نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین جراح بینی کیست؟ معرفی 7 تن از بهترین جراحان بینی 2022

1401/4/1 10:34
1,737 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی کیست؟ جراحی بینی نوعی جراحی پلاستیک به شمار می‌رود که از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که اصلاح فرم بینی و زیبا نمودن ظاهر آن، به دستان توانمند جراحی متخصص و ماهر نیاز دارد. در جراحی‌های مختلف بینی، گاهی اوقات نیاز است که متخصص جراحی بینی، ساختار و شکل بینی را از ابتدا ترسیم و طراحی کند و سپس به عمل آن بپردازد تا به شکل دلخواه درآید. در این صورت، علاوه بر مهارت، تجربه و تخصص جراح، به ذوق هنری و آگاهی وی از فاکتورهای زیبایی شناختی صورت انسان نیاز است تا به بهترین شکل ممکن، عمل زیبایی بینی صورت گیرد.

یافتن بهترین جراح بینی در تهران

یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی، جراحی بینی است. از آن جایی که صورت، اولین و مهم‌ترین عضو بدن در زیبایی هر فرد است و در صورت نیز، مهم‌ترین عضو برای نمود زیبایی هر فرد، بینی است، می‌توان به درستی این گفته پی برد. از آن جایی که بینی، عضوی از صورت است که در اولین نگاه، به چشم می‌آید، طبیعی است که افراد بسیاری برای برطرف‌کردن مشکلات و عیوب این عضو از بدن، اقدام کنند. به همین دلیل، می‌توان یکی از پراستفاده‌ترین جراحی‌های زیبایی در جهان را، جراحی زیبایی بینی دانست.

انتخاب دکتر بینی خوب در تهران از بین جراحان مشغول به فعالیت در این حوزه، نسبت به شهرهای دیگر بسیار سخت‌تر است. چرا که در شهرستان‌ها، جراح بینی که مهارت و تخصص کافی را در کنار تجربه و ذوق هنری داشته باشد، زودتر در بین مردم آن منطقه معروف شده و سرزبان‌ها می­‌افتد؛ پس یافتن وی نمی‌­تواند کار چندان سختی باشد. ولی یافتن بهترین جراح بینی در تهران، در بین انبوه تبلیغات در این زمینه و همچنین تعدد پزشکان فعال در حوزه جراحی بینی، انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت می‌باشد و همچنین شاید در تهران نشود به بازاریابی دهان به دهان که در شهرستان ابزاری برای یافتن بهترین جراح بینی بود، اعتماد کرد.

در این خصوص، پیشنهاد ما به عزیزانی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند این است که ابتدا، تا جایی که ممکن است در زمینه جراحی بینی، چه عمل زیبایی بینی باشد و چه برای بهبود مشکلات تنفسی، و جزئیات آن، تحقیق و پرس‌وجو کنند تا بهترین اطلاعاتی را که می‌توانند در این زمینه کسب کنند و با استفاده از این اطلاعات مفید، آگاهی به دست آورند که هرکسی نتواند به‌راحتی از عدم آگاهی این افراد در این زمینه، سو استفاده کند و پیشنهاد دوم ما این است که با متخصصان در این زمینه گفت‌وگو کنند و از آن‌ها مشورت بگیرند. در این صورت، ضمن کسب اطلاعات مفید در زمینه جراحی بینی، به یک حدود قیمتی از کار هر جراح نیز دست پیدا می‌کنند و این آگاهی سبب می‌شود تا زیر بار هزینه‌های بسیار بالا برای انجام این عمل جراحی نروند.

بهترین جراح بینی کیست؟

درگذشته، یکی از محبوب‌ترین فرم‌های بینی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی، فرم‌های عروسکی بود که امروزه، به دلیل شکل غیرطبیعی آن، طرف‌داران زیادی ندارد. در حقیقت، امروزه بیشتر افراد تمایل دارند به طبیعی‌ترین حالت ممکن است بینی آن‌ها عمل شود و یا به عبارتی دیگر، دوست دارند که پس از عمل، فرم بینی آن‌ها حالت طبیعی داشته باشد که انگار هیچ‌وقت عمل نشده است؛ بنابراین، شما باید بتوانید بهترین جراح بینی که مهارت و تجربه کافی در عمل‌کردن بینی‌های مختلف را داشته است انتخاب کنید تا بتوانید برای عمل بینی خود، به او اعتماد کامل داشته باشید. شما می‌توانید با بررسی سوابق تحصیلی و کاری پزشک موردنظر، دستاوردهای وی، افتخارات و جایزه‌ها و همچنین بازدید از آرشیو عکس‌های بیماران قبلی، پزشک متخصص موردنظر خود را به‌صورت کامل مورد ارزیابی دقیق قرار دهید.

