نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

رونمایی از آکادمی آموزشی هاستینگ آذرآنلاین

1400/2/29 11:09
446 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

رونمایی از آکادمی آموزشی هاستینگ آذرآنلاین

خرید هاست، تصمیمی حساس است که بستر فنی لازم را برای موفقیت کسب‌وکارتان در فضای آنلاین فراهم می‌کند. بااین‌حال، نتایجی که در این زمینه به دست می‌آورید، مستقیماً به انتخاب شما بستگی دارد. به‌عبارت‌دیگر، بسیار مهم است که برای وب‌سایتتان از چه نوع هاستی استفاده می‌کنید؟

خرید هاست حرفه‌ای، امکانات و قابلیت‌هایی را در اختیارتان می‌گذارد که به‌واسطه استفاده از سرویس‌های هاست رایگان یا ارزان‌قیمت، نمی‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. قابلیت‌هایی که برای پیشرفت وب‌سایت شما، اهمیتی حیاتی دارند. در ادامه ضمن معرفی و تشریح 8 مزیت استفاده از هاست حرفه‌ای، یکی از بهترین سرویس‌های هاستینگ در ایران را به شما مخاطبان گرامی، معرفی خواهیم کرد.

امنیت بالا سرویس های آذرآنلاین

1) امنیت و قابلیت اطمینان حداکثری

امروز با توجه به تعدد ارائه‌دهندگان خدمات هاستینگ، انتخاب یک گزینه مناسب به کاری سخت‌تر از همیشه تبدیل شده است. البته که شما می‌توانید به ایده استفاده از هاست رایگان یا خرید خدمات شرکت‌های غیر معتبر فکر کنید؛ اما این سرویس‌ها، از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار نیستند. ضعف امنیتی، یکی از بزرگ‌ترین معضلات این سرویس‌هاست و همین امر، احتمال هک و نفوذ را به‌شدت افزایش می‌دهد. باور کنید صرفه‌جویی چند صد هزار تومان آن هم در چنین مقوله حساسی، به‌هیچ‌عنوان ارزشش را ندارد؛ بنابراین هرگز روی امنیت هاست رایگان، حسابی باز نکنید!

با انتخاب یک ارائه‌دهنده مطمئن، ضمن تأمین نیازهای فنی وب‌سایتتان، همواره سطح بالایی از امنیت را تجربه می‌کنید. یک هاست حرفه‌ای، قابلیت‌های امنیتی مختلفی را به شما ارائه می‌دهد که اسکن ویروس‌ها، ممیزی‌های امنیتی، فیلتر اسپم (هرزنامه)، به‌روزرسانی سیستم‌عامل و ... تنها چند نمونه از آن‌ها هستند. مجموعه این قابلیت‌ها، حفره‌های امنیتی را پوشش داده و از سرور وب‌سایت شما در مقابل حملات خارجی، محافظت می‌کنند.

پشتیبانی عالی آذرآنلاین

2) پشتیبانی فنی عالی

پشتیبانی فنی، یکی از مهم‌ترین معیارها در فرایند انتخاب و خرید هاست است که متأسفانه بسیاری از استارت‌آپ‌ها آن‌طور که بایدوشاید به آن توجه نمی‌کنند. بدون پشتیبانی فنی لازم، گاهی حتی بروز یک اِشکال فنی کوچک هم می‌تواند وب‌سایتتان را برای مدتی طولانی، از دسترس خارج کند که این امر، به از دست رفتن بخش قابل‌توجهی از ترافیک سایت و متعاقباً میزان درآمدتان منجر می‌شود.

وقتی یک ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ مطمئن را انتخاب کنید، در هر لحظه از شبانه‌روز، خاطرتان بابت برخورداری از پشتیبانی فنی جمع است که این امر، حل‌وفصل مشکلات احتمالی را در زودترین زمان ممکن تضمین می‌کند.

پهنای باند نامحدود سرویس های آذرآنلاین

3) پهنای باند و فضای نامحدود

استفاده از سرویس‌های هاستینگ رایگان، مقدار محدودی از پهنای باند و فضای حافظه را در اختیارتان قرار می‌دهد. این محدودیت می‌تواند در شرایط خاص، مسائل مختلفی را ایجاد کند و از این طریق، ضمن ایجاد مشکلات فنی برای وب‌سایت، تجربه کاربری ناخوشایندی را برای بازدیدکنندگان، رقم بزند. با خرید هاست حرفه‌ای از یک ارائه‌دهنده معتبر، این امکان برایتان فراهم می‌شود که میزان پهنای باند و فضای موردنیاز را برای داده‌های وب‌سایتتان مطابق با نیازتان انتخاب نموده و این میزان را با توجه به کاهش یا افزایش مقیاس کسب‌وکار، حجم ترافیک و ... ، کم‌وزیاد کنید.

4) ایمیل و دامنه

شرکت‌های معتبر ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ با هدف ایجاد وفاداری در مشتریان، به هر یک از آن‌ها حداقل یک نام دامنه اختصاص می‌دهند که سرویس‌های هاستینگ رایگان، فاقد چنین آپشنی هستند؛ این سرویس‌ها معمولاً یک زیر دامنه را در اختیارتان می‌گذارند که درواقع به جای خدمات شما، خدمات خودشان را تبلیغ می‌کنند. این امر برای یک وب‌سایت تجاری که اعتبار، یکی از شاخصه‌های مهم آن است، نمی‌تواند خوشایند و قابل‌پذیرش باشد. ضمن اینکه با خرید هاست حرفه‌ای از یک ارائه‌دهنده خوش‌نام، در انتخاب تعداد حساب‌های ایمیل هم محدودیتی نخواهید داشت.

