نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بیبی کینگ، پوشک محبوب کودکان و والدین ایرانی

1399/4/11 16:30
1,469 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

این روزها خرید مطمئن، آسان تر شده است. دیگر نیازی نیست در بازار به راه بیفتید و از کسبه و خریداران متعدد درباره کیفیت و قیمت محصول مورد نظر خود بپرسید. اگر شما به تازگی مادر شده اید به شما تبریک می گوییم و اگر درباره وسایل مصرفی نوزاد خود تجربه ای ندارید، برای شما یک راه حل داریم:

کافی است سری به سایت هایی مانند نی نی سایت و دیجی کالا و ... بزنید و نظر مادران خسته از پوشک های بی کیفیت و حساسیت زا و درمانده از قیمت بالای پوشک های (به اصطلاح) خارجی و (در حقیقت) تقلبی را بخوانید. این روزها تنها بر سر زبانشان افتاده است : بیبی کینگ!

بیبی کینگ، پوشک محبوب کودکان و والدین ایرانی

بله پوشک کودک بیبی کینگ، محصول کارخانه آرمان سلولز یزد، به سرعت توانسته است جایگاه خود را در بین تنوع زیاد پوشک های موجود در بازار پیدا کرده و اعتماد والدین عزیز را جلب کند.

آیا می توان به پوشک های داخلی اعتماد کرد؟

پاسخ به این سوال، همیشه یک گزینه واحد نیست. آنچه مسلم است کیفیت، تعیین کننده تصمیم نهایی خرید شماست و نه ملیت! بیبی کینگ با اعتقاد بر این اصل، تلاش کرده است تا بهترین و با کیفیت ترین پوشک های ایرانی را تولید کرده و در این راه توانسته است اعتماد والدین محترم را نیز جلب نماید. بنابراین اگر بهترین پوشک کودک ایرانی را پیش روی خود دارید، چرا نباید به آن اعتماد کنید؟!

چرا پوشک بیبی کینگ؟!

سؤالی که پیش می آید این است که چرا با وجود پوشک هایی مانند پمپرز و مای بیبی باید گزینه ای با نام بیبی کینگ را مطرح کرد؟ جواب ساده است : زیرا به دنبال بهترین پوشک بچه در ایران هستیم.

آن چه مسلم است این است که کشورمان پس از تحریم های ظالمانه، شرایط نامناسبی را از لحاظ کالاهای وارداتی می گذراند. پوشک های خارجی اگر از کانال های قانونی وارد کشور شده باشند به دلیل هزینه های حمل و نقل و گمرک و قیمت دلار و ... قیمت گزافی دارند، و اگر از طریق کانال های غیر رسمی به بازار رسیده باشند که مسلماً از لحاظ اصالت کالا مشکوک هستند. احتمال تقلبی بودن حتی در گران ترین پوشک های خارجی بازار نیز می تواند وجود داشته باشد. طبیعتاً شما نمی خواهید پوست بدن فرزند دلبندتان با محصول بی کیفیت تقلبی آسیب ببیند.

مهم تر از این، کیفیت پوشک مصرفی باید بسیار مورد توجه والدین باشد. یک اصل در خرید پوشاک وجود دارد که همیشه بیشترین هزینه را به لباس های زیر خود اختصاص دهید. پوشک نوزاد، در حکم لباس زیر نوزاد است و از آن جایی که مستقیماً به پوست کودک در ارتباط است باید حتماً دارای کیفیت بالایی باشد تا از حساسیت، راش های پوستی و سوختن پوست بدن کودک در محل تماس با پوشک خودداری شود.

جذب بالا یکی از ویژگی هایی مهم درباره پوشک است که مادران بسیار به آن توجه می کنند. مطمئناً شما دوست ندارید وسط خیابان، مهمانی، پیک نیک و ... لباس نم دار کودک خود را تعویض کنید. پوشک های بیبی کینگ با بهره گیری از لایه فوق جاذب ADL، جذب بالایی داشته و همان گونه که بسیاری از مادران نیز بیان داشته اند، مانع از بازگشت رطوبت به سطح پوست کودک می شود.

بهترین پوشک بچه در ایران

مورد سوم که توانسته رضایت خانواده هایی را که از پوشک بیبی کینگ استفاده می کرده اند جذب کند، کش کمری فوق العاده با کیفیت با چسب مکانیکال پوشک های بیبی کینگ است. طراحی پوشک بیبی کینگ به صورتی است که نه تنها با آناتومی بدن کودک سازگار بوده و راحتی کودک را تضمین می کند، بلکه روی کمر کودک جا نگذاشته و از نشت رطوبت به اطراف پوشک جلوگیری می کند. به علاوه بستن این پوشک ها برای والدین هم راحت تر است.

پوشک های بیبی کینگ در سایزهای 1 تا 5 برای نوزادان تازه متولد شده تا کودکان با وزن 23 کیلوگرم تولید شده است و بسته بندی های آن به صورتی است که شما می توانید با توجه به بودجه خود از بسته های ساده یا دوبل پوشک استفاده نمایید.

از کجا می توان پوشک بیبی کینگ را خریداری کرد؟

پوشک بیبی کینگ در بسیاری از فروشگاه های معتبر سطح شهر موجود است، اما اگر شما هم ترجیح می دهید با توجه به شرایط بیماری کرونا، فاصله اجتماعی را حفظ کرده و کمتر در سطح شهر تردد داشته باشید، یک پیشنهاد عالی برای شما داریم : مراجعه به وبسایت پوشک بیبی کینگ

شما می توانید با کلیک بر روی لینک بالا و مراجعه به وبسایت babyking نه تنها پوشک مورد نیاز کودک خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید، بلکه با جدیدترین مقالات درباره دوران بارداری، شیردهی، تربیت کودک و بیماری های نوزادان و کودکان آشنا شده و نظرات و تجربیات خود را با سایر والدین کوچولوهای دوست داشتنی شریک شوید.

بیبی کینگ، بهترین دوست و همراه شما در تمام مراحل بارداری و تربیت فرزند دلبندتان است. بیبی کینگ تنها یک پوشک نیست!

پسندها (1)

نظرات (0)