نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

محصولات فضای باز شامل چه وسایلی است؟

1401/12/17 9:49
291 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید برخی اوقات، تایم خود را در فضای باز بگذرانید و از هوای تازه لذت ببرید، بهتر است از وسایلی استفاده کنید که شرایط را برایتان محیا کند. حال منظور از این شرایط، چه شرایطی است؟ فرض کنید بخواهید زیر نور آفتاب و روی زمین بنشینید؛ بدون اینکه سرپناه خاصی داشته باشید یا اینکه زیر‌تان چیز نرمی قرار داشته باشد، همه چیز خوب پیش می‌رود؟ وقتی به شما و اطرافیان‌تان خوش می‌گذرد که در سایه و روی مبل یا صندلی راحتی نشسته باشید.

این شرایط می‌تواند در خانه‌تان یا در یک کافه و رستوران باشد. تمامی محصولات فضای باز برای این به‌وجود آمده‌اند که راحتی افراد را رقم زده و بهترین اوقات را برای آن‌ها فراهم کنند. فرقی نمی‌کند که از این وسایل در حیاط یا حیاط خلوت خانه خود استفاده می‌کنید یا اینکه قصد دارید آن‌ها را در رستوران و کافه خود جای دهید؛ در هر صورت باید بهترین نوع را فراهم آورید. اهمیتِ داشتن چنین تجهیزاتی با کیفیت مناسب، به این دلیل است که به‌طور معمول آن‌ها، در معرض آفتاب قرار می‌گیرند و ممکن است زود خراب شوند.

محصولات فضای باز شامل چه وسایلی است؟

آلاچیق فضای باز، روف گاردن و انواع آن

به احتمال زیاد آلاچیق را در پارک‌ها و فضا‌های باز مشاهده کرده‌اید. این سازه‌ها در چنین مکان‌هایی تعبیه می‌شوند تا افرادی که قصد دارند در پارک یا فضای سبز قدم بزنند، از این فضا استفاده کرده و زیر یک پناه‌گاه، استراحت کنند. این نوع از محصولات فضای باز تنها برای پارک‌ها استفاده نشده و بسیاری از افراد می‌توانند آن‌ها را به‌صورت شخصی در حیاط خانه خود داشته باشند. بسیاری از افرادی که فکر خلاقی دارند، از این سازه‌ها برای کافه یا رستوران خود بهره برده و در روف گاردن خود، چندین آلاچیق قرار می‌‎دهند.

روف گاردن مکانی است که در بالای ساختمان و در قسمت حیاط خلوت قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد برای اینکه چنین فضایی را زینت بخشیده و به‌صورت بهینه از آن استفاده کنند، فضای سبزی را ایجاد کرده و تجهیزات مورد‌نیاز برای خوش‌گذرانی را فراهم می‌آورند. برخی دیگر هم از این محیط و محصولات فضای باز، برای کسب درآمد بهره می‌برند؛ روف گاردن مکان جذابی برای دایر‌کردن رستوران و کافی‌شاپ است. مطمئن باشید مشتری‌ها از وجود چندین آلاچیق زیبا و منحصر‌به‌فرد در روف گاردن رستوران‌تان، هیجان‌زده می‌شوند.

در‌واقع، آلاچیق در دسته سازه‌هایی قرار می‌گیرد که حالت سایه‌بان دارند. این سازه سایبانی در انواع مختلفی از جمله: چوبی، فلزی، شیشه‌ای و سنگی ساخته می‌شود. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از مدل چوبی بهره ببرند تا علاوه‌بر کارایی، از زیبایی و جذابیت آن هم استفاده کنند. بهتر است پیش از تهیه این وسیله، مطمئن شوید که تمامی اجزای آن کیفیت بالایی داشته و در برابر رطوبت، باران و همچنین نور خورشید از خود مقاومت نشان می‌دهد.

آلاچیق فضای باز، روف گاردن و انواع آن

چتر فضای باز و انواع آن

بسیاری از کافه و رستوران‌ها از این نوع محصولات فضای باز استفاده می‌کنند. این مدل چتر‌ها اغلب در مدل پایه وسط یا پایه کنار هستند. مدل پایه وسط چتر کافه رستورانی به این شکل است که پایه چتر، به‌طور دقیق در زیر آن قرار نگرفته و قسمت بالایی، کمی جلو‌تر از پایه قرار می‌گیرد. چنین مدلی بیشتر برای مکان‌هایی مناسب است که افراد قصد دارند، چتر رستورانی را در یک گوشه قرار داده و فضای زیادی را اشغال نکنند. مدل پایه وسط هم وزن سبکی داشته و بیشتر برای حمل‌کردن مناسب است.