5) طراحی و سبک

استفاده از سرویس‌های هاست رایگان، درست مثل موضوع دامنه و ایمیل، شما را در انتخاب طرح‌ها و قالب‌های وب‌سایت با محدودیت مواجه می‌کند که همین امر باعث می‌شود وب‌سایت شما یک وب‌سایت غیرحرفه‌ای به نظر برسد.

خرید هاست از یک سرویس‌دهنده مطمئن این امکان را برایتان مقدور می‌سازد که در طراحی وب‌سایت و استفاده از فن‌آوری‌های مربوط به آن، هیچ محدودیتی نداشته باشید. به‌این‌ترتیب می‌توانید خلاقیتتان را با آزادی عمل کامل در طراحی وب‌سایت به کار بگیرید و وب‌سایتی بسازید که با معیارها و ترجیحات خودتان، همخوانی کامل داشته باشد. امکان آزمایش قالب‌ها و الگوهای مختلف قبل از تأیید نهایی، یکی دیگر از ارزشمندترین مزایای خرید هاست حرفه‌ای محسوب می‌شود.

6) بهبود قابلیت سئو سایت

سرویس‌های هاست رایگان، فرصت‌ها و قابلیت‌های زیادی را در خصوص بحث سئو یا همان بهینه‌سازی سایت به شما ارائه نمی‌دهند که این امر، کار را برای وب‌سایت‌های نوپایی که در جستجوی جایگاه مناسبی در صفحه نتایج موتورهای جستجو هستند، بسیار سخت می‌کند. اما وقتی خرید هاست حرفه‌ای از یک ارائه‌دهنده مطمئن را در دستور کار قرار می‌دهید، تقریباً کنترل صفر تا صد سئو سایت را در اختیار می‌گیرید.

7) بازیابی اطلاعات

ریکاوری یا بازیابی اطلاعات یکی دیگر از مزایای ارزشمند خرید هاست حرفه‌ای از یک ارائه‌دهنده معتبر است. از دست رفتن داده‌ها، گاهی می‌تواند یک کسب‌وکار را به پایان خط برساند و به همین دلیل، همواره باید بکاپ گیری یا همان تهیه نسخه‌های پشتیبان از داده‌ها و به‌روزرسانی این نسخه‌ها را یکی از اولویت‌هایتان قرار دهید.

با خرید هاست خوب و قابل‌اطمینان، دیگر از بابت تهیه نسخه‌های پشتیان از داده‌های کسب‌وکار، دغدغه‌ای نخواهید داشت و چنانچه به هر دلیلی داده‌هایتان را از دست بدهید، می‌توانید به‌آسانی و در کمترین زمان ممکن، نسبت به بازیابی آن‌ها اقدام کنید.

صرفه جویی در وقت و هزینه

8) صرفه‌جویی در وقت و هزینه

استفاده بهینه از وقت و هزینه، یکی از الزامات موفقیت صاحبان کسب‌وکار است و وقتی در کنار خرید هاست، مدیریت سرورهای وب‌سایتتان را به دست افراد متخصص بسپارید، صرفه‌جویی مالی و زمانی چشمگیری عایدتان می‌شود. به‌این‌ترتیب، دیگر نیازی نیست فکر و ذکرتان درگیر مسائل فنی وب‌سایت باشد و با خیال راحت می‌توانید، شش‌دانگ حواستان را به رشد کسب‌وکار و جنبه‌های مهم و استراتژیک آن معطوف کنید.

خرید هاست حرفه ای

خرید هاست حرفه‌ای و مطمئن را با آذرآنلاین تجربه کنید

اگر بخواهیم با در نظر گرفتن معیارهای فوق، برای خرید هاست حرفه‌ای از چند برند مطمئن نام ببریم، آذرآنلاین بی‌تردید یکی از آن‌هاست. برندی که نام آن به‌واسطه مشتری مداری، کیفیت خدمات، تخصص و سابقه درخشان، در عرصه فناوری، تجارت الکترونیک و مخصوصاً سرویس‌های هاستینگ خوش می‌درخشد. پلن‌های متنوع آذرآنلاین در فروش هاست ویندوز و هاست لینوکس، دستتان را در انتخاب کاملاً باز می‌گذارد تا بتوانید متناسب با ترجیح و همین‌طور نیازهای وب‌سایتتان، نسبت به انتخاب و خرید بهترین ‌هاست، آن هم با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه اقدام کنید.

هاستینگ آذرآنلاین علاوه بر فروش انواع هاست و همین‌طور سرور مجازی، اخیراً در وب‌سایتش از بخشی تحت عنوان "آکادمی" رونمایی کرده که از طریق آن می‌توانید به جدیدترین مفاهیم آموزشی در حوزه‌های مختلف دیجیتال اعم از جهان‌ وب، برنامه‌نویسی، طراحی سایت، دامنه و هاست و ... دسترسی داشته باشید. این آموزش‌ها، از طریق افزایش دانش به شما در درک هر چه بهتر جنبه‌های فنی تجارت الکترونیک و همین‌طور انتخاب کاربردی‌ترین سرویس‌هایی که وب‌سایتتان به آن‌ها نیاز دارد، کمک زیادی می‌کنند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)