نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

روبوکیدز خانه دوم بچه ها و یک شهربازی کاملا تعاملی

1400/9/9 10:48
1,845 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

روبوکیدز، پایگاه زمینی سامی و آرسو که کودکان رو به آنجا دعوت میکنند تا بازی کنند و از این طریق به سیاره شون یعنی روبونوس انرژی بدن و روبونوس رو نجات بدن.

روبوکیدز حاصل تلاش و همت مهندسان جوان و نخبه ی ایرانی در سال ۱۳۹۶ برای شادی کودکان است.

سامی و ارسو خواهر و برادر هستند و با ورود به روبوکیدز به شما خوش آمد میگویند و میتوانید با سامی و ارسو آشنا بشید و حرف بزنید.

سامی و ارسو از دیدن شما و کودکانتان خوشحال میشوند و کلی انرژی میگیرند و کودکانتان را بغل میکنند.

روبوکیدز خانه دوم بچه ها و یک شهربازی کاملا تعاملی

داستان سامی و آرسو ربات های شیرین و دوست داشتنی روبوکیدز از اونجا شروع میشه که هیولوسی ها به سیاره ب اونها روبونوس حمله میکنند و انرژی اونها رو میگیرند و سامی و آرسو بعد از کلی تلاش و گشتن و گشتن و گشتن، بین سیاره های مختلف و در اوج ناامیدی به سیاره ی زمین میرسن و بچه های زمینی  رو میبینن که چقدر شاد و مهربون و پرانرژی هستند و میتونن با بازی کردن بچه های زمینی از طریق کهربا و گوی انرژی برای سیاره شون روبونوس انرژی بفرستن تا سیاره شون دوباره روشن بشه و زندگی رو به روبونوس برگردونن.

سامس و آرسو همیشه منتظر دیدن دوستای زمینی شون هستن و با اومدن و انرژی دادن اونا کلی خوشحال میشن و تشکر میکنن، و با چشمای مهربونشون به بچه ها قلب میدن.

روبوکیدز خونه ی دوم شما و بچه هاست

بچه ها میتونن اونجا همبازی و دوست پیدا کنند و زمانی رو با همسن و سالهاشون بگذرونند و از طریق بازی با کودکان دیگر توانایی و ضعف هاشون رو کشف کنند و مهارت های ارتباطی رو یاد بگیرند.

و از طرفی تجربه ی دوستی صمیمانه  با یک ربات رو داشته باشند.

یکی از قشنگ ترین لحظه های روبوکیدزدیدن بچه ها وقتیه که با سامی و آرسو حرف میزنند.

شهربازی روبوکیدز

شهربازی روبوکیدز شامل ۶ ایستگاه بازی های تعاملی و رباتیک  میباشد :

1) ایستگاه ماشین های روبونوسی : یکی از هیجان انگیز ترین ایستگاهها که میتونه مهارت های سرعت،دقت،مسیر یابی و تمرکز رو در کودک شما تقویت کند.

روبوفایت : رقابت هیجان انگیز ماشین های روبونوسی

روبوریس : ماشین های روبونوسی در مسیر های پرپیچ و خم به رقابت و مسابقه با هم میپردازند.

2) ایستگاه ماجراجویان : از جذاب ترین و پرطرفدارترین ایستگاه های روبوکیدز، هزارتوی پرماجرا که دارای تونل های جذاب و پل معلق و کلی مسیر پرپیچ و خم دیگه هست. در نهایت کلی جستجو به سر سره لوله ای و استخر توپ هوایی و سفینه ی ابر با تشک راحت که بچه ها میتونن اونجا ریلکس هم بکنند. و اتاق خاله بازی با کلی بازی های فکری، کارتی، آشپزی، نجاری ...

و در نهایت ترامپولین تعاملی : که با پریدن روی نورهای رنگی کلی بهشون خوش میگذره و تخلیه  انرژی میشن، و میتونه باعث رشد قد کودک شود، و تحرک و نشاط خاصی رو برای کودک داشته باشد.

