نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

اجزای تشکیل دهنده کالسکه کودک و قیمت آن

1401/12/21 10:31
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

وقتی نوزاد به دنیا می آید به انواع و اقسام وسایل مختلف نیاز دارد که این وسایل هم برای نوزاد و هم برای والدین کاربردی و ضروری می باشند. یکی از وسایل بسیار مهم که از موقع تولد نوزاد تا سنین بالاتر یعنی چهار و پنج سالگی او مورد استفاده قرار می گیرد، کالسکه می باشد. کالسکه وسیله ای است که مانند صندلی ماشین کودک برای خانواده هایی که اهل بیرون رفتن و گشت و گذار می باشند، خرید آن اهمیت بسیار ویژه ای دارد. یکی از مسائلی که هنگام بیرون رفتن کودک اهمیت زیادی دارد، تامین امنیت و آسایش او و از طرف دیگر راحتی والدین است، بنابراین تهیه بهترین کالسکه کودک متناسب با نیاز و همچنین برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد و جنس درجه یک ضروری می باشد.

اجزای تشکیل دهنده کالسکه کودک و قیمت آن

وقتی فرشته دلبند شما والدین عزیز پا به زندگیتان می گذارد، تمام دغدغه تان علاوه بر مراقبت جسمی و روحی از او، خرید بهترین وسایل و لوازم از جمله شیشه شیر، پستانک، صندلی غذا کودک، لباس نوزادی، کمد، گهواره و ... می باشد. ما این نوید را به شما می دهیم که در هر جای ایران که زندگی می کنید، می توانید با مراجعه به وب سایت ما و با جستجو در قسمت ها و آیتم های مختلف آن، بهترین وسایل را برای کودک خود در معتبرترین برندها و با قیمتی ویژه و مناسب از ما تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی بدو نی نی دارای پشتیبانی آنلاین است که از طریق چت باکس موجود در سایت می توانید سوالات خود را نیز از کارشناسان زبده ما بپرسید.

کالسکه نوزاد از چه اجزایی تشکیل شده است؟

کالسکه نوزاد از چه اجزایی تشکیل شده است؟

کالسکه از پرمصرف ترین وسایل در سیسمونی نوزاد و کودک می باشد، بنابراین برای خرید آن باید اطلاعات مهمی راجع به آن داشته باشید. کالسکه مانند هر وسیله از قطعات اصلی و جانبی تشکیل شده است و باید از استحکام خوبی برخوردار باشد تا امنیت کودک را تامین نماید. به طور کلی می توان بیان داشت که کالسکه مانند وسایل دیگر همچون روروئک کودک، باید از طراحی مهندسی مناسبی برخوردار باشد به طوری که کودک در آن راحت بنشیند و همچنین فضای دید خوبی به بیرون داشته باشد. از اجزای کالسکه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • اسکلت یا فریم : اسکلت که به آن چارچوب هم گفته می شود، قسمتی است که نشیمنگاه و دیگر وسایل مانند کریر بر روی آن به اصطلاح سوار می شود.
  • نشیمنگاه : نشیمنگاه مهم ترین قسمت کالسکه است، زیرا راحتی نوزاد را تامین می کند. این قسمت از کالسکه باید به نحوی باشد که قابلیت خوابیدن داشته باشد و به صورت تخت شود. نشیمنگاه باید دارای نگهدارنده و همچنین کمربند باشد تا نوزاد مخصوصا در ماه های اول روی آن لیز نخورد.
  • سایبان : سایبان جهت محافظت نوزاد از آفتاب و یا باد و باران می باشد. سایبان باید از پوشش دهی مناسبی برخوردار باشد و همچنین بافت آن به نحوی باشد که هوا به خوبی در آن رد و بدل شود و از گرمای زیاد در آن جلوگیری شود.
  • سینی غذا : در خارج از منزل از کالسکه نیز می توان به عنوان وسیله غذاخوری نوزاد نیز استفاده کرد. کالسکه مرغوب باید دارای سینی نگهدارنده ظروف غذا و لیوان باشد.

از دیگر اجزای کالسکه می توان به پشه بند، نگهدارنده سر نوزاد، ارتفاع دستگیره، سبد، پتوی کالسکه، کیف لوازم کودک همراه کالسکه و سیستم گرمایشی اشاره نمود.

قیمت کالسکه چقدر است؟

قیمت کالسکه چقدر است؟

قیمت خرید کالسکه بسته به فاکتورها و آیتم های مختلفی متفاوت است. اولین فاکتور موثر بر روی قیمت کالسکه کودک، نوع برند سازنده آن می باشد. برندهای ایرانی و خارجی در نوع جنس به کار رفته در ساخت کالسکه با یکدیگر متفاوت می باشند و در نتیجه قیمت آنها نیز با یکدیگر اختلاف دارد.

لازم به ذکر است که هر چه اجزای کالسکه بیشتر و از امکانات بیشتری برخوردار باشد، قطعا قیمت بالاتری نیز دارد. ما در سیسمونی فروشی بدو نی نی انواع مختلف کالسکه نوزاد و کودک را متناسب با بودجه شما موجود داریم. شما در ابتدا باید بدانید چه نوع کالسکه ای از جمله ورزشی، مسافرتی، سنتی، عصایی و ... را می خواهید برای نوزادتان تهیه کنید، سپس کارشناسان ما بر اساس بودجه شما و نیازهایتان بهترین کالسکه را به شما معرفی می کنند. همچنین ما در فروشگاه اینترنتی بدو نی نی خدمات پس از فروش برای خرید انواع کالسکه و دیگر وسایل را داریم تا در صورت وجود مشکل و یا هر گونه سوال در رابطه با استفاده از آن، بتوانیم راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)