نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

شیشه شیر و پستانک اونت چه ویژگی هایی دارند + نکات مهمی که باید بدانید!

1402/9/25 12:05
320 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

برند اونت یکی از مشهورترین تولید کنندگان محصولات مادر و نوزاد است، در این محتوا قصد داریم به دو مورد از پرتقاضاترین آنها (شیشه شیر و پستانک) اشاره کنیم.

Shape1

هنگام تهیه سیسمونی نوزاد، وقتی زمان انتخاب یک شیشه شیر و پستانک مناسب می‌شود والدین با چالش های زیادی رو به رو می‌شوند که در میان انبوه برندها با ظاهرها و آپشن های مختلف کدام یک برای نوزاد مناسب تر است.

می‌توان گفت راه حلی که همه والدین برای انتخاب شیشه شیر دارند تحقیقات و پرس و جو از مادران با تجربه است بدون شک از هر 10 مادری که تجربه فرزند آوری دارند 5 نفر شیشه شیر و پستانک اونت را پیشنهاد می‌کنند حال باید بدانید دلیل این محبوبیت در بین مادران از کجا نشأت می‌گیرد.

مزایای پستانک و شیشه شیر اونت

کمپانی فیلیپس که در زمینه های مختلفی فعالیت دارد لاین تولید محصولات مادر و نوزاد را با نام AVENT روانه بازار می‌کند این برند اصالتا متعلق به کشور انگلستان می‌باشد اما امروزه در بیشتر نقاط جهان کارخانه هایی برای تولید محصولات خود تأسیس کرده است.

شیشه شیرهای اونت در دو مدل کلاسیک و نچرال در بازار جهانی به فروش می‌رسد که در کشور ما مدل نچرال یا همان نزدیک به سینه مادر به وفور یافت می‌شود و دارای محبوبیت بالایی می‌باشد و مدل های کلاسیک جای کمی در بازار ایران دارد و به دلیل منسوخ شدن این مدل، قیمت شیشه شیر اونت کلاسیک به نسبت مدل نچرال بسیار کمتر می‌باشد.

از مزایای شیشه شیر نچرال اونت می‌توان به مشابه سینه مادر بودن، آنتی کولیک بودن و فراوانی در بازار ایران اشاره کرد.

پستانک اونت در بازار جهانی دارای مدل های زیادی می‌باشد اما در کشور ما فقط سه مدل از این پستانک ها یافت می‌شود که این مدل ها عبارتند از:

  • پستانک تمام سیلیکون اونت (انگشتی)
  • پستانک الترا سافت اونت
  • پستانک الترا ایر اونت

مدل آخر بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده و جدیدترین مدل پستانک اونت نیز می‌باشد که دارای کانال های هوا برای تنفس راحت نوزاد، ساختار ارتودنسی شکل، درصد قبولی بالا توسط نوزاد و قاب با قابلیت استریل از مزایای این مدل پستانک می‌باشد.

قیمت پستانک اونت مدل ULTRA AIR به نسبت مدل های قدیمی تر نسبتا بالاتر است، اما این موضوع بی دلیل نیست به جرأت می‌توان گفت کامل ترین و بهترین پستانک avent مدل الترا ایر می‌باشد.

Shape2

شیشه شیر و پستانک اونت اورجینال

در هنگام خرید محصولات اونت به نام و لوگو philips avent توجه کنید اغلب محصولات تقلبی به دلیل رعایت حق کپی رایت از نام های دیگری برای محصولات خود استفاده می‌کنند اما نامی که انتخاب می‌کنند به شدت شبیه به برند اصلی می‌باشد مانند AVEAT - AVET - AVEET و اسم های دیگری از این قبیل.

سعی کنید از خرید محصولاتی که بدون بسته بندی می‌باشند دوری کنید، دیده شده بعضا بسته بندی پستانک اونت دو عددی را باز می‌کنند و به صورت تک به فروش می‌رسانند.

از فروشگاه های معتبر خرید کنید و به قیمت های پایین شک کنید چرا که هیچ ارزانی به دلیل نمی‌باشد.

قیمت شیشه شیر اونت و پستانک اونت

شیشه شیرهای اونت در سایز های :

  • 60 میل
  • 120 میل
  • 125 میل
  • 240 میل
  • 260 میل
  • 330 میل

قابل تهیه می‌باشد هر چه سایز بندی شیشه شیر بزرگتر باشد قیمت بالاتری دارد.

همانطور که قبل تر گفتیم برند اونت متعلق به انگلستان است اما در بیشتر کشورها کارخانه برای تولیدات خود تاسیس کرده است اینکه محصول در دست شما تولید کدام کشور باشد تاثیری روی قیمت پستاک اونت یا شیشه شیر اونت ندارد اما تاریخ تولید تاثیر مستقیم روی قیمت گذاری دارد.

شیشه شیرهای اونت در بسته بندی های تکی، دو عددی و سه عددی قابل تهیه است برخی فروشگاه ها این بسته بندی ها را باز می‌کنند و به صورت تک به مشتری عرضه می‌کنند و به دلیل نداشتن جعبه و بسته بندی مناسب قیمت پایین تری دارند.

پستانک های اونت فقط در بسته بندی دو عددی قابل تهیه است، مطمئن باشید که هر دو عدد پستانک داخل بسته بندی به کار شما می‌آید و مهم تر از همه این است که قاب بسته بندی پستانک اونت قابلیت استریل کردن دارد پس از خرید پستانک های پک باز جلوگیری کنید زیرا:

1) اصالت آن ها مجهول است

2) از لحاظ بهداشتی مشکل دارد

3) قیمت بالاتری به نسبت پک پلمپ دارد

4) از داشتن قاب استریل محروم می‌شوید

5) انتخاب رنگ بندی محدود است

شیشه شیر و پستانک های اونت از کیفیت به شدت بالایی برخوردار است و به نسبت برندهای هم رده خود قیمت مناسب تری دارد.

Shape3

نتیجه گیری

دلیل پیشنهاد اغلب مادران به استفاده از محصولات اونت، کیفیت بالا، قیمت مناسب، فراوانی بالا در بازار و از همه مهم تر درصد پذیرش بالا توسط نوزادان می‌باشد که تا 98% از نوزادان بعد از اولین بار استفاده از شیشه شیر و پستانک اونت به آن عادت کرده‌اند و با آغوش باز این محصولات را می‌پذیرند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)