نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

چگونه یک آرایش زمستانی زیبا و شیک داشته باشید

1399/7/19 12:24
571 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

چگونه یک آرایش زمستانی زیبا و شیک داشته باشید

آرایش زمستانی زیبا و شیک

بیشتر بانوان برای زیبایی ظاهری خود اهمیت خاصی قائلند و مایلند همیشه از بهترین لوازم آرایشی برای آراستن پوست خود استفاده کنند. اما سوال اصلی اینجاست: شما از کدام فروشگاه لوازم آرایشی خرید می‌کنید؟ آیا بهترین رنگ‌های لوازم آرایشی را می‌شناسید؟

شاید باورش سخت باشد اما فروشگاه لوازم آرایشی که از آن خرید می‌کنید، بر کیفیت آرایش شما تاثیر مستقیم خواهد داشت. این روزها که رفته رفته به فصل سرد زمستان نزدیک‌تر می‌شوید بهتر است آرایش زمستانی و گرم برای خود داشته باشید. زمانی که بر چهره داشته باشید و به تصویر خود در آینه نگاه کنید، از انعکاس گرمای صورت خود در آینه شاداب خواهید شد. به بیان دیگر شما می‌توانید در سرمای زمستان با یک آرایش گرم به خود آرامش و شادابی هدیه کنید! می‌پرسید چگونه؟! ادامه این مطلب را بخوانید!

آرایش زمستانی؛ گرما بخش صورت شما

آرایش در هر فصلی ویژگی‌های خاص خودش را دارد، در زمستان نیز بهتر است مدلی از آرایش را انتخاب کنید که در تضاد با سرمای زمستان زیبایی خاصی ایجاد کند. انتخاب آرایش‌های با تناژ گرم هارمونی خاصی با طبیعا سرد زمستان ایجاد می‌کند. بنابراین اگر به فروشگاه لوازم آرایشی رفتید، لوازم آرایشی را با رنگ‌های نارنجی، قرمز، زرد و بنفش خریداری کنید؛ چراکه این رنگ‌ها بسیار گرمابخش هستند. البته آرایش زمستانی نیز بر اصول خاصی استوار است که در ادامه بیان خواهد شد.

کرم مرطوب کننده؛ مهم‌ترین وسیله‌ی آرایشی زمستان

بدیهی است که با سرد شدن هوا، پوست صورت و بدن بخاطر سرمای هوا و روشن شدن وسایل گرم کننده در منزل خشک می‌شود. بنابراین اولین اصل برای مراقبت از پوست و حفظ شادابی صورت استفاده از یک کرم مرطوب کننده‌ی هیدراته و قوی است. پس در اولین فرصت یک کرم مرطوب کننده خوب از فروشگاه لوازم آرایشی خریداری کنید.

رنگ کرم پودرتان را عوض کنید!

جالب است بدانید با سرد شدن هوا و تغییر فصل پوست صورت نسبت به فصل‌های بهار و تابستان روشن‌تر می‌شود. با روشن شدن پوست می‌بایست رنگ کرم پودر خود را عوض کنید تا با پوست روشن شما همخوانی داشته باشد. این نکات ریز تاثیر بسزایی بر زیبایی آرایش زمستانی شما خواهد داشت.

رژگونه‌ی روشن، آرایش زمستانی را جذاب می‌کند!

رژگونه‌ی روشن، آرایش زمستانی را جذاب می‌کند

اگر می‌خواهید در زمستان جذاب به نظر برسید از رژگونه با رنگ‌های روشن مثل صورتی استفاده کنید. استفاده از رژگونه با رنگ روشن هارمونی خاصی بین رنگ پوست و گونه‌ها ایجاد کرده و ظاهری گرم به چهره می‌بخشد.

در زمستان چشم‌ها را براق آرایش کنید!

آیا می‌دانستید آرایش پشت چشم‌ها با رنگ‌های طلایی، مسی، برنزی و دیگر رنگ‌های گرم آن‌ها را جذاب و گرم نشان می‌دهد. علاوه بر این اگر از خط چشم‌های مایع نیز در اتمام کار استفاده کنید زیبایی چشم‌ها را دو چندان کرده جذابیتش را به رخ می‌کشد.

ریمل زدن یا نزدن؛ مسئله این است!

ریمل زدن

قطعاً شما هم وقتی به یک فروشگاه لوازم آرایشی می‌روید، اولین وسیله‌ای که خریداری می‌کنید ریمل است. ریمل‌ اگر به رنگ مشکی باشد در فصول سرد بسیار مناسب بوده و خیره کننده خواهد بود اما استفاده از ریمل‌های رنگی اکیداً ممنوع می‌باشد. به دلیل اینکه پشت چشم‌ها با رنگ‌های براق میکاپ می‌شود اگر ریمل مژه هم رنگی باشد توی ذوق می‌زند.

