نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

مشاوره آنلاین پزشکی به چه دردی می خورد؟

1399/5/28 10:25
618 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

این روزها کمتر کسی را می‌بینیم که بگوید هیچ مشکلی در زندگی ندارد و همه چیز امن و امان است. به نوعی مشکلات درونی، درگیری‌های خانوادگی، دغدغه‌های اقتصادی و ... تنها بخش کوچکی از مشکلاتی هستند که ذهن و فکر ما را به خود مشغول کرده‌اند و چاره‌ای هم برای رفع آن پیدا نمی‌کنیم. شاید که نه، حتما بهترین راه برای حل بسیاری از دغدغه‌های ذهنی و مشکلات رفتاری مانند اضطراب، وسواس و افسردگی که زندگی ما را مختل کرده‌اند، مراجعه به یک روانشناس یا روانپزشک باشد.

اما باز هم مشکلاتی مانند مقاومت درونی، کمبود وقت، ترس از قضاوت اطرافیان، هزینه‌های درمان و ... باعث می‌شود، مراجعه به متخصص را به تعویق بیندازیم که البته کار اشتباهی است. خوشبختانه توسعه فناوری و گسترش اینترنت در این زمینه می‌تواند به کمک ما بیاید، اگر بپرسید چگونه؟ پاسخ ساده است، به کمک مشاوره آنلاین!

مشاوره آنلاین پزشکی به چه دردی می خورد؟

چگونه می‌توانیم یک نوبت مشاوره آنلاین پزشکی بگیریم؟

این روزها سرویس‌ها و سامانه‌های مختلفی از قبیل سایت و اپلیکیشن موبایل وجود دارند که امکان مشاوره آنلاین پزشکی به خصوص روانپزشک و روانشناس را برای ما ممکن می‌کنند. در ادامه قصد داریم سرویس مشاوره آنلاین درمانکده را معرفی کنیم و مزایای آن را بررسی کنیم.

مجموعه درمانکده یک سرویس خدمت رسانی در حوزه پزشکی و سلامت است که امکان گرفتن نوبت از پزشکان و متخصصان را به صورت آنلاین برای ما فراهم می‌کند. یکی از مزایای ویژه درمانکده همکاری با روانپزشکان و روانشناسان متخصص و باتجربه‌ در حوزه مشاوره ازدواج، مشاوره جنسی، ترک اعتیاد و مشکلات رفتاری و روانی مانند اسکیزوفرنی است که به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری پای صحبت‌های بیماران خود می‌نشینند و به درمان آن‌ها کمک می‌کنند.

چگونه می‌توانیم یک نوبت مشاوره آنلاین پزشکی بگیریم؟

مشاوره آنلاین درمانکده چه مزایایی دارد؟

شاید بتوان گفت مهمترین مزیت سرویس مشاوره آنلاین پزشکی درمانکده این است که با متخصصین با دانش و توانایی همکاری می‌کند که سال‌ها در زمینه مشاوره تجربه دارند و به خوبی با مشکلات روانی و رفتاری آشنا هستند. پزشکان همکار با مجموعه درمانکده دارای درجه علمی تخصص و فوق تخصص هستند و روانشناسان هم مدارج علمی کارشناسی ارشد و دکتری دارند و سال‌ها در زمینه‌های مختلف تجربه کسب کرده‌اند.

ضمن اینکه درمانکده این امکان را فراهم کرده تا بیماران و مراجعینی که تحت درمان قرار می‌گیرند بتوانند نظرات مثبت و منفی خود در رابطه با پزشک یا روانشناس خود را در سایت یا مجموعه درمانکده ثبت کنند. به این ترتیب اگر به دنبال یک مشاور آنلاین مطمئن هستید، می‌توانید با توجه به نظرات بیماران قبلی تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

همچنین درمانکده این امکان را فراهم می‌کند تا بیمار با توجه به روحیه و تمایلی که دارد جلسات مشاوره خود را به صورت مشاوره تلفنی یا صوتی، مشاوره متنی یا حتی به صورت مشاوره تصویری یا ویدیویی برگزار کند.

اگر احساس می‌کنید نیاز به مراجعه به یک روانشناس یا روانپزشک دارید و به هر دلیلی تمایلی به مراجعه حضوری ندارید، به راحتی می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن درمانکده در سریع‌ترین زمان ممکن از متخصص مورد نظر خود یک نوبت مشاوره آنلاین بگیرید و به صورت متنی، صوتی یا تصویری با متخصصین ارتباط برقرار کنید. فراموش نکنید هر چه زودتر پیگر درمان بیماری‌ها و مشکلات خود باشید، درمان شما ساده‌تر و طی مدت زمان کوتاه‌تری به نتیجه خواهد رسید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)