همچنین، بهترین جراح باید به‌صورت معمول، بتواند فرم بینی و توقعاتی که فرد متقاضی عمل بینی از این عمل دارد را درک کرده و باتوجه‌به شرایط جسمی و روحی بیمار، بهترین راه و بهترین فرم بینی را برای عمل به او پیشنهاد دهد. این امر به جز مهارت، تخصص و تجربه جراح، به دید زیبایی شناختی وی نیز بستگی دارد. جراح بینی باید بتواند فرم بینی بعد از عمل را بر روی صورت فرد متقاضی عمل زیبایی بینی، فرض کند و با طراحی درست فرم بینی بعد از عمل، به‌تناسب دیگر اجزای صورت فرد متقاضی، دست به عمل بزند. همچنین باید بتواند از نظر روانی و روحی نیز پشتیبان مراجعه‌کنندگان باشد.

این پشتیبانی فقط مختص به زمان عمل و قبل از آن نمی‌باشد بلکه اصل این کار، پس از عمل بینی باید انجام شود چرا که بیشتر افراد پس از انجام عمل بینی، ممکن است با مشکلات بسیاری از جمله مواجه با عوارض موقت بعد از عمل بینی و یا نگرانی‌هایی که در مورد کسب نتیجه دلخواه از عمل بینی وجود دارد، دست‌وپنجه نرم کنند و دقیقاً در این زمان است که به حمایت‌های روحی و مشاوره یک فرد باتجربه و متخصص در این زمینه نیاز دارند و آن فرد، کسی نیست به جز پزشک متخصص و جراح بینی فرد.

ازاین‌رو، برای انتخاب بهترین جراح بینی، دقت لازم را به خرج دهید و قبل از آن، تا جای ممکن خود را با ویژگی‌هایی که یک جراح بینی را به بهترین جراح بینی تبدیل می‌کند، آشنا کنید.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی

برای آن که بتوانید با شناخت مؤلفه‌هایی که یک متخصص را تبدیل به بهترین دکتر جراحی بینی می­‌کند، اقدام به انتخاب کنید، در زیر مواردی را آورده‌ایم که در این راستا می‌­تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد :

  • توانایی بالای جراحی، برای یک جراح زیبایی بینی امری ضروری محسوب می­شود.
  • جراح بینی باید به اصول اولیه زیباشناختی آشنا باشد تا بتواند با انجام عمل بینی نسبت به ویژگی‌های صورت هر فرد، زیبایی صورت فرد را دوچندان به نمایش بگذارد.
  • برخورداری از دانش ریاضی، به‌عنوان یک مهارت ضروری برای تبدیل‌شدن به بهترین جراح بینی محسوب می‌شود.
  • یک جراح زیبایی بینی باید بتواند قبل از انجام جراحی، نتیجه را تصور کند. (هرچند در سال‌های اخیر با استفاده از یک سری نرم‌افزارها این تجسم سازی راحت‌تر شده است.)
  • برای فرد متقاضی عمل بینی، زمان کافی را جهت ارائه مشاوره و اطلاعات کافی در نظر بگیرد. درواقع بهترین جراح بینی باید صبور باشد تا در صورت نیاز، به‌تمامی سؤالات متقاضی پاسخ دهد.
  • بارزترین ویژگی بهترین جراح بینی در تهران این است که با جدیدترین روش‌های جراحی آشنا باشد.
  • یک جراح زیبایی بینی باید بتواند با بیمار خود ارتباط دوطرفه برقرار کند تا فرد متقاضی عمل بینی بتواند به او اعتماد کامل در خصوص انجام عمل جراحی بینی داشته باشد.
  • جراح بینی باید از قابلیت ارزیابی شرایط روحی بیمار برخوردار باشد. در برخی موارد ممکن است تصمیم بیمار برای انجام جراحی آنی و کاملاً احساسی باشد. در این صورت جراح باید سلامت روحی بیمار را در اولویت قرار داده و جراحی را به بعد موکول کند.
  • بهترین جراح بینی لازم است جلسات مشاوره را بعد از جراحی بینی نیز تکرار نماید تا وضعیت مناسبی در ظاهربینی فرد بیمار ایجاد شود.
  • جراح بینی باید بتواند به‌خوبی معایب و مزایای جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
  • همچنین متخصص جراحی بینی باید بتواند دررابطه با انواع بیماری که افراد متقاضی ممکن است با آن درگیر باشند، پرس‌وجو نماید.

بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی در جهان

دغدغه بسیاری از متقاضیان عمل جراحی بینی، کسب نتایج مطلوب عمل است. این خواسته مهم بستگی زیادی به انتخاب جراح و میزان تخصص و تجربه وی دارد. در ادامه، لیستی از بهترین جراحان بینی در جهان را از رنکینگ‌های مختلف گردآورده‌ایم تا در هر کجای جهان که باشید، برای استفاده از خدمات این پزشکان متخصص بتوانید برای عمل زیبایی بینی استفاده کنید.

پزشکانی که در ادامه نام آن‌ها را آورده‌ایم، در لیست بهترین جراحان بینی قرار دارند و نام آن‌ها در سراسر جهان، شناخته شده است. از آن جایی که به یک رنکینگ در این زمینه اکتفا نکردیم، نام این پزشکان و متخصصان جراحی بینی را از رنکینگ‌های مختلف انتخاب کرده‌ایم و هرکدام، بهترین در نوع خودشان هستند پس می‌توانید به‌راحتی و با خیالی آسوده به آن‌ها اعتماد کنید چراکه نتایج کار آن‌ها، در دسترس است و می‌توان اظهار داشت که تاکنون، افراد مهمی در جهان به زیر تیغ جراحی این افراد رفته‌اند و با نتایج مطلوبی بیرون آمده‌اند.

֎ دکتر راج کانودیا (Dr.Raj Kanodia)

توانایی هنری او در تقویت هارمونی صورت و حفظ خطوط جوانی باعث شده است که او در میان جراحان دیگر مورد احترام قرار گیرد. بسیاری از چهره‌های معروف هالیوود به او اعتماد دارند و در برنامه های جراحان پلاستیک و افراد مشهور مانند دکتر 90210، E!، و بسیاری دیگر حضور داشته است. این دکتر با مشتریانی از سراسر جهان از جمله هنرمندان مجری، مدل‌های مد، سیاستمداران، جراحان دیگر، مدیران اجرایی و سلطنتی کار می‌کند.

دکتر راج کانودیا

֎ دکتر اشکان قوامی (Dr.Ashkan Ghavami)

دکتر اشکان قوامی جراح پلاستیک زیبایی و ترمیمی در بورلی هیلز کالیفرنیا است. او دارای گواهینامه هیئت‌مدیره جراحی پلاستیک آمریکا است. دکتر قوامی در ارائه بالاترین استانداردهای مراقبتی در تمامی جنبه‌های جراحی پلاستیک و جراحی ترمیمی مهارت دارد. او تاکید زیادی بر آموزش بیمار و مراقبت شخصی و دلسوزانه دارد.  وقت‌گذاشتن برای گوش‌دادن به بیماران و توجه بی‌نظیر از ویژگی‌های بارز فلسفه عمل دکتر قوامی است و به نتایج استثنایی جراحی زیبایی او کمک می‌کند.

֎ دکتر ریچارد زومالان (Dr.Richard zoumalan)

دکتر زومالان متخصص برجسته در جراحی بینی و جراحی صورت است. او به دلیل ظاهر طبیعی بینی‌هایی که عمل می‌کند، بسیار مورد احترام است و به‌خاطر چهره‌های زیبایی که طراحی می‌کند، معروف است. دکتر زومالان فقط در بینی و صورت تخصص دارد. او هیچ‌گونه جراحی سینه یا بدن انجام نمی‌دهد و همین امر سطح تخصص او را منحصربه‌فرد می‌کند. تحقیقات پزشکی گسترده و رویکرد ساختار طبیعی او برنده جایزه شده است و او را به‌عنوان یک رهبر در جراحی بینی و صورت، متمایز می‌کند.

