نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

انجام فیشیال صورت به چه کسانی توصیه می‌شود؟

1401/8/5 11:41
601 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

امروزه یکی از بهترین روش‌های درمانی و زیبایی که به منظور پاکسازی عمیق پوست انجام می‌شود را فیشیال می‌نامند که باعث می‌شود پوستی درخشان و شاداب داشته باشید. این روش به افرادی توصیه می‌شود که حس می‌کنند شادابی و سرزندگی پوست خود را از دست داده‌اند و به دلیل استفاده طولانی مدت از مواد آرایشی پوستشان تیره شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه فیشیال و پاکسازی پوست، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

فیشیال چیست؟

فیشیال به عنوان یک روش درمانی رایج برای داشتن پوستی سالم و با طراوت شناخته می‌شود. این روش که در کلینیک‌های زیبایی اجرا می‌شود، به مدت زمان یک ساعت نیاز دارد و بعد از انجام آن می‌توانید از کلینیک خارج شوید. فیشیال یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که برای درمان خشکی پوست استفاده می‌شود. با انجام این روش به مدت یک هفته خبری از چهره و پوست خشک شما نخواهد بود و می‌توانید از چهره جدید و شاداب به دست آمده زمانی که جلوی آینه ایستاده‌اید لذت ببرید. بنابراین به کسانی که به سلامتی پوستشان اهمیت می‌دهند و برای این کار به استفاده از مرطوب کننده اکتفا کرده‌اند پیشنهاد می‌شود تا با مراجعه به کلیلنک‌های معتبر از فیشیال استفاده کنند و تغییر در پوستشان را مشاهده کنند.

انجام فیشیال صورت به چه کسانی توصیه می‌شود؟

نکته‌ای که راجب این درمان وجود دارد این است که جبسه‌ای یک ساعته از برای انجام فیشیال می‌تواند کمک زیادی به رفع مشکلات پوستی شما کند؛ بطور مثال می‌تواند جوش‌های سرسیاه شما را از بین ببرد. به همین دلیل است که بعنوان یکی از روش‌های مرسوم و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان به شمار می‌رود. البته جهت اطلاع باید اعلام کنم که فیشیال هم در سالن‌های زیبایی و هم در کلینیک‌های درمانی پوست و مو انجام می‌شود. در هر حال پیشنهاد ما این است که به یک کلینیک معتبر است چرا که روش انجام و مواد مصرفی در این زمینه بسیار مهم است تا پوست که بخشی آسیب پذیر است مورد آسیب واقع نشود و پوستی شاداب برای شما آماده شود.

مراحل فیشیال صورت

فیشیال صورت یک درمان چند مرحله‌ای است که به صورت یک درمان کامل ارائه می‌شود. با وجود اینکه این درمان‌ها در نگاه اول بسیار ساده به نظر می‌رسند اما اگر با بهترین مواد و بهترین نحو اجرا شود، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مراحل اجرای فیشیال در کلینیک‌ها به شرح زیر است :

  • در مرحله اول فیشیال با استفاده از پاک کننده‌های مناسب شروع به شستن و پاک کردن صورت می‌کنند تا تمامی کثیفی‌ها، عرق‌ها و چربی‌ها از روی لایه سطحی صورت پاک شود و به این شکل تمامی منافذ بسته شده باز می‌شود.
  • در مرحله دوم با استفاده از شیوه بخور، پوست صورت را شل و مرطوب می‌کنند تا منفذ به صورت راحت‌تر از شوند.
  • سپس با استفاده از اسکراب شروع به لایه‌ برداری می‌کنند تا جوش‌های سرسیاه و سرسفید را از بین ببرند.
  • این مرحله که آرامش بخش‌ترین مرحله فیشیال است، شامل ماساژ صورت با استفاده از کرم مخصوص است که علاوه بر آرامش باعث می‌شود تا آبرسانی به لایه‌های مختلف پوست انجام شود.
  • حالا از برخی ماسک‌های مخصوص به مدت 15 الی 20 دقیقه روی صورت استفاده می‌کنند تا باعث افزایش آبرسانی و هیدراته کردن پوست شود.
  • اینجا نوبت به استفاده از تونر می‌رسد. تونر باعث افزایش تمیزی عمیق پوست شده و ph پوست شما را تنظیم می‌کند.
  • در مرحله آخر برای هر پوست از مرطوب کننده متفاوتی استفاده می‌شود تا رطوبت به شکل عمقی وارد لایه‌های عمیق پوست شده و آبرسانی را به شکل کلی انجام دهد.

انجام فیشیال صورت به چه کسانی توصیه می‌شود؟

شاید قبل از خواندن این مقاله تا به این نقطه برخی از شما چیز زیادی راجب فیشیال صورت نمی‌دانستید اما حالا و بعد از اینکه به فیشیال و مراحل اجرای آن آشنا شدید شاید از خودتان بپرسید که درمان فیشیال به چه افرادی و برای چه گروه سنی توصیه می‌شود؟

به شکل کلی مشکلات پوستی رایج نظیر جوش و آکنه از سنین نوجوانی آغاز می‌شود. اما مطالعات و تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که انجام فیشیال بهتر است از سنین 20 به بعد انجام شود و تا آن زمان از روش‌های خانگی درمان و پاکسازی پوست استفاده کنند. اگر در سنین 18 تا 25 قرار دارید برای حفظ نشاط و جوانی پوست به شما پیشنهاد می‌شود که برای مناسبت‌های خاص یا هر دو ماه یکبار از این درمان استفاده کنید.

اما اگر سن شما بیشتر است و علائمی نظیر پیری زودرس و لکه‌های پوستی روی صورت خود مشاهده کردید، می‌توانید از فیشیال برای رفع مشکلات پوستی و به صورت روتین استفاده کنید تا به پوست مطلوب برسید. به صورت کلی با توجه به اینکه درمان فیشیال شامل ماساژ و استفاده از مواد بهداشتی مخصوص می‌شود، پیشنهاد می‌شود که این درمان را به شکل میانگین ماهی یکبار انجام دهید تا مطمعناً به نتیجه خوبی دست پیدا کنید.

نتیجه فیشیال صورت چه خواهد بود؟

نتیجه فیشیال صورت چه خواهد بود؟

قبل از اینکه هر درمانی را برای زیبایی انجام دهید، باید از نتیجه آن آگاه باشید. چرا که اگر این موضوع اتفاق نیوفتد ممکن است از هزینه و زمانی که خرج کرده‌اید ناراضی باشید. فیشیال صورت بسیاری از مشکلات پوستی را از بین می‌برد اما نتیجه‌ای که برای همه مراجعه کنندگان خواهد داشت، نرمی و صافی پوست صورت است. علاوه بر این بعد از انجام مناسب این درمان، پوست شما شادابی و طراوت بیشتری خواهد داشت و باعث جوانی پوست می‌شود.

در صورتی که درمان فیشیال به صورت مرتب انجام شود، علائم پیری و خستگی که در پوست شما وجود داشته تا حد زیادی کاهش یافته و در برخی موارد نیز از بین خواهد رفت؛ برای مشاهده نتایج خارق‌العاده این درمان بهتر است دو الی سه روز صبر کنید تا به خوبی خود را نشان دهد.

مدت زمان لازم برای انجام فیشیال چقدر است؟

زمان لازم برای فیشیال به نوع درمانی که انجام می‌دهید بستگی دارد اما در حالت کلی این درمان به صرف یک ساعت زمان نیاز دارد.

منبع: مقاله فیشیال پوست در تهران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)