نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

معرفی انواع بازی ها و آشنایی با گیفت کارت گوگل پلی

1400/12/15 12:45
463 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

معرفی انواع بازی ها و آشنایی با گیفت کارت گوگل پلی

نقش گیفت کارت در خرید بازی های آنلاین

بسیاری از کاربران افرادی هستند که برای بازی‌های محبوبشان از گیفت کارت‌های مختلفی استفاده می‌کنند. برای مثال گیمرهای دوآتیشه همیشه از خرید گیفت کارت استیم استقبال کرده‌اند. شبکه استیم با برخورداری از امکان بازی های گروهی و تحت شبکه اقدام به چنین کاری کرده است. از طرفی بعضی از کاربران هم با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی از امکانات خریدنی بازی‌ها لذت می‌برند.

سرویس خدمات گوگل پلی یک بخش اختصاصی برای بازی دارد. اسم این بخش و فروشگاه اینترنتی ویژه Google Play Games است. برای خرید بازی یا امکانات بازی‌های بیشتر می‌توانید این اپلیکیشن را هم نصب کنید و وارد حسابتان بشوید. اکثر کاربران مستقیماً از طریق Google Play بازی های معروف را می‌خرند.

برای مثال بازی Getting Over It With Bennett Fody از پرطرفدارترین بازی‌های گوگل پلی است که با پرداخت 4.99 دلار می‌توانید از آن لذت ببرید. مثل همه بخش‌های دیگر، بازی های گوگل پلی هم از قیمت‌های بالا و پایینی برخوردارند. مثلاً بازی Thimbleweed Park با قیمت 9.99 دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است. در صورتی که بازی Reigns فقط از ارزشی معادل 2.99 دلار برخوردار است.

گیفت کارت گوگل چیست؟

گیفت کارت گوگل مشخصاً برای استفاده از سرویس پخش دیجیتال اختصاصی شرکت گوگل یعنی گوگل پلی (Google Play) است. این سرویس یک فروشگاه آنلاین برای انواع فیلم‌ها، کتاب‌ها، آهنگ‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی است. گوگل پلی در سال 2012 با ترکیب دو پلتفرم اندروید مارکت و گوکل مئزیک به کاربران معرفی شد.

مراحل وارد کردن گیفت کارت گوگل پلی به اکانت جی میل :

۱ – ابتدا وارد فروشگاه گوگل پلی می شویم :‌  https://play.google.com
۲ – سپس با کلیک بر روی دکمه SIGN IN در بالای صفحه وارد صفحه ورود به حساب کاربری خود می شویم .
۳ – پس از کلیک بر روی عبارت SIGN IN در صفحه باز شده اطلاعات اکانت جیمیل خود را وارد کرده و بر روی دکمه SIGN IN کلیک می کنیم .
۴ – پس از ورود به حساب جیمیل خود وارد صفحه زیر خواهید شد دراین صفحه برای اضافه کردن موجودی گیفت کارت گوگل پلی به اکانت جیمیل خودمون دکمه Redeem رو کلیک می کنیم.
۵ – در پنجره باز شده کد گیفت کارت را که بعد از خرید از سایت گیفتی دریافت می کنیم همانند تصویر زیر در مکان مشخص شده وارد کرده و بر روی دکمه Redeem کلیک می کنیم . اگر وبسایت از شما اسم و زیپ کد درخواست کد اسم خود را به صورت کامل وارد کرده و زیپ کد را ۱۰۰۱۲ وارد کنید .

بازی محبوب و مشهور call of duty

یکی از بازی های خیلی زیبا و شناخته شده است که امروزه می توان از نسخه موبایل آن هم استفاده کرد. این بازی را می توان به عنوان یکی از بازی های محبوب قدیمی نیز معرفی کرد که طرفداران خاص خودش را دارد و تا به امروز محبوبیت خود را از دست نداده است. همواره بر طرفداران این بازی افزوده می شود و هر روز می توان تعداد بیشتری را مشاهده کرد که در حال بازی call of duty هستند. بازی جذاب کالاف دیوتی در ابتدا به عنوان بازی های کامپیوتری که به صورت گروهی انجام می شد معرفی شد و در عین ورود به دنیای بازی ها توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین طرفداران بازی های استراتژیک بدست آورد.