دکتر ریچارد زومالان

֎ دکتر ارز دایان (Dr.Erez Dayan)

دکتر ارز دایان یک جراح پلاستیک و جراح ترمیمی آموزش‌دیده در هاروارد و همچنین مدیر پزشکی مؤسسه جراحی پلاستیک آوانس است. معنی کلمه فرانسوی آوانس “به جلو حرکت کردن” یا “پیشرفت” است. سنگ بنای مأموریت این مؤسسه ارائه نتایج بهینه به بیماران با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و تکنولوژی کم تهاجمی است.

֎ دکتر احمدعلی رجب پور (Dr.Ahmadali Rajabpur)

دکتر رجب پور، متخصص جراحی عمومی و دارای فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است. خدمات تخصصی این جراح پلاستیک شامل جراحی زیبایی پلک، جراحی زیبایی بینی، جراحی انحراف تیغه بینی، جراحی زیبایی گوش، جراحی پروتز سینه، جراحی لیفت سینه، جراحی زیبایی شکم، لیفت نواحی مختلف بدن (ران، بازو، شکم، پهلو)، لیفت صورت، لیفت ابرو و پیشانی، پروتز گونه و لب، تزریق چربی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، جراحی ترمیمی (لب شکری، سوختگی، ناهنجاری‌های فک و صورت)، و غیره می‌شود.

دکتر احمدعلی رجب پور بهترین جراح بینی

֎ دکتر رود روریچ (Dr.rod rohrich)

دکتر رود روریچ یک جراح پلاستیک دارای گواهی هیئت‌مدیره و استاد بالینی جراحی پلاستیک در کالج پزشکی بیلور می‌باشد. دکتر روریچ استاد/رئیس سابق دپارتمان جراحی پلاستیک است و اولین جراح پلاستیک بود که به عنوان استاد برجسته در مرکز پزشکی UT Southwestern خدمت کرد. دکتر روریچ یک متخصص مشهور بین‌المللی در حوزه جراحی پلاستیک می‌باشد و بارها به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک در آمریکا شناخته شده است.

֎ دکتر اریک سراتی (Dr.Eric Cerrati)

دکتر اریک سراتی جراح پلاستیک صورت دارای گواهی دو بورد و متخصص برجسته در جراحی زیبایی و ترمیمی صورت است. دکتر سراتی در دانشگاه یوتا استخدام شد و سال‌ها به عنوان مدیر جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت خدمت کرد. دکتر سراتی که توسط بهترین‌ها در شهر نیویورک و شیکاگو آموزش‌دیده است، بهترین‌ترین و پیشرفته‌ترین درمان‌های موجود را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. او به دلیل ارائه نتایج طبیعی، طولانی‌مدت و نتایج کاری مانند چهره سلبریتی‌ها بدون به‌جای ماندن هیچ‌گونه شواهدی از جراحی، شهرت دارد. او به طور مداوم توسط جامعه جوایزی را در حوزه جراحی پلاستیک برنده می‌شود.

کلام آخر

در این نوشته، سعی شد اهمیت درست انجام شدن عمل بینی باتوجه‌به فاکتورهای مختلف برای شما شرح داده شود. همچنین، بهترین جراح بینی در جهان را نیز به شما معرفی کردیم که در هر کجای این دنیا که باشید، بتوانید از خدمات بهترین‌ها در زمینه جراحی بینی، استفاده کنید.

شما می‌توانید در زمینه جراحی بینی، هرگونه سؤال و مشکل خود را با دکتر احمدعلی رجب پور ، عضو بنیاد ملی نخبگان ایران، فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و رتبه 1 آزمون فوق‌تخصص جراحی پلاستیک کشور سال 93، مطرح کنید و از مشاوره یکی از بهترین جراح‌های بینی بهره‌مند شوید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)