نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

جدیدترین انگشتر طلا زنانه با قیمت مناسب

1402/6/14 19:00
485 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

یکی از محبوب ترین اکسسوری های زیبای زنانه و مردانه انگشتر است که قدمت بالایی در بین انواع زیور آلات دارد. اولین انگشتر ها در فرهنگ مصری ها، رمی ها و بخشی از ایران از جنس فلز هایی مثل مس و طلا دیده شد و با پیدایش سنگ های زینتی انگشتر های نگین دار جزوی از تمدن و زیور و زیبایی مردم قرار گرفتند.

در بعضی کشورها انگشتر ها به عنوان مهر استفاده می شدند و هرکسی حق داشتن انگشتر را نداشت و در یونان از انگشتر برای ابراز توانایی مالی و ثروت برای ازدواج استفاده می کردند. کم کم انواع حکاکی ها و مدل ها بر روی انگشتر آن را تبدیل به یک زینت بخش محبوب کرد.

جدیدترین انگشتر طلا زنانه با قیمت مناسب

در چندین سال گذشته نیز استفاده از انگشتر با طرح های تفاوت بسیار ترند شده و برخلاف تصور، مورد توجه دختران و پسران جوان قرار گرفته است. انگشتر زیبایی دستان و انگشتان شما را به رخ می کشد. همچنین باعث می شود هنگام استفاده از انگشتر به بهداشت و تمیزی ناخن هایمان بیش از پیش توجه داشته باشیم.

انگشتر طلا زنانه جدید

مدل های مختلفی از انگشتر زنانه به صورت تک و سرویس در بازار وجود دارد. در این سال ها به طور قطع نمی توان گفت جدیدترین انگشتر طلای زنانه تنها چه مدلی است چراکه با هر سلیقه و استایل جدیدی می توان به جدیدترین مدل اکسسوری ها دست یافت. امروزه مدل های جواهری، ساده و مینیمال، مدل تراش، طراحی با سنگ زینتی و ... بسیار پرطرفدارند و هرکدام از این مدل ها را در مراسمی خاص و با استایلی خاص ست می کنند و به یک ترند جدید و جذاب دست می یابند.

سایت فروشگاه جواهری برادران غفاری

برای مشاهده و خرید انگشتر طلای زنانه جدید سایت فروشگاه جواهری برادران غفاری، انواع مدل های جدید انگشتر طلا زنانه را برای شما عزیزان فراهم کرده اند. تمامی طلاهای جواهری برادران غفاری با طلای ۱۸ عیار ساخته شده و با اجرتی متناسب، بهترین کیفیت از جدیدترین مدل ها را برای شما به نمایش می گذارند. شما می توانید با خیال راحت و با قیمت های به روز حتی به صورت اینترنتی از این فروشگاه خرید کنید.

مدل انگشتر طلا زنانه

انواع مختلفی از مدل های ایرانی و خارجی از انگشترها وجود دارد که هرکدام جذابیت و مدل خاص خود را برای خانم ها دارد و با انواع استایل ها می توان ست شود. بنا بر سلیقه بعضی ها مدل های ساده و مینیمال و بعضی دیگر انگشتر پرجواهر و گران قیمت را دوست دارند.

انواع انگشتر طلا زنانه شامل حلقه ازدواج، حلقه تک نگین، مینیمال، انگشتر جواهرات مانند برلیان و گوهر، انگشترهای سنگین با سنگ ها درشت مانند یاقوت و فیروزه، انگشتر طلا فانتزی و دخترانه و انگشترهای برندی که ترند شده و پرطرفدارند.

هرکدام از مدل های گفته شده برای مراسمات و مجالس خاص می تواند با استایل مخصوص خانم ها هماهنگی جذابی را به وجود آورد. انگشتر هایی با سنگ های زینتی و رنگی می توانند با رنگ لباس به خوبی هماهنگ شوند.

