نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

خوابی راحت با عروسک پولیشی

1401/6/23 9:55
700 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

خواب کافی و خوب، یک مسئله خیلی مهم درمورد کوچولوهای نوزاد تا 5 ساله. بچه‌ها توی این سن حدود 12 ساعت می‌خوابن. توی این مدت، چون بچه‌ها آسیب‌پذیری زیادی دارن، پدرومادرها سعی می‌کنن بهترین شرایط رو برای بچه‌ها فراهم کنن و اجازه ندن کودکشون کوچیک‌ترین سختی رو تحمل کنه. توی این شرایط، یکی از راه‌هایی که می‌تونه باعث خواب راحت بچه‌ها بشه، استفاده از عروسک پولیشیه. قیمت عروسک پولیشی داخل بازار خیلی مناسبه. بچه‌ها می‌تونن عروسک‌هاشون رو همراه با خودشون به رخت خواب ببرن و به خاطر حس امنیت و آرامشی که از اون‌ها می‌گیرن، یک خواب عمیق و راحت رو تجربه کنن. خانواده‌ها هم از اینکه می‌تونن شرایطی رو برای بچه‌هاشون فراهم کنن، که بچه‌ها راحتی بیشتری رو تجربه کنن، حتماً خوشحال می‌شن.

عروسک پولیشی

چرا عروسک پولیشی برای خواب مناسب است؟

عروسک‌های زیادی در اسباب‌بازی فروشی‌ها وجود دارند، اما از هر نوع اسباب‌بازی در رخت‌خواب نمی‌شه استفاده کرد. اسباب‌بازی‌هایی که کودکان زمان خواب استفاده می‌کنن باید ویژگی‌های خاصی داشته باشن. مثلاً باید خیلی نرم باشن تا وقتی بچه‌ها اونارو بغل می‌کنن اذیت نشن و حس خوبی به بچه‌ها انتقال بدن. عروسک‌های پولیشی به خاطر ویژگی‌های جذابی که دارن می‌تونن بهترین اسباب‌بازی برای بچه‌ها باشن. البته باید دقت کنید که عروسک‌های پولیشی رو شرکت‌های مختلفی تولید می‌کنن ولی همشون کیفیت بالایی ندارن. یکی از بهترین تولیدکننده‌های این عروسک‌ها، تانی لند هستش که کلی عروسک پولیشی با مدل، رنگ و طرح جذاب داره. عروسکای پولیشی تانی لند، کاملاً ضد حساسیتن و برای کوپولوهای نازنین هیچ ضرری ندارن. در کنار ضدحساسیت بودن عروسکای تانی لند دو قابلیت ویژه‌ دیگه هم دارن. عروسک پولیشی‌های تانی لند شناسنامه و داستان‌های اختصاصی دارن. بچه‌ها با شنیدن داستان اختصاصی عروسک‌هاشون می‌تونن با اونا کلی رفیق شن و از بازی باهاشون لذت زیادی ببرن. تازه عروسک‌های پولیشی تانی لند چندین مدل مختلف دارن که چنتا از اون‌ها مثل عروسک پولیشی خرگوش و خرید عروسک پولیشی گربه طرفدارای خیلی خیلی زیادی دارن. در کنار تموم این موردها، باید بگیم که قیمت عروسک پولیشی هم از نکته‌هاییه که تأثیر زیادی روی انتخاب عروسک‌ها توسط پدر و مادرها داره. بزرگ‌ترین ویژگی عروسک‌های تانی لند دقیقاً همینجاست. عروسک‌های پولیشی تانی لند مقرون‌به‌صرفه هستن. با خرید این عروسک‌ها، هم می‌تونید یه عروسک شناسنامه‌دار و ضدحساسیت داشته باشید. تازه هر هفته 2 تا داستان اختصاصی برای عروسکتون ارسال می‌شه که پدرومادرها می‌تونن اونارو برای بچه‌ها بخونن و علاقه کوچولوشون رو به اسباب بازیش بیشتر کنن.

