نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با ضمانت‌نامه طلایی شرکت آبگونه

1402/2/28 8:59
667 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بعنوان یکی از مهمترین تجهیزات سلامت محور قابل استفاده در منازل، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار گردیده است. دستگاه تصفیه آب خانگی از همان روزهای آغازین تولید و عرضه در اکثر نقاط جهان، به خصوص در میان خانواده‌هایی که برای سلامتی خود اهمیت بیشتری قائل بودند، جایگاه ویژه‌ای کسب نمود. زیرا با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، یکی از مهمترین آرزوهای بشر که همانا دسترسی نامحدود به آب شرب سالم و بهداشتی بود، تامین می‌گردید.

پس از ترویج فرهنگ استفاده از آب تصفیه کن در منازل، کشورهای مختلف و شرکت‌های فعال در این زمینه، در صدد تکامل و تولید انبوه این تجهیزات سودمند برآمدند. حاصل این تلاش شبانه روزی و تحقیقات صورت گرفته توسط شرکت‌های دانش بنیان در نقاط مختلف جهان، دستاوردی نهایی داشت. دستیابی به تکنولوژی اسمز معکوس، که ساختار اساسی دستگاه تصفیه آب خانگی امروزی را تشکیل می‌دهد.

با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چند مرحله‌ای در هر نقطه از جهان، امکان دسترسی به آب آشامیدنی پاک و دائمی برای نسل بشر فراهم گردیده است. با این وجود هنوز انتخاب و خرید آب تصفیه کن خانگی، متناسب با کیفیت آب محل سکونت و بودجه‌ای که برای خرید در نظر دارید، چالش برانگیز است. در ادامه قصد داریم توضیحات کاملی در مورد نحوه گزینش و خرید این تجهیزات مفید ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

در صورتیکه تصمیم نهایی خود را برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی گرفته‌اید، باید نکات ویژه‌ای را مورد توجه قرار داده و رعایت تک تک آنها را الزامی بدانید. در غیر اینصورت نه تنها از دستیابی به آب تصفیه کن خانگی باکیفیت و تامین آب آشامیدنی مورد نیاز خانواده دور خواهید ماند، بلکه با اندکی تفکر، بودجه صرف شده و زمان ارزشمند خود را هدر‌ رفته خواهید یافت.

ابتدا لازم است با واقعیتی مهم روبرو شوید. با‌توجه به ممنوعیت واردات انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، محصولات عرضه شده توسط شرکت‌های مختلف فعال در صنعت تصفیه، تولید داخل هستند. انواع آب تصفیه کن تولیدی توسط شرکت‌های داخلی، از لحاظ قطعات بکار رفته در ساختار آنها، در چهار دسته‌بندی کلی قرار خواهند گرفت.

با توجه به این موضوع، قطعات مورد استفاده در تولید دستگاه‌های تصفیه آب خانگی موجود در بازار که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته، به شرح ذیل می‌باشند :

  • قطعات تقلبی و فاقد استاندارد
  • قطعات ایرانی استاندارد
  • قطعات ایرانی استاندارد همراه با قطعات تایوانی اصل
  • قطعات تایوانی اصل

با توجه بیشتر به این دسته‌بندی‌ها، خواهید دید که گزینش و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، آنچنان سخت و پیچیده نیست. حال که می‌دانید هرگونه ادعا مبنی بر عرضه دستگاه تصفیه آب ساخت کشور تایوان یا سایر کشورها، توسط برخی از شرکت‌های سودجو مطرح شده و فریبی تبلیغاتی بیش نیست، تصمیم‌گیری ساده است.

قطعاً حتی اگر بودجه اندکی در اختیار داشته باشید، هرگز به فکر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تقلبی و غیر استاندارد نیستید. پس سه گزینه پیش روی شماست که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید :

1) دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی استاندارد
2) دستگاه تصفیه آب خانگی ترکیبی ایرانی تایوانی
3) دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی استاندارد

اگر انتخاب خود را انجام داده و تصمیم به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی استاندارد گرفته‌اید، شرکت‌های معتبر تولید کننده داخلی را در اولویت قرار دهید. با خرید از این شرکت‌ها، ضمن حصول اطمینان نسبت به استاندارد بودن قطعات، از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی بهره‌مند خواهید بود.

