نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

چگونه افراد بهترین متخصص را برای لاغری انتخاب می کنند؟

1400/1/30 16:53
491 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

جراحی لاغری امروزه توسط پزشک های متعددی صورت می گیرد. برای انتخاب بهترین دکتر جراحی لاغری باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. این نکات مهم موجب انتخاب مطلوب یک دکتر مناسب می شود. در نتیجه شما هزینه های خود را به صورت مطلوب انجام می دهید. معمولا افراد چاق به این جراحی ها روی می آورند. قبل از انتخاب دکتر همچنین باید بودجه خود مد نظر قرار داده شود. معمولا هر پزشک یا دکتر قیمت های مخصوص به خود را دارد. برای مثال قیمت جراحی یک دکتر در شهر تهران از یک دکتر در برخی از شهرهای دیگر کمتر است. در واقع باید قبل از عمل جراحی اطلاعات مختلف را کسب کنید. بیمار مورد نظر باید بیماری فعلی و مشکلات خود را با دکتر به صورت کامل بیان کند.

بالون معده، ایمن ترین جراحی لاغری

بالون معده، ایمن ترین جراحی لاغری

بالون معده یکی از انواع جراحی لاغری به حساب می آید. این جراحی جزو ایمن ترین جراحی ها برای لاغری فرد محسوب می شود. در این روش بالون معده توسط دستگاه اندوسکوپ وارد معده شخص مورد نظر می گردد. این بالون را معمولا با مایعات بی خطر تولید می کنند. این بالون بخشی از حجم معده را تشکیل می دهد. در مدت زمان مشخصی این بالون درون معده فرد باقی می ماند. این مدت توسط بهترین پزشک متخصص مورد نظر صورت می گیرد. با این روش شخص میزان غذای مصرفی خود را کاهش می دهد. این عمل به صورت کاملا موقتی است. در واقع این روش به صورت دائمی نیست. موقتی بودن این روش یک مزیت این عمل جراحی به حساب می آید. یکی دیگر از مزایای این جراحی لاغری کاهش فشار خون است. همچنین علائم دیابت را در فرد کاهش می دهد. در این عمل هیچ برش و جای بخیه ای باقی نمی ماند.

جراحی لاغری اسلیو معده چه مزایایی دارد؟

یکی دیگر از انواع جراحی لاغری اسلیو معده است. این عمل از مزایای بسیاری برخوردار است. اشتهای فرد با استفاده از آن به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. در واقع احساس گرسنگی در فرد را کاهش می دهد. این جراحی نسبت به جراحی هایی مثل بای پس معده در مدت زمان کمی انجام می شود. با استفاده از این عمل مشکلات گوارشی بروز نمی کند. در عملکرد معده فرد مورد نظر تغییری ایجاد نمی گردد. زیرا آناتومی سیستم گوارش حفظ می شود. در این عمل نیازی به جایگذاری هیچ نوع جسم خارجی نیست. معمولا این مورد برای بسیاری از افراد عذاب آور است. پیلور معده با استفاده از آن حفظ می گردد. در صورت نیاز به آندوسکوپی هیچ نوع مانعی وجود ندارد. در واقع می توان به راحتی قسمت های پایین معده و روده را بررسی کرد. همچنین مدت اقامت بیمار مورد نظر در بیمارستان حداکثر دو شب است.

جراحی لاغری اسلیو معده چه مزایایی دارد؟

بهترین دکتر جراحی لاغری چه خصوصیاتی دارد؟

بهترین دکتر برای عمل لاغری باید از خصوصیات مختلفی برخوردار شود. دکتر مورد نظر برای انجام این جراحی باید حتما گواهینامه مورد نظر را اخذ کند. در انجام عمل لاغری باید از تجربه بالایی برخوردار شود. به صورت معمول دکتر مورد نظر باید دوره آموزشی خود را با موفقیت به پایان برساند. در غیر اینصورت باید دوباره دوره خود را طی کند. این دکتر معمولا باید انواع عمل لاغری مانند بالون معده، اسلیو معده و غیره را انجام دهد. وی باید بانک اطلاعاتی بسیاری دقیقی از جراحی مانند نتایج عمل را نگهداری کند. دکتر مورد نظر باید حداقل پنجاه مورد جراحی لاغری را انجام دهد. همچنین این افراد باید در جلسات جراحی مجدد نیز شرکت کنند.

برای انتخاب بهترین دکتر جراحی لاغری چگونه عمل کنیم؟

روش های متعددی برای انتخاب بهترین دکتر در این زمینه وجود دارد. یکی از این روش ها پرس و جو از بیماران و نیز مراجعان آن جراح است. می توان به وب سایت دکتر مورد نظر نیز مراجعه کرد. در این موارد در بخش نظرات افراد نظرات خود را بیان گفته اند. اما با صحبت با بیماران شما با بازخورد های واقعی در این مورد روبرو می شوید. عکس قبل و بد از بیماران نیز در انتخاب بهترین دکتر اهمیت دارد. در واقع شما با دیدن این عکس ها به موفقیت دکتر مورد نظر در این جراحی ها پی می برید. همچنین باید تعداد عمل های جراحی توسط دکتر مورد نظر در نظر گرفته شود. همچنین این تعداد جراحی را برای اطمینان بیشتر باید با دکتر های دیگر نیز مقایسه کرد. همچنین میزان ارتباط با پزشک مورد نظر باید بررسی گردد. بهترین دکترها علاوه بر مطب خود در فضای مجازی نیز به فعالیت می پردازند.

دکتر شهریار عزیزی

جمع بندی

جراحی لاغری امروزه توسط دکترهای بسیاری انجام می گیرد. برای انتخاب بهترین دکتر جراحی لاغری باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. بالون معده یکی از ایمن ترین این جراحی ها به حساب می آید. در این روش بالون معده توسط دستگاه آندوسکوپ وارد معده بیمار مورد نظر می شود. برای مدت زمان مشخصی این بالون وارد معده بیمار می گردد. این جراحی از مزایای فراوانی برخوردار است. با این جراحی فشار خون بیمار کاهش می یابد. اسلیو معده یکی دیگر از عمل های لاغری محسوب می شود. یکی از فواید این عمل کاهش احساس گرسنگی در فرد مورد نظر است. دکتر شهریار عزیزی یکی از بهترین دکترها در زمینه عمل لاغری است. این دکتر در مطب خود خدمات مختلفی را به بیماران مورد نظر ارائه می کند. برای ارتباط با دکتر شهریار عزیزی می توانید به نشانی اینترنتی drshahriyarazizi.com مراجعه فرمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)