نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

راهنمای خرید دوچرخه بچه گانه سایز و مشخصات

1399/9/11 14:49
2,670 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

راهنمای خرید دوچرخه بچه گانه سایز و مشخصات

اگر قصد خرید دوچرخه برای کودک‌تان دارید مقاله درستی را انتخاب کرده‌اید ما ضمن معرفی بهترین برند دوچرخه بچه گانه، شما را با نکات دیگری نیز آشنا می‌کنیم که می‌تواند در انتخاب‌تان برای یک خرید مناسب اثربخش باشد. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. می‌توان گفت آرزوی داشتن دوچرخه، خاطره مشترک همه ما در کودکی بوده است و اکنون نیز خرید دوچرخه برای کودکمان؛ نه تنها فرزندمان بلکه ما را نیز شادمان کرده و خاطرات شیرین گذشته را در خاطرمان زنده می‌گرداند.

راهنمای خرید دوچرخه بچه گانه سایز و مشخصات

در حال حاضر دوچرخه‌های مناسبی برای کودکان در بازار وجود دارد که به دسته‌های مختلفی از قبیل دوچرخه دخترانه و پسرانه، سه چرخه کودک و ... تقسیم می‌شود. به عنوان مثال هنگام خرید دوچرخه برای سیسمونی بسیاری از خانواده سعی می‌کنند دوچرخه‌ای را خریداری کنند که کودک بتواند تا هفت هشت سالگی از آن استفاده نماید. هر کدام از این دوچرخه‌ها ویژگی‌های خاصی از قبیل سایز و سایر مشخصات دارند که ما در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در انتها نیز فروشگاه بایکی لند را به شما معرفی خواهیم کرد که به صورت حضوری و آنلاین می‌توانید با یک انتخاب درست، خرید خود را انجام دهید.

دوچرخه کودک چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

شما هم با من موافقید که استاندارد بودن یکی از مهمترین نکات برای انتخاب دوچرخه کودک به شمار می‌آید. پس از توجه به این نکته آیتم‌هایی از قبیل سایز، تناسب آن با قد کودک و همچنین شکل ظاهری و برند دوچرخه از آیتم‌های پر اهمیت بعدی به شمار می‌آید.

چگونه بفهمیم چه سایز دوچرخه‌ای مناسب کودک‌مان است؟

اگر کودک شما به سنی رسیده است که می‌تواند سوار دوچرخه شود، ما در این قسمت راهکاری را به شما آموزش خواهیم داد که می‌تواند در انتخاب یک دوچرخه مناسب به کمک‌تان بیاید. بهترین روش برای انتخاب سایز مناسب آن است که :

ابتدا قد و سپس اندازه داخلی پای کودک‌تان را (البته به صورت عمودی) اندازه‌گیری کنید. به عنوان مثال اگر قد کودک شما 85 تا 95 سانتی‌متر است و اندازه قسمت میانی پای او بین 30 تا 35 سانتی‌متر است، کودک شما حتما در سنین 2 تا 3 سالگی است و یک دوچرخه 10 اینچی می‌تواند برای او مناسب باشد. حال اگر قد کودک شما 100 تا 110 سانتی‌متر است و اندازه میان پای او 40 تا 50 سانتی‌متر می‌باشد کودک شما باید در سنین 4 تا 5 ساله قرار داشته باشد و بنابراین یک دوچرخه 14 اینچی برای او مناسب خواهد بود. به این شکل می‌توانید این تست را برای کودک‌تان در هر سنی که هست انجام داده و دوچرخه دخترانه یا پسرانه مناسبی را برای او خریداری کنید به طوری که هنگام قرار گرفتن پاهای کودک روی زمین، تنه وسط دوچرخه باعث اذیت او نشود.

پس در نهایت ۴ عامل مهم از قبیل سن کودک، اندازه قد و قسمت داخلی پای او و همچنین قطر چرخ دوچرخه از نکات بسیار مهم در انتخاب دوچرخه به شمار می‌آید.

