نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

اعلام برگزیدگان مسابقه نوشته های محبوب اردیبهشت 97

1397/3/2 22:05
1,735 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت زیبای 97 هم به پایان رسید، با یک دنیا خاطرات و احساسات قشنگِ بچه های ایران زمین در نی نی وبلاگ گل

همانطور که از چند هفته قبل مشخص کرده بودیم، مسابقه "نوشته های محبوب اردیبهشت 97" در نی نی وبلاگ در جریان بود و حالا با اتمام مدت مسابقه، برگزیدگان دوست داشتنی آن مشخص شده اند که در اینجا اعلام می کنیم.

برندگان مسابقه نوشته های محبوب اردیبهشت 97

طبق رویه اعلام شده، از بین 12 نوشته محبوب نی نی وبلاگ در اردیبهشت ماه، قرعه کشی انجام شد، و سه نی نی وبلاگی عزیز که در ادامه معرفی می کنیم انتخاب شدند. به رسم یادبود جوایزی به این عزیزان تقدیم می شود.

 

وبلاگ صدرا عشق مامان همه ی دنیای نفیس حلماگلی وبلاگ بوی بهشت

وبلاگ همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***
وبلاگ ♡ ♡ بوی بهشت ♡ ♡
وبلاگ صدرا عشق مامان

 

یک عدد مموری 8 گیگ باب اسفنجی و همچنین یک لوح سپاس برگ سبزی است تحفه درویش، تقدیم به این سه نی نی وبلاگی عزیز که زیباترین لحظات و خاطرات شان را با همه ما به اشتراک می گذارند و دنیای ما را زیباتر می کنند.

لوح سپاس

مموری باب اسفنجی

ضمنا در این لینک می توانید نوشته های محبوب روز گذشته، هفته گذشته و ماه گذشته را به تفکیک پیدا کنید. این نوشته ها به خاطر تعداد بالای پسندها (لایک ها) که از بقیه نی نی وبلاگی ها گرفته اند وارد این لیست می شوند و برگزیده ای از زیباترین و خواندنی ترین خاطره ها و نوشته های نی نی وبلاگی ها هستند.
 

باز هم توصیه می کنیم، حواس تون به لایک ها باشه! چشمک

پسندها (13)

نظرات (9)

🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
2 خرداد 97 23:04
واااای اصلاااا باوررررم نمیشههههه خیلییییی ممنونممممممم شاید ب ندرت پیش بیاد که ما تو قرعه کشی خووووش شانس باشیممممم ممنونمممم ازتوووون ممنوووون راستش اون لووووح خیلیییییی واسم با ارزشهههه خیلییییییییی چون بنظرم ی نوع سند واسه وبم محسوب میشه ممنونم از شما که همیشه و همه جوره ما رو ساپورت میکنین🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 و من الله توفیق
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، بهتون تبریک میگیم، نتیجه تلاش و عشق خودتون بود گل منتظر تلگراف نی نی وبلاگ باشید.
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
2 خرداد 97 23:11
تبریک به برندگان عزیزتشویقتشویقبای بای مبارکتون باشه . و با تشکر از نی نی وبلاگ بابت برگزاری مسابقه گلگلگل
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، واقعا روحیه و اخلاق شما قابل تحسین است. امیدواریم در آینده شما نیز از برگزیدگان نی نی وبلاگ باشید.
مامان صدرامامان صدرا
2 خرداد 97 23:31
سپاسگذارم نی نی وبلاگ 🙏🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌷🌷⚘⚘⚘⚘⚘⚘🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🏵🌹🌹🌹🌹🌹🌹🥀🥀🥀🥀🥀💐💐💐💐💐💐💐ممنون بابت وب قشنگتون که میتونیم روزانه هامون را با دوستان به اشتراک بگذاریم و خاطرات کودکمون را جاودانه نگه داریم 
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، به شما هم تبریک میگیم گل ممنون که در نی نی وبلاگ هستید و دنیای نی نی وبلاگ رو زیباتر می کنید. منتظر تلگراف نی نی وبلاگ باشید.
مامانمامان
3 خرداد 97 0:34
سلام.تبریک میگم به دوستان عزیز.حقاکه وبلاگهای خوبی دارند.انشاالله همیشه موفق باشند وموفقیت عزیزانشون راببینند
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، از این که میزبان عزیزانی چون شمائیم به خود میبالیم؛ و خوشحالیم بابت روابط دوستانه ای که در بین نی نی وبلاگیها حاکم است. امیدواریم در آینده شما نیز از برگزیدگان نی نی وبلاگ باشید گل
عمه فروغعمه فروغ
3 خرداد 97 13:47
سلام ضمن تبریک خدمت دوستان و خدا قوت به شما....فقط کاش سبک مسابقه تون تغییری میکرد کاش آخر هر ماه نوشته هایی که به عنوان نوشته محبوب انتخاب میشن واقعا محبوب ترین باشن...کاش میشد نوشته هایی رو به اطلاع عموم برسونید که از نظر محتوایی بی نقص باشن،نوشته هایی که با خوندنش حال آدم خوب میشه،پر باشه از حس خوب،نوشته هایی که از همه نظر بی نقص باشن...من در این چند سال انگشت شمار وبلاگ هایی هستند که همیشه با میل و رغبت در همه حال نوشته هاشون رو دنبال میکنم....فک میکنم این طوری میل و رغبت سایرین هم به وبلاگ نویسی بیشتر میشه. اما سبکی که شما پیش رو گرفتین...آخر ماه نوشته هایی اعلام میشن که فقط حاصل رفت و آمدهای وبلاگی هست. البته قصد جسارت به نوشته های دوستان برنده شده ندارم همشون از دوستان خوب من هستند...این فقط نظر شخصی من بود
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، ممنونیم که نظر خودتون رو با ما در میان میگذارید. نوشته ی محبوب برای همه افراد لزوما پیام آور حس خوب نیست یا ممکن است از همه نظر (برای مثال قواعد نگارشی) بی نقص نباشد. از نظر نی نی وبلاگ بهترین تصمیم این بود که نوشته های محبوب رو از تعداد پسندهایی که نی نی وبلاگیها برای هر پست ثبت می کنند پیدا کنیم و به نظر جمعی کاربران احترام بگذاریم. محبوبیت یک نوشته را نمی توانستیم از نظر هیئت داوران مشخص کنیم. محبوبیت، نیازمند سنجیده شدن در یک شبکه اجتماعی است.
مامان نفیسهمامان نفیسه
4 خرداد 97 0:35
سلااااااااااام ممنونم از جذابیت های جدیدی که ایجاد میکنید👌 و همچنین از زحمات تیم فرهیخته نی نی وبلاگ ❤️
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، سپاس از لطف شما. برگزیده شدنتون رو هم تبریک عرض می کنیم گل
مامان مهسامامان مهسا
8 خرداد 97 14:04
مبارکشون باشه
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 خرداد 97 20:32
مبارکشون باشه