می‌توانید چتر فضای باز و روف گاردن پایه وسط را از روف گاردن برداشته و آن را در حیاط منزل خود قرار دهید. نوع برقی این دسته از محصولات فضای باز، مناسب مکان‌هایی است که شرایط آب‌و‌هوایی یکنواختی داشته و افراد نمی‌توانند سایبان را به‌صورت دستی جمع کرده و دوباره باز کنند. بهتر است بدانید با اینکه این مدل بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد و کار را برایتان راحت‌تر می‌کند، اما مقاومت و کیفیت مدل‌های دیگر را ندارد. البته که باید برای نصب و راه‌اندازی آن هم هزینه گزافی را بپردازید.

چتر فضای باز و انواع آن

تاب فضای باز و روف گاردن؛ یکی از وسایل جذاب در فضای باز

دوست دارید زیبایی و کارایی را در کنار هم داشته باشید؟ بهتر است از تاب استفاده کنید، تا هم از جلوه جذاب آن بهره برده و هم بتوانید روی آن بنشینید. بسیاری از افرادی که دارای کافه هستند و می‌خواهند فضایی خاص را برای مشتریان خود به‌عمل آورند، این نوع از محصولات فضای باز را خریداری کرده و در جایی درست قرار می‌دهند. حتما تاب‌هایی را دیده‌اید که بسیاری از افراد در گوشه‌ای از خانه خود قرار می‌دهند؛ این نوع باید با آن‌ها تفاوت داشته باشد.

تاب‌هایی که برای فضای باز و روف گاردن استفاده می‌شوند باید چارچوب مقاومی داشته و پارچه کوسن و بالش آن‌ها به‌صورتی باشد که به مرور زمان، کیفیت خود را در برابر نور آفتاب از‌دست ندهد. برخی ترجیح می‌دهند از این وسیله در باغ خود هم بهره ببرند. فرض کنید هنگام غروب آفتاب در باغ و ویلایی سرسبز روی یک تاب نشسته و در حال خواندن کتاب با صرف یک فنجان نوشیدنی هستید؛ حتی فکر‌کردن به این موضوع هم می‌تواند دلنشین باشد. این نوع از محصولات فضای باز دارای انواع مختلف فلزی، چوبی، حصیری و سایبان‌دار است.

سایبان بادبانی؛ مدرن ترین نوع سایبان

این نوع سایبان که عنوان مدرن‌ترین را از آن خود کرده، بسیار انعطاف‌پذیر بوده و دارای پارچه‌ای است که مقاومت بالایی دارد. نام این مدل، از بادبان کشتی الهام گرفته شده است. نصب سایبان بادبانی بسیار ساده است؛ اگر به همراه این نوع، چندین میله را دریافت نکردید، می‌توانید برای دایر‌کردن آن در وسط حیاط یا ویلا، از ستون‌های بتنی بهره ببرید.

سایبان بادبانی؛ مدرن ترین نوع سایبان

مبلمان فضای باز و روف گاردن

با داشتن این نوع از محصولات فضای باز در ویلای خود می‌توانید نهایت لوکس و خاص‌بودن را تجربه کنید. برای داشتن مبلمان در فضای باز، باید مدلی را برگزینید که به مرور زمان خراب نشود. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند این آیتم از فضای باز در خانه یا کافه و رستوران خود را از جنس حصیری یا فلزی انتخاب کنند. می‌توانید برای تکمیل تمامی آیتم‌ها و همچنین حفظ‌کردن مبلمان خود در برابر نور خورشید، از چتر رستورانی استفاده کنید.

مبلمان فضای باز و روف گاردن

تهیه بهترین محصولات فضای باز از ماهوت

برای اینکه چنین وسایلی را به‌صورت اینترنتی تهیه کنید، باید از مورد اعتماد‌بودن آن سایت اطمینان حاصل کنید. ماهوت یکی از مجموعه‌هایی است که هم مورد اعتماد بوده و هم محصولات مورد‌نیاز شما را به‌صورت سفارشی برایتان تولید می‌کند. می‌توانید سازه های پارچه ای و چادری ماهوت را برای فضای باز منزل یا محیط کار خود انتخاب کنید.

پسندها (2)

نظرات (1)

حانیهحانیه
17 اسفند 01 18:16
سلام مدیر نی نی وبلاگ ما اوندفعه ها به این سایت سر زدیم خیلی خوب بود محصولات عالی ای داشت واقعا بهترین بود  ما هم خریدمونو از اینجا انجام میدیم ایندفعه