نکته دوم تست کردن زین دوچرخه است و اینکه کودک هنگام نشستن روی آن احساس راحتی خواهد داشت یا خیر. البته برای سنین پایین‌تر خرید سه چرخه کودک به جهت آن که کودک تسلط بیشتری روی آن می تواند داشته باشد، گزینه خوبی به شمار می‌آید. در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم جهت خرید دوچرخه برای سیسمونی چندان عجله نکنید و صبر کنید تا در زمان مناسب و متناسب با ویژگی‌های بدنی کودک خود نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

بهترین برند دوچرخه بچه گانه

بهترین برند دوچرخه بچه گانه

شاید بپرسید بهترین برند دوچرخه بچه گانه چه برندی است؟ در پاسخ باید گفت: امروزه در بازار برندهایی از قبیل جاینت، کراس، ویوا و المپیا و ... از جمله بهترین مارک دوچرخه بچه گانه به شمار می‌آید و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، بودجه و علاقمندی فرزندتان، نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. این برندها سعی کرده‌اند در طراحی و ساختار خود علاوه بر استاندارد بودن، ویژگی‌های دیگر از قبیل نوع چرخ‌ها، ترمز‌ها و همچنین طراحی زین توجه بسیاری نمایند تا کودکان هنگام سواری با آن‌ها علاوه بر امنیت، احساس بهتری داشته باشند. همچنین برای بعضی از این دوچرخه‌ها، چرخ‌های کمکی نیز طراحی شده که با استفاده از آن‌ها کودک راحت‌تر می‌تواند دوچرخه سواری را یاد بگیرد.

علاوه بر این پشتی صندلی که برای صندلی‌ برخی دوچرخه‌ها طراحی شده به کودک کمک می‌کند تا هنگام دوچرخه سواری به آن تکیه داده و سواری امن و راحتی را تجربه نماید. اما در کل بهترین برند دوچرخه بچگانه برندی است که در طراحی محصولات خود تمامی آیتم‌های مهم مرتبط با آناتومی و ساختار بدن کودک را در نظر گرفته باشد.

سه چرخه کودک و ویژگی‌های آن

کودکان از دو سالگی به بعد می‌توانند در پدال زدن مهارت پیدا کنند اما شاید نتوانند آن طور که لازم است دوچرخه را هنگام حرکت کنترل نمایند، به همین منظور خرید سه چرخه کودک به جای دوچرخه در این سنین می‌تواند انتخاب خوبی برای کودکان باشد. برای خرید سه چرخه کودک لازم است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • استاندارد بودن سه چرخه
  • برخورداری از بدنه محکم و مقاوم
  • در نظر گرفتن سایز چرخ‌ها
  • برخورداری از یک صندلی راحت
  • داشتن سایبان پارچه‌ای
  • قابلیت تنظیم صندلی سه چرخه

درباره فروشگاه بایکی لند

درباره فروشگاه بایکی لند

برای انتخاب و خرید دوچرخه بچه‌گانه در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف و همچنین انتخاب دوچرخه دخترانه و پسرانه مناسب و یا برای مطلع شدن از قیمت دوچرخه بخصوص قیمت دوچرخه بچه گانه ارزان که با بودجه شما هماهنگ باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به سایت فروشگاه بایکی لند به آدرس الکترونیکی www.bikyland.com بزنید. در این فروشگاه انواع دوچرخه بچگانه در سایزها و برندهای مختلف ارائه شده است و شما می‌توانید خرید سه چرخه کودک، دوچرخه و همچنین خرید دوچرخه برای سیسمونی را از بهترین مارک دوچرخه بچه گانه، از این سایت انجام دهید.

مجموعه بایکی لند فعالیت خود را در زمینه فروش دوچرخه از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و در حوزه واردات دوچرخه و لوازم جانبی آن نیز فعالیت دارد. این فروشگاه اخیرا برای ارتباط بیشتر با مشتریان در فضای اینترنت فروشگاه اینترنتی خود را نیز راه‌اندازی کرده تا مشتریان برای خرید دسترسی بهتری به این فروشگاه داشته باشند.

سه اصل مهم این فروشگاه، قیمت مناسب، تضمین اصل بودن و کیفیت کالا و همچنین امکان پرداخت وجه در محل است که به مشتریان بایکی لند کمک کرده تا خرید بسیار خوبی را تجربه کرده و از خرید خود راضی باشند.

پسندها (1)

نظرات (1)

اکرم
14 دی 99 13:23
سلام .  راهنماییتون در زمینه خرید دوچرخه برای کودکان خیلی بدردم خورد و اینکه سایت بایکی لند رو معرفی کردین