البته این موضوع را مدنظر داشته باشید که طول عمر مفید قطعات و کیفیت فیلتراسیون بکار رفته در ساختار انواع تجهیزات تصفیه آب ایرانی استاندارد، قابل مقایسه با انواع قطعات و فیلترهای تایوانی موجود در بازار نخواهد بود.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ترکیبی ایرانی تایوانی

با مقایسه قیمت‌های ارائه شده جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، مشاهده خواهید نمود که اختلاف قیمت اندکی بین تجهیزات ایرانی استاندارد با محصولات ترکیبی ایرانی تایوانی وجود دارد. ساختار انواع آب تصفیه کن خانگی ترکیبی، متشکل از برخی قطعات مهم و فیلتراسیون تایوانی می‌باشد که به شرح ذیل هستند :

  • پمپ آب
  • ترانس برق
  • مخزن آب
  • فیلتر اسمز معکوس
  • فیلترهای تصفیه فیزیکی
  • اتصالات و فیتینگ‌ها
  • شیر برداشت

پس از مطالعه دقیق خصوصیات و بررسی قیمت‌ها، به این نتیجه خواهید رسید که انواع دستگاه ترکیبی، با توجه به استفاده از قطعات تایوانی تاثیرگذار در طول عمر مفید و کیفیت آب خروجی آنها، نسبت به انواع ایرانی، از ارزش خرید بالاتری برخوردار هستند.

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ترکیبی ایرانی تایوانی، باید بدنبال یافتن شرکت‌های وارد‌کننده معتبر باشید. این شرکت‌ها با استفاده از قطعات وارداتی تایوانی و انواع استاندارد ساخت داخل، اقدام به تولید و مونتاژ دستگاه‌های آب تصفیه کن می‌نمایند.

شرکت‌های معتبر تولید کننده با ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مادام العمر، کیفیت محصولات عرضه شده را تضمین نموده و نظر مثبت خریداران را به سمت محصولات خود جلب می‌نمایند. در‌نظر داشته باشید که انتخاب این محصولات، با توجه به قیمت و کیفیت آنها، بهترین گزینه جهت استفاده در منازل و یا اماکن اداری کوچک خواهد بود.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

با توجه به قیمت ارز و تورم حاکم بر کشور، قیمت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با افزایش قابل ملاحظه‌ای همراه بوده و استفاده از آن برای شرکت‌های بزرگ، سازمان‌ها، رستوران‌ها یا کافی شاپ‌ها توصیه می‌شود. به علت میزان بالای مصرف آب تصفیه شده در اینگونه مکان‌ها که گاهاً به 300 لیتر در طول روز می‌رسد، دستگاه بصورت مداوم در حال کار خواهد بود.

با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی جهت این قبیل مکان‌ها، ضمن کاهش هزینه‌ خرید اولیه در مقایسه با تجهیزات نیمه صنعتی، قطعاً هزینه تعمیر و نگهداری آن نیز اختلاف چشمگیری خواهد داشت. با این تفاوت که دستگاه نیمه صنعتی نیاز به تهیه مخزن آب جداگانه نیز دارد.

آب تصفیه کن خانگی

خرید آب تصفیه کن خانگی با ضمانت‌نامه طلایی شرکت آبگونه

دستگاه آب تصفیه کن خانگی همانند سایر تجهیزات برقی خانه، گاهی دچار خرابی و ایراد گردیده و نیاز به تعمیرات خواهد داشت. در چنین شرایطی وجود گارانتی معتبر، مانع از پرداخت هزینه‌های گزاف بابت حضور تکنسین متخصص، تعمیر و یا تعویض قطعات خواهد گردید.

در صورت بروز هرگونه ایراد در دستگاه‌های آب تصفیه کن خانگی، قادر به جابجایی و انتقال آن به محل تعمیر نخواهید بود. در چنین شرایطی حضور فرد متخصص در محل الزامی بوده و از طرفی نمی‌توان به هر شخص ناشناس برای ورود به حریم خصوصی منزل اعتماد نمود. پس لازم است هنگام خرید آب تصفیه کن، به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

شرکت آبگونه همزمان با فروش انواع آب تصفیه کن خانگی، گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات را فعال نموده و با ارائه خدمات پس از فروش مادام العمر، موجبات خرسندی و اطمینان خاطر مشتریان گرامی مجموعه را فراهم نموده است. از مزایای خرید آب تصفیه کن با گارانتی طلایی شرکت آبگونه، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • ارسال و نصب رایگان محصولات
  • تعویض رایگان قطعات معیوب
  • حضور تکنسین در کوتاه‌ترین زمان
  • اطلاع‌ رسانی پیامکی سرویس‌های دوره‌ای
  • ایاب و ذهاب رایگان
  • امکان تمدید گارانتی

با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه، ضمن دسترسی به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، از مزایای بی‌شمار گارانتی و خدمات پس از فروش بهره‌مند خواهید شد.

تعمیر آب تصفیه کن خانگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)