انگشتر های با سنگ جواهر

انگشتر های با سنگ جواهر مناسب مجالس و مهمانی های بزرگ و شکیل و انگشتر های ساده تر و مینیمال، می توانند در مهمانی های خودمانی تر به زیبایی با استایلتان ست شوند.

عکس انگشتر طلا زنانه

نمونه های زیبایی از انگشتر طلا زنانه از گالری جواهری برادران غفاری برایتان به نمایش می گذاریم.

انگشتر گوهر کلاسیک نمونه ای از انگشتر طلای زنانه جواهر است که جزو نمونه های کلاسیک این مجموعه قرار دارد. این انگشتر دارای ۲۴ عدد برلیان گرد سفید پاک می باشد و با یک عدد تخمه زیرکونیوم امرالد کات، جذابیت و درخشندگی این انگشتر برای جذاب تر نشان دادن دستانتان کامل شده است. هزینه این انگشتر بین ۲۳ تا ۲۴ میلیون تومان می باشد.

مدل های مختلفی از طرح های مینیمال انگشترهای ارسو در سایت جواهری برادران غفاری وجود دارند که پیشنهاد می کنیم حتما همه آن ها را بررسی و مشاهده بفرمایید. در هنر به قطعاتی که از اشکال ساده و با تمرکز بر فرم تشکیل شده اند، مینیمالیسم گفته می شوند. حلقه ها و جواهرات مینیمالیستی از همین ایده پیروی می کنند، زیرا طراحی ساده ای دارند.

انگشتر طلا تک نگین مینیمال با قیمتی حدود ۶ میلیون تومان یکی از جذاب ترین مدل های مینیمال با سنگ اتم است که البته وزن سنگ ها از وزن طلا کم می شود.

مدل مینیمال بعدی انگشتر طلا انتزاعی ارسو است.

رنگ انگشتر انتزاعی ارسو، طلایی و آیینه ای براق است و درصورت کدر شدن رنگ آن می توان با یک دستمال نمناک کدری رنگ آن را برطرف کرد. سبک طراحی این انگشتر کمینه گرایی می باشد و قیمتی حدود ۵ میلیون تومان دارد.

انگشتر رنگین کمان یکی از انگشتر های طلای مینیمال اما رنگی رنگی است که در ترکیب با انگشتر های مینیمال دیگر ظاهر جذابی به انگشتانتان می دهد.

انگشتر طلا شهربانو نمونه ای از انگشتران سنگین از برند یاسان گلد فیروزه است که سالیان زیادی محبوب بوده است. سنگ فیروزه آن علاوه بر زیبایی خواص قدرمتند بسیاری دارد و این رنگ زیبا چیزی جز آرامش و قدرت را نشان نخواهد داد. اجرت این طلا با توجه به جزئیات کار و آبکاری مناسب، مطلوب می باشد. این انگشتر با قیمتی حدود ۳۰ میلیون تومان در سایت جواهری برادران غفاری به فروش می رسد.

انگشتر طلا زنانه پورتوفینو رکاب و بدنه بسیار محکمی دارد و تلفیقی از طلاها با رنگ های زرد، سفید و رزگلد ساخته شده است. علاوه بر رنگ تلفیق چند سبک از جمله تیفانی، کارتیر و لوییز ویتون است که زیبایی این انگشتر را به رخ می کشد. قیمت این انگشتر طلا چیزی حدود ۴۸ میلیون تومان است.

در آخر

همانطور که می دانیم قیمت طلا نوسان دارد بنابراین قیمت دقیق و ثابتی از زیورآلات بدهیم. سایت جواهری برادران غفاری یکی از مطمئن ترین فروشگاه های اینترنتی در بخش خرید طلا آنلاین است که با قیمت های به روز سایتشان می توانید بهترین خرید را داشته باشید.

برای خریدانگشتر طلا بهتر است ابتدا تنها به سلیقه خود و سپس به ست کردن، هماهنگ بودن رنگ پوست و رنگ طلا، اندازه ی انگشتر و یا نگین آن و فرم دستانتان توجه کنید.

پسندها (2)

نظرات (0)