پایان نمی رسد و نیازمند فرایند های درمانی می باشد. در نتیجه فاکتور دیگری که می تواند در هزینه این روش درمانی تاثیر بگذارد، چند مرحله ای بودن این پروسه است. میزان دندان های از دست رفته شما نیز از جمله مسائلی است که در تعیین هزینه ایمپلنت می تواند نقش داشته باشد. همچنین وجود تعداد دندان های مورد نیاز جهت ترمیم نیز خود به تنهایی دارای هزینه بوده و لازم است تمامی دندان های باقی مانده درمان شوند تا روند جراحی ایمپلنت دندان ها نیز به خوبی سپری شود. به طور کلی تمامی مراحل ایمپلنت دندان نیازمند یک روند درمانی تکمیلی می باشند، که سبب می شود تا هزینه جراحی کاشت دندان نیز تغییر کند.

چه نتیجه ای باید از ایمپلنت دندان با کیفیت بالا و قیمت مناسب بگیریم؟

سلامتی شما حرف اول را در هر پروسه درمانی میزند، به این معنا که نباید هیچ عاملی سبب شود تا شما از سلامتی خود چشم پوشی کنید. شاید هزینه های بسیار پایین شما را به سمت ایمپلنت هایی با کیفیت کم سوق دهند، اما آیا فکر می کنید ارزش مشکلات و عوارض بعد از درمان را دارد؟ نکته ای که باید به آن توجه کنید، آن است که هزینه بسیار پایین و استفاده از ایمپلنت ها با کیفیت نا مناسب می تواند هزینه های شما را چند برابر کند، در صورتی که ایمپلنت هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب یک گزینه فوق العاده بوده که تنها با یک بار درمان می تواند دست یابی شما به دندان هایی سالم، مرتب و مناسب را محقق کند. در نتیجه دکتر امیر محمدی به واسطه علم و دانش خود در این زمینه توصیه می کند، تا روند جراحی ایمپلنت دندان برای شما عزیزان با دقت و کیفیت بالایی انجام شود، به گونه ای که نتیجه نهایی فوق العاده، همراه با صرفه جویی در هزینه های درمانی باشد. تنها کافیست به یک دکتر ایمپلنت خوب مراجعه کرده و تمامی انتظارات خود را بیان کنید و با خیالی آسوده پروسه درمانی خود را به دستان توانمند پزشک بسپارید.

 منبع : https://dramirmohammadi.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)