بهترین رنگ ابرو در زمستان چه رنگی است؟

زمستان‌ها رنگ ابروهایتان را دو درجه روشن‌تر از رنگ موهای خود در بیاورید و با خرید یک مداد یا ریمل ابروی رنگ تیره از فروشگاه لوازم آرایشی آن‌ها را پر و زیبا نشان دهید. همیشه سعی کنید ابروهایتان را مرتب کرده و آن‌ها را از پایین به سمت بالا برس بکشید.

اگر از رژ لب‌های جیغ خوشتان می‌آید، زمستان فصل شماست!

بسیاری از افراد استفاده از رژلب‌های با رنگ جیغ را دوست دارند؛ اما استفاده از رنگ جیغ در فصل‌هایی مثل بهار یا تابستان چهره را زننده و زشت خواهدکرد. فصل زمستان و سرمای هوایش بهترین زمان برای استفاده از رنگ‌های جیغی مثل: شکلاتی، زرشکی، قرمز، بنفش و... برای آرایش لب‌هاست. پس برای آرایش زمستانی خود یکی از بهترین برندهای رژ با رنگی جیغ خریداری کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه لوازم آرایشی

پوست علی الخصوص پوست صورت بسیار لطیف و حساس است و اگر به ان درست رسیدگی نشود دچار عارضه‌های شدید خواهدشد. لوازم آرایشی نیز مستقیماً با پوست در ارتباط است بنابراین باید در انتخاب آن و فروشگاه لوازم آرایشی که از آن خرید می‌کنید دقت لازم را به خرج دهید. فروشگاه لوازم آرایشی باید این ویژگی‌ها را داشته باشد:

  • یک فروشگاه لوازم آرایشی باید تنوع در محصولات داشته باشد و برندهای مختلفی به مشتریان عرضه کند تا مشتری به اختیار خود انتخاب کند.
  • فروشندگان لوازم آرایشی موظف‌اند تاریخ تولید و انقضای محصولات را پیش از فروش چک کنند تا جنس تاریخ گذشته و بی کیفیت به مشتریان آسیب نرساند.
  • یک فروشگاه لوازم آرایشی خوب، هرگز محصولات خود را با قیمت‌های غیر متعارف نخواهد فروخت.

آدرس بهترین فروشگاه لوازم آرایشی کجاست؟

بسیاری از افراد در این روزهای کرونایی مایلند خریدهای خود را از درون منزل انجام دهندتا با دوری از مکان‌های شلوغ از ابتلای به بیماری مصون بمانند. این امر مستلزم شناخت بهترین فروشگاه‌های اینترنتی است. برای خرید لوازم آرایشی نیز فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی آذین شاپ، بهترین انتخاب خواهد بود.

بهترین فروشگاه لوازم آرایشی

اگر می‌خواهید با بهترین برندهای لوازم آرایشی آشنا شوید، حتما به وبسایت رسمی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی آذین شاپ رجوع کنید. در این فروشگاه انواع ریمل، رژ لب، سایه چشم، بالم لب و حتی انواع دستگاه‌های فر کننده یا صاف کننده مو، سشوار و ... به فروش می‌رسد. امکان مشاوره تلفنی پیش از خرید می‌تواند به انتخاب شما برای خرید لوازم آرایشی مخصوص آرایش زمستانی کمک کند.

اگر از فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی آذین شاپ ( https://azinshopping.com ) خرید کردید، مطمئن باشید که خیالتان بایستی راحت باشد! محصول خریداری شده از طریق پست و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. این وبسایت که 24 ساعته پشتیبانی می‌شود مجموعه‌ی کاملی از بهترین لوازم آرایشی بوده و همیشه در دسترس است. اگر سری به این وبسایت بزنید با دیدن تخفیف محصولات متعجب خواهید شد، رمز موفقیت فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی آذین شاپ مشتری مداری بوده و بس! با خرید از آذین شاپ هرگز پشیمان نخواهید شد.

سفارش طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی 

برای سفارش فروشگاه لوازم آرایشی کافی است به سایت طراحی سایت تبریز datacss.ir مراجعه نمایید و بعد از مشاهده نمونه کارهای طراحی شده با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمایید. در کمترین زمان ممکن بهترین فروشگاه لوازم آرایشی را برای شما طراحی و راه اندازی خواهند کرد.

لازم به توضیح است برای طراحی فروشگاه لوازم آرایشی توسط مجموعه طراحی سایت تبریز نیازمند داشتن مجوز از مراجع مربوطه برای طراحی سایت میباشید. در پایان طراحی سایت میتوانید سایت فروشگاهی خود را مانند سایت آذین شاپ برای موتور های جستجوگر سئو نمایید که این کار را میتوانید با سپردن به یک مجموعه قوی سئو همچون مجموعه سئو سایت تبریز برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی نمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)