3) اتاق جادویی : اتاقی که پر از جادو و هیجان هست.

تپ تپ تعاملی : بازی با نور و لمس دست، که به دقت، تمرکز، سرعت و تلاش کودک کمک میکند.

فرش تعاملی : یک بازی تکنولوژیک محور دیگه، که بچه ها با کمک سایه های دست و پا بازی میکنند، این بازی برای تخلیه ی هیجان عالی هست.

4) شن بازی تعاملی : یک بازی فوق العاده جذاب و متفاوت

بچه ها رنگ، عمق رو با دستاشون یاد میگیرند و تغیییر میدن. داستان جزیره، کوسه، ماهی و ... یک بازی برای تمرکز بچه ها، تقویت مهارت دست ورزی.

5) دونده ی روبونوسی : این ایستگاه شامل ps4 و ایرهاکی (سرعت و دقت) و دونده ی روبونوسی (حرکت و هیجان) هست.

6) کارخونه انرژی و سفینه ی فضایی : کارخونه ی انرژی یک کارخونه ی مکانیکی رباتیکی هست، که بچه ها با عبور مازهای دیواری کلی هیجان زده میشن.

سفینه فضایی : بچه ها توی این سفینه میتونن خلبان بشن و سفینه نوردی کنند.

روبوکیدز

در روبوکیدز شما میتوانید همراه کودکتان باشید، و یا کودکتان را با خیال راحت و امن به ما بسپارید و ساعت ها پیش ما بمانند و بازی کنند.

روبوکیدز با داشتن مربیانی مهربان، دلسوز و صبور و متعهد که کاملا آموزش دیده ی روانشناسی هستند خیال شما را از این بابت راحت میکنند.

و به همین خاطر هست که میتوانیم بگوییم روبوکیدز خانه ی دوم بچه هاست.

نحوه ی پذیرش به ۲ صورت است :

  • هر ایستگاه بازی ۳۰ هزارتومان به مدت ۱۵ دقیقه (ایستگاه ماجراجویان ۳۰ هزارتومان به مدت ۳۰ دقیقه) : در این شیوه مبلغ ۵ هزارتومان به عنوان ورودی برای کودک و همراه دریافت میشود.
  • یک ساعت بازی از همه ی ایستگاه ها ۱۰۰ هزارتومان، ساعت دوم ۸۰ هزارتومان.

محصولات روبوکیدز :

روبوکیدز در حال حاضر 2 محصول آمادده فروش داره :

  • سامی باکس : یک جعبه مکعب مستطیل چوبی است که برای تمام وجه‌های آن بازی های جداگانه ای طراحی شده است. سامی باکس یک جعبه جادویی با 15 بازی متنوع و اگر میخواهید تعداد زیادی بازی را یکجا و با قیمت فوق‌العاده داشته باشید سامی باکس یک هدیه مناسب برای عزیزان شما میباشد.
  • بازی فیجی : فیجی یک هوش مصنوعی است که با استفاده از تلفن همراه و استند مخصوص خود حرکات و رفتار های کودک را در بازی های مختلف رصد می کند و با استفاده از بازی های گوناگون ترکیبی از آموزش و سرگرمی را برای کودک شما فراهم می کند.

روبوکیدزی ها

روبوکیدزی ها و سامی و آرسو منتظر دیدن شما و کودکان عزیزتان هستند، چون آرسو بعد از هربار دیدن بچه ها خیلی زود دلش برای اونا تنگ میشه و از اونها میخواد که خیلی زود بهش سربزنند و کلی بازی کنند و برای روبونوسی ها انرژی بفرستند.

آدرس ما :

  • آدرس : تهران، ولنجك، خيابان سيزدهم شرقی، مرکز خرید گالریا واحد ۴۰۹
  • آدرس شعبه۲ : باغ کتاب تهران، بزرگراه حقانی، طبقه همکف، سمت راست، انتهای سالن
  • پیج ایستاگرام ما به آدرس robokids_ir
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)