نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

آیا می دانید برای انتخاب کیف مجلسی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

1400/9/10 11:04
1,545 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید یک کیف باید بدانیم این است که برای چه موقعیتی قصد خرید کیف را داریم و قرار است تا کیف خریداری شده را در چه مکانی مورد استفاده قرار دهیم. همه ما افرادی را دیده ایم که یک کیف را در تمام موقعیت ها، خرید، دانشگاه، گردش روزانه، قرار های رسمی و دوستانه و ... به کار می برند. شاید این امر از دید برخی ایرادی نداشته باشد اما مسلماً یکی از ملزومات خوش تیپی و خوش استایلی این است که برای هر موقعیتی، کیف مورد نیاز همان موقعیت را به کار ببریم.

یکی از مهمترین انواع کیف ها، کیف های مجلسی و رسمی هستند. این کیف ها برای قرار های رسمی کاربرد دارند و برای دیدارهای دوستانه و یا حتی مراسم جشن و عروسی هم می توانند مناسب ترین گزینه باشند. یک خانم خوش تیپ همواره به این نکته توجه دارد که کیف، یکی جزء مهم از پوشش او تلقی می شود و همان طور که در انتخاب لباس وسواس به خرج می دهد لازم است تا در انتخاب کیف هم حساسیت نشان دهد. نکاتی که قبل از خرید هر کیفی (هم کیف مجلسی و هم کیف روزمره و یا هر کیف دیگری) باید به آن توجه داشته باشیم مواردی مانند رنگ، سایز، قیمت و جنس کیف هستند.

آیا می دانید برای انتخاب کیف مجلسی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

بودجه شما برای خرید کیف مجلسی چقدر است؟

این روزها با تنوع بسیار زیادی در انواع کیف های زنانه و دخترانه مواجه هستیم اما با جرات می توانیم بگوییم که زیباترین و با کیفیت ترین کیف ها، کیف هایی با برندهای معتبر و شناخته شده هستند. کیف های برندهای معروف در بالاترین سطح زیبایی طراحی می شوند و طراحی آنها به گونه ای انجام می شود که با ارگونومی بدن سازگار باشد، بنابراین این کیف ها معمولا بسیار سبک هستند و هنگام حمل آنها به دلیل طراحی درست بندها و نحوه حمل، بسیار راحت هستید. این کیف ها می توانند تا چندین سال یک همراه خوب برای شما باشند، همراهی که نه ذره ای از زیبایی آن کم می شود و نه اینکه کوچکترین ایرادی در آن ایجاد می شود. بنابراین اگر به دنبال ساختن یک استایل شیک و جذاب و به یاد ماندنی هستید و در عین حال به اجناس با کیفیت اهمیت می دهید، از خرید کیف مجلسی برند غافل نشوید و مطمئن باشید تمام افرادی که شما را می بینند متوجه کیفیت کیف شما خواهند شد!

کیف مجلسی برند

کیف را برای چه مراسمی می خواهید؟

اینکه قصد خرید کیف برای چه مراسمی دارید، نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در انتخاب کیف مجلسی دارد. اگر می خواهید برای مراسم مهمانی و یا جشن عروس کیف بخرید، لازم است تا سایز کیف خود را کمی بزرگتر انتخاب کنید تا برای وسایلی که در عروسی لازمتان می شود فضای کافی داشته باشد. معمولاً برای این قبیل مراسم محتویات کیف شما شامل گوشی موبایل، کیف پول، چند قلم لوازم آرایش، هدیه شما به عروس و داماد و ... است و کیفی که خریداری می نمایید باید فضای کافی داشته باشد. اما اگر قصد خرید کیف برای یک مراسم رسمی دارید، مثلاً به یک کنسرت مهم دعوت شده اید، در این شرایط فقط به گوشی موبایل و کارت های اعتباری خود نیاز دارید و یک کیف کوچک مناسب ترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بسیاری از افراد برای استفاده روزمره خود، به سبب نوع پوششی که دارند، ترجیح می دهند از کیف های مجلسی استفاده کنند. صنعت مد هم به نیاز این عزیزان پاسخ گفته و کیف هایی با کاربرد دوگانه روزمره و مجلسی تولید نموده است. این کیف ها هم برای استفاده روزمره مناسب هستند و هم در مهمانی ها و دورهمی ها می توان از آنها استفاده کرد. بنابراین حتما قبل از اقدام به خرید، یک نیازسنجی و موقعیت سنجی به عمل آورید تا بتوانید یک خرید درست و منطقی داشته باشید و کیف مناسب را خریداری نمایید. مسلماً خرید کیفی که مورد استفاده قرار نگیرد، انتخاب هیچ کس نیست.

آیا با قوانین ست کردن کیف مجلسی آشنا هستید؟

یک نکته کلی در خرید کیف زنانه مجلسی این است که اگر می خواهید کیف شما نقطه عطفی در استایل شما باشد لازم است تا به سراغ کیف هایی بروید که جلب توجه کنند، مثلاً تزیینات طلایی داشته باشند، براق باشند و یا به رنگی خاص باشند. اما اگر دوست دارید که لباستان بیشتر جلب توجه کند و کیف را فقط به عنوان یک حمل کننده وسایل می خواهید، بهتر است به سراغ کیف های شیک و ساده بروید، کیف هایی که در عین سادگی بسیار زیبا هستند.

نکته دیگر در ارتباط با رنگ کیف مجلسی است.

اصلاً به فکر کیفی همرنگ لباستان نباشید، اگر خیلی دوست دارید که کیف و لباستان هم رنگ هم باشند باید رنگ کیف را دو سه درجه تیره تر از لباستان انتخاب کنید. اگر لباستان مشکی است، کیف های رنگی و یا مشکی براق مناسب ترین گزینه هستند و اگر لباس رنگی بر تن می کنید انتخاب گسترده تری پیش رو دارید و می توانید کیف های مشکی و یا رنگی تیره تر و یا رنگ های مکمل را مورد استفاده قرار دهید. اگر لباستان ساده است، یک کیف طرحدار انتخاب کنید و اگر لباستان طرح دار است یک کیف ساده انتخاب نمایید.

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید کیف

یک کیف مجلسی خوب را از کجا بخریم؟

انتخاب یک مکان مناسب برای خرید کیف یک نیاز اساسی برای خانم ها است. اینکه از مکانی خرید کنیم که هم تنوع کیف هایش بسیار بالا باشد و هم از هر مدل کیفی مانند مجلسی، روزمره، کیف پول، کیف دوشی و ... یک مجموعه کامل داشته باشد، یک خواسته همیشگی خانم ها و دختر خانم های طرفدار شیک پوشی است. خوشبختانه فروشگاه بزرگ بگ مگ به این نیاز خانم ها پاسخ گفته و یک مجموعه کم نظیر از انواع کیف های زیبا و با کیفیت، از بهترین برندهای روز دنیا جمع آوری نموده است که آماده عرضه انواع کیف های به روز به خانم های زیبا پسند ایرانی است. این مجموعه بهترین کیف ها را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و با ارسال رایگان، پشتیبانی 24 ساعته و تحویل سریع (یک تا دو روز) از خرید مشتریان خود قدردانی می نماید و همچنین کیف های برند را با ضمانت اصل بودن کالا ارائه می نماید که همین امر نشان دهنده صداقت آنها در فروش است که توانسته رضایت مشتریانش را جلب نماید. و بگ مگ به پشتوانه مشتریان خود به یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش اینترنتی کیف تبدیل شده است. پس همین الان به فروشگاه بگ مگ به آدرس bagmagstore.com سر بزنید و از تنوع بی نظیر کیف های زیبا و با کیفیت، شگفت زده شوید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)