نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

داشتن بینی خوش فرم و مناسب صورت با دکتر جاودانی

1401/11/27 11:12
408 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

اگر به دنبال جراحی زیبایی بینی خود هستید ، قطعا باید به دنبال یک فرم بینی بی نظیر و مناسب صورت خود باشید. شاید تصور می کنید بینی ایده آل دارای ویژگی هایی همچون قوس بسیار زیاد ، نوک سر بالا و ظرافت بسیار زیاد استخوان آن می باشد ، اما باید بدانید که این تصمیمی نیست که شما به تنهایی بتوانید از عهده آن بر آیید. حتما با خود فکر می کنید که چرا ؟ یا شاید تصور می کنید که نمی توانید در نوع فرم بینی خود به هنگام جراحی بینی تصمیم بگیرید و نظر خود را به پزشک اطلاع دهید. باید بدانید که پروسه جراحی بینی تحت نظر بهترین جراح بینی دکتر جاودانی در ابتدا با تمرکز بر سلامت و تنفس راحت زیبا جو آغاز شده و سپس بر روی فرم بینی مناسب صورت زیبا جو جهت ایجاد یک هارمونی بی نظیر با دیگر اعضای صورت و از همه مهم تر نظر شخص شما زیبا جویان عزیز تصمیم گیری خواهد شد.برای اطلاع از جراحی بینی ترمیمی به این لینک مراجعه کنید.

جراحی بینی

توازن اعضای صورت همان چیزی که به دنبالش هستیم!

با وجود ساختار بینی در مرکز صورت ، باید بدانید که نقش بسزایی در توازن میان دیگر اجزا صورت دارد.

به این معنا که اگر بینی را یک عضو جداگانه در نظر بگیریم، شاید بسیار ظریف و مناسب باشد، اما زمانی که در کنار دیگر اعضای صورت به آن توجه می کنیم در زیبایی ظاهر شما تاثیرات منفی و مثبتی می گذارد. همین موضوع سبب شده است تا بهترین جراح بینی در زمان ایجاد یک فرم بینی مناسب با صورت، چانه، پیشانی و گونه، چشم ها و شکل کلی صورت زیبا جو را با دقت بررسی کند و فاصله میان آن ها را با وجود استاندارد های موجود بسنجد.

حالا به یکی از عکس های خود نگاه کنید، جز به جز اعضای صورت خود را با دقت بررسی کنید، به بینی خود و فاصله میان آن با لب ها توجه کنید، تصور می کنید ساختار کوچک بینی شما می تواند چهره ای زیبایی را به شما هدیه دهد یا نا هماهنگی آن با دیگر اعضای صورت باعث می شود از زیبایی چهره شما کاسته شود؟ آیا تنها اصلاح قوز و بد فرمی استخوان و کوچک کردن به اندازه حفره های بینی می تواند تاثیری بر زیبایی صورت شما داشته باشد؟ هنگامی که با این سوالات موجه می شوید تصمیم گیری برای شما سخت می شود ، بنابراین مراجعه به جراح بینی با تجربه و ماهر همراه با داشتن علم زیبا شناختی از چهره افراد و با در نظر گرفتن فرم بینی مناسب صورت هر فردی با توجه به فاکتور های متعدد، بهترین فرم بینی را برای شما در نظر می گیرد، تا علاوه بر افزایش زیبایی ظاهر و کوچک شدن متناسب بینی، هیچ گونه اختلال تنفسی پیش نیاید. بنابراین اجازه دهید جراح بینی بعد از بررسی تمامی موارد بهترین نوع فرم بینی مناسب با چهره شما را پیشنهاد کند.

فاکتور های ایده آل برای فرم بینی فوق العاده

پزشکان در عمل بینی، زاویه ایده آل میان بینی و لب بالا را بین 90 الی 120 درجه تعریف کرده اند. جالب است بدانید که اگر فرم بینی شما با نوک بسیار سربالا باشد چهره شما را بی تجربه و بی اعتماد نشان خواهد داد، اما اگر بسیار افتاده باشد، افراد در نگاه اول تصور می کنند شما فردی بد اخلاق هستید یا حتی سن شما را بیشتر از ان چیزی که هست نشان خواهد داد.

از دیگر فاکتور های مهم در داشتن فرم بینی خاص و مناسب، کلوملا بینی است، کلوملا تیغه میان سوراخ بینی بوده که زمانی که شما در حالت نیمرخ با دیگران هستید به چشم می آید. در واقع حالت ایده آل در این ناحیه 3 الی 5 میلی متر بوده و هرگز نباید از آن بیشتر شود.

شکست ناحیه سوپراتیپ یک شکل بی نظیر از بینی محسوب می شود، که از نیمرخ نوک بینی زاویه ای شکست دارد و رو به بالا می رود. البته باید بدانید که این نوع شکست برای بینی خانم ها به علت ظرافتی که دارد بسیار ایده آل بوده، اما در آقایان بینی صاف و بدون شکست در نوک بینی جذاب تر خواهد بود.

انتظارات بیش از حد و دردسرهای آن

اصرار، پا فشاری و نداشتن یک نگاه واقع بینانه همه این ها جراح را وادار به انجام عمل بینی به روشی نا درست خواهد کرد. به همین منظور تصورات اشتباه خود را کنار بگذارید و از پا فشاری برای جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی در صورت عدم تائید جراح بینی خودداری کنید. فرایند جراحی در این نوع فرم از بینی به علت تراشیدن و حتی شکستن استخوان، آسیب دیدگی بیش از حد پوست افراد دچار مشکلاتی خواهند شد. از جمله شایع ترین مشکلات می توان به عدم تنفس آسان، فرورفتگی بینی و افتادگی نوک بینی نیز اشاره کرد، که تنها با انجام عمل بینی ترمیمی بهبود می یابد. بنابراین این فرم از بینی تنها به عده بسیار کمی از زیبا جویان توصیه شده که شرایط مناسبی دارند و پوست و استخوان بینی آن ها از مقاومت بالایی برخوردار است. حتی لازم به ذکر بوده که جراحی زیبایی بینی با ایجاد قوس بسیار زیاد و نوک سر بالا با مد در یک راستا نبوده و آقایان و حتی خانم ها دیگر تمایلی به انجام این تکنیک ندارند.

جراحی بینی یک شعبده بازی نیست؟

بهتر است به هنگام انتخاب شکل بینی خود برای عمل بینی، به دنبال یک فرم طبیعی باشید تا بیشترین شباهت را از لحاظ اندازه، شکل و تناسب به بینی طبیعی را داشته باشد. بنابراین در نظر گرفتن پارامترهای اساسی در این مواقع بسیار مهم بوده و شما نباید به چهره افراد مشهور و نوع فرم بینی آن ها توجه کنید. تقلید از این دسته افراد تنها چهره شما را مصنوعی کرده و به علت عدم توجه به ساختار دیگر اعضای صورت ، زیبایی گذشته را نیز از چهره شما می کاهد. البته این به آن معنا نخواهد بود که انتظارات تان را به جراح بینی انتقال ندهید، بلکه این نمونه ها می تواند جراح را از نظر شما اگاه کند و سلیقه شما را برساند، که در نتیجه و در انتها فرم بینی مناسب با نظر شما و نظر پزشک طراحی خواهد شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)