نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

مانیسا؛ تولید و عرضه کننده فویل آلومینیومی

1399/9/19 14:22
1,659 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

فویل آلومینیومی

تعریفی مختصر و مفید درباره فویل آلومینیوم

فویل آلومینیومی (به انگلیسی: Aluminium foil) یا پوش‌ برگ، وسیله ایست کاربردی که به صورت برگه‌ های نازک تولید میشود و در اواسط قرن بیستم بود که جایگزین قلع شد و برای استفاده در اختیار بشریت قرار گرفت. ضخامت این ورق‌ ها معمولاً کمتر از ۰٫۲ یا ۰٫۰۰۶ میلی‌ متر است. از مشخصه های این ورق این است که قابل انعطاف هستند و می‌ توانند به ‌آسانی خم یا در اطراف اجسام پیچیده شوند، نازک و شکننده نیز هستند و گاهی اوقات مانند پلاستیک یا کاغذ از آنها به عنوان روکش استفاده می ‌شود.

فویل آلومینیومی یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه است که می توان استفاده های هوشمندانه از آن داشت مثلا با فویل آلومینیومی می توانید چاقویتان را تیز کنید، برای پاک کردن لکه های سمج زنگ زدگی از روی گلگیرهای کرومی ماشین و یا لوازم خانگی از آن استفاده کنید، قابلمه های سوخته را تمیز کنید و ... . لذا دانستیم فویل های آلومینیومی از مرغوب ترین محصولاتی هستند که در بسیاری از مکان ها کاربردهای زیاد و مفیدی دارند ولی در این میان شاید پیدا کردن شرکتی که فروش مستقیم و عمده این محصولات را در کشور به عهده دارد کمی مشکل به نظر بیاید چرا که شرکت های تولیدی زیادی وجود دارند که همگی از اعتبار و کیفیت بالای محصولات برخوردارند. و این سوال پیش می آید که از کجا فویل آلومینیوم تهیه کنیم؟

از کجا فویل آلومینیوم را خریداری کنیم؟

در رابطه با حل مشکل خریدارها و اینکه بتوانند یک محصول مرغوب را با قیمت اصلی در ایران دریافت کنند شرکت های بسیاری هستند که تلاش می کنند تا با ارائه گسترده این فویل ها در حجم عمده با قیمت فروش مناسب به متقاضی های این محصول کمک کنند.

حال قرار است در این مطلب یکی از این شرکت ها را به شما متقاضیان فویل آلومینیوم و خرید ظرف یکبار مصرف معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت فویل آلومینیوم

مانیسا؛ مرکز پخش فویل آلومینیوم

شرکت مانیسا، افتخار دارد که با هدف سلامتی همه افراد جامعه و همچنین بهبود کیفیت بسته بندی و توزیع غذا، اقدام به تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی و همچنین فویل آلومینیومی با ضخامت و عرض های متنوع می نماید.

آدرس : تهران، شهریار، باغستان شهرک صنعتی بابا سلمان، ۵۰۰ متر بعد از مخابرات کوچه مهستان مجتمع حیدر کاشی،  ۶۵۷۳۴۱۶۸ – ۰۲۱ -  ۲۱۴۷۰۷۲ – ۰۹۱۲

فروش فویل آلومینیوم در شرکت مانیسا به چه صورت است؟

فروش این محصول در شرکت مانیسا، به شکل های مختلفی صورت می گیرد که از جمله ی آن میتوان به فروش فویل آلومینیوم به صورت عمده و فویل آلومینیوم عرض ۸۰ سانتیمتر در ضخامت های ۵۰ و ۷۰ میکرون و در وزن های مختلف کیلویی و رول به وزن یک کیلو گرم اشاره نمود. همچنین فروش انواع فویل آلومینیوم ۳۰ سانت و فویل ۲۰ سانت به صورت خالص و ناخالص، تولید عمده انواع فویل آلومینیومی ضخیم به صورت کیلویی و رولی در شرکت مانیسا انجام می پذیرد.

چرا برای خرید شرکت مانیسا را انتخاب کنیم؟

چون در این شرکت فروش انواع فویل آلومینیوم و ظروف آلومینیومی یکبار مصرف با کیفیت بالا و قیمتی ازران و مناسب، در ابعاد و ضخامت های مختلف آن هم از برندهای متنوعی نظیر فویل آلومینیومی بلیستر– پایون و دیگر برندها صورت می گیرد. همچنین می توان به فروش محصولات متنوع دیگری از جمله ظرف خورشتی گرد آلومینیومی، فویل آلومینیوم حرارتی– بسته بندی– دو لایه سه لایه و چند لایه، فویل آلومینیوم خانگی، فویل آلومینیوم اجاق گاز یا روگازی، فویل آلومینیوم قلیان، فویل آلومینیوم مش مو، فویل آلومینیوم رنگی قابل چاپ و همچنین فویل آلومینیوم سیگار و سایر موارد در این شرکت اشاره نمود.

فویل آلومینیوم

در نهایت

دانستیم که فویل آلومینیم کاربرد زیادی در صنعت تولید ظروف آلومینیومی یک بار دارد و شما چه به عنوان خریدار و چه  مصرف کننده می توانید به راحتی این محصول را با توجه به نیاز خود و با قیمت های مناسبی از شرکت مانیسا خریداری کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سعید
21 آذر 99 11:08
سلام ،شرکت شما فقط تو کار فویل آلومینیومی هست یا ظروف یکبار مصرف هم تولید دارید؟
محبوبه نظری
21 آذر 99 11:27
فویل آلومینیوم خیلی کاربرد داره یکی از کاربردهای دیگش استفاده در لباسشوییه من خودم ورق آلومینیوم شکل توپ در میارم و ميندازم داخل لباسشو، لباسام دیگه الکتریسیته ندارن. 
حنانه حبیبی
21 آذر 99 11:31
یکی دیگه از استفاده های ورق آلومینیوم برا لباسشوییه وقتی مثل ی توپ بندازینش تو لباسشو لابلای لباسا، دیگه لباسات الکتریسیته ندارن. 
سمیه سمیع زاده
21 آذر 99 11:38
 سلام خرید عمده فویل آلومینیومی به صورت کیلویی یا کارتنی؟