تمام کسانی که این بازی را انجام می دهند در ابتدا برای خود یک اکانت می سازند. بازی و شخصیت شما در بازی در اکانت بازی شما ذخیره می شود و با پیشرفت شما در بازی می تواند قابلیت های ویژه‌ای بدست آورد که از جمله قابلیت های منحصر بفرد و ویژه در بازی کالاف دیوتی خواهد بود. با توجه به نوع شخصیت، قسمتی از بازی که در آن قرار دارد و ویژگی هایی که اکانت شما دارد می توان قیمت های متفاوتی را برای اکانت بازی کالاف دیوتی در نظر گرفت.

در حال حاضر با توجه به افزایش کاربرانی که از کالاف دیوتی را بازی می کنند و افزایش روزانه اکانت های این بازی می توان وب سایت های بسیار زیادی را در زمینه خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی مشاهده کرد. در این وب سایت ها با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که در بازی برای اکانت شما در نظر گرفته شده است بازی شما قیمت گذاری می شود. همچنین تعداد زیادی اکانت کالاف دیوتی در بازی قابل مشاهده است که می توان با بررسی مشخصات و لول اکانت مورد نظر به صورت آنلاین اکانت مورد نظر خود را خریداری کنید.

نکته : کلیه افرادی که قصد فروش بازی کال اف دیوتی موبایل خود را دارند می توانند با مراجعه به بخش فروخته شده ها، برای تخمین قیمت اکانت کالاف دیوتی موبایل خود اقدام نمایند. توجه به این نکته الزامی است بازی کالاف دیوتی موبایل شما تنها زمانی به فروش خواهد رسید که قیمتی که برای آن تعیین می کنید منطقی و مناسب باشد.

در ادامه سایت های خرید و فروش آورده شده است :

خرید اکانت فورتنایت

فورتنایت بتل رویال – Fortnite  بازی محبوب و پرطرفدار اثری از استودیوی بازیسازی مشهور Epic Games می باشد که پس از عرضه برای پلتفرم‌های متعددی از جمله پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، سوییچ و iOS منتشر شده است و همچنین اندروید نیز منتشر گشته است. اپیک گیمز به دلیل عدم قبول قوانین مالیاتی با درصد بالا که ناشی از پرداخت های درون برنامه ای از گوگل پلی بوده حاضر به انتشار آن در گوگل پلی نشد.

فورتنایت بتل رویال

بازی پابجی موبایل

بازی PUBG دارای طیف گسترده ای از سلاح های متنوع و مختلفی برای انتخاب کردن میباشد با با پیشروی در بازی آنها را به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که از خطرات و حملات دشمن جان سالم به در میبرد. گرافیک باکیفت و سه بعدی بازی و همچنین صداگذاری عالی به جذابیت هر چه بیشتر بازی افزوده است. اگرچه که گیم پلی قوی بازی را نباید نادیده گرفت. پول این بازی برای خرید آیتم های مختلف موجود در بازی یوسی نام دارد. برای خرید یوسی پابجی موبایل نیاز به گیفت کارت پابجی موبایل دارید.

بازی Call of Duty Modern Warzone

در این روزها که استودیوها سعی دارند تا به شکلی حالت «بتل رویال» را در بازی‌‌های خود بگنجانند مسلما ایجاد تغییراتی در گیم‌پلی، برای خلاقانه جلوه دادن بازی، امری مهم تلقی می‌شود. اینفینتی وارد توانست با تولید و عرضه بازی Call of Duty Modern Warzone بازگشت قدرتمندی را برای این مجموعه رقم بزند.

حضور سلاح‌های متنوع، قابلیت استفاده از کیل‌استریک‌ها، امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها با انواع و اقسام آیتم‌ها و درنهایت گیم‌پلی هیجان‌انگیز، بی وقفه و با گان‌پلی دقیق، باعث شد به اثری قدرتمند برای تجربه تمام علاقمندان به بازی‌های شوتر آنلاین تبدیل شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)