ویژگی‌های یک عروسک‌ پولیشی مناسب برای بچه‌ها

عروسک‌ پولیشی مناسب برای بچه‌ها، مخصوصاً در زمان خواب کوچولوهای نازنین، عروسکیه که اول از همه ضدحساسیت باشه؛ قیمت مناسبی داشته باشه، نرم و سبک باشه و مهم‌تر از همه شکل جذابی داشته باشه. عروسک‌های پولیشی تانی لند همه این ویژگی‌ها رو دارن و می‌تونن بهترین دوست بچه‌های نازنین و بامزه شما بشن.

عروسک پولیشی حیوانات

محبوب‌ترین عروسک پولیشی حیوانات

همونطور که گفتیم عروسک‌های پولیشی تانی لند چندین حیوان دارن که محبوب‌ترین اونها رو می‌تونیم خرگوش و گربه بدونیم. عروسک پولیشی خرگوش و عروسک پولیشی گربه در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شن و به قدری بامزه و جذابن که کمتر پدرومادری می‌تونه جلوی خریدن اون‌ها مقاومت کنه. این عروسک‌ها به خاطر شکل استایل جذابی که دارن، در زمان خواب بچه‌ها می‌تونن تمام مدت کنارشون باشن و لحظات خوبی رو برای بچه‌ها رقم بزنن. بچه‌ها هم به خاطر اینکه این عروسک‌ها جذابیت‌های ظاهری زیادی دارن، از کنار اون‌ها بودن کلی لذت می‌برن و بهشون خوش می‌گذره.

عروسک پولیشی خرگوش

خرگوش‌ها یکی از بامزه‌ترین حیوان‌هایی هستن که همه بچه‌ها عاشق بازی کردن با اونها هستن. عروسک‌ پولیشی خرگوش کلی جذابیت داره که می‌تونه بچه‌هارو مجذوب خودش کنه. عروسک خرگوش تانی 3 تا رنگ جذاب داره که بچه‌هارو عاشق خودش می‌کنه. گوش‌های بامزه این عروسکا می‌تونه یکی از جذابیت‌های این عروسک باشه که حتی آدم بزرگارو هم عاشق خودش می‌کنه.

عروسک پولیشی گربه

عروسک گربه جزء محبوب‌ترین عروسک‌های پولیشی تانی لنده. عروسک‌های گربه می‌تونن دوست ملوس کوچولو‌های نازنینتون بشن که بچه‌ها زمان خوابیدنشون اون‌ها رو بغل کنن و یک خواب شیرین کنار اون‌ها داشته باشن. عروسک پولیشی گربه پشمالو و نازه. همین موضوع باعث می‌شه بچه‌ها فکر کنن یه گربه خیلی خوشگل تو خونه دارن که حواسش بهشون هست و ازشون مراقبت می‌کنه.

خوابی راحت با عروسک پولیشی

عروسک پولیشی تانی لند، دوست خوب بچه‌ها

با خریدن عروسک پولیشی تانی لند برای بچه‌های نازنینتون می‌تونید کلی خوشحالی به اون‌ها هدیه بدید و بذارید تا بچه‌ها با انتخاب اکسسوری‌های مخصوص عروسک، حس خوب بیشتری نسبت به اون‌ها داشته باشن. مجموعۀ تانی لند با طراحی و تولید عروسک‌ پولیشی حیوانات، تلاش کرده تا رابطه بچه‌ها با حیوان‌ها رو بهبود ببخشه و دوستی اون‌ها رو محکم کنه. همچنین مناسب بودن این عروسک‌ها برای بچه‌ها زمان خوابیدن، نکته‌ای هستش که مجموعۀ تانی لند کاملا حواسش به اون بوده. درنتیجه این عروسک‌ها کاملاً ضد حساسیت هستن و حتی پرز‌های اون‌ها به شکلی تولید شدن که هیچ خطری برای بچه‌ها ایجاد نکنن.

شما عزیزان برای اطلاع از قیمت عروسک پولیشی تانی لند می‌تونید به سایت تانی لند سر بزنید و عروسک‌های پولیشی متنوع تانی لند رو ببینید و هرکدوم از اون‌ها رو که خواستید تهیه کنید. تازه خوبه بدونید با خریدن کیت‌، لباس و اکسسوری‌های مختلف می‌تونید به جای خریدن عروسک‌های مختلف، یک عروسک با کلی شغل و لباس به بچه‌ها